20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 760171 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Valdic

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #3195 på: 06. Juli 2012, 22:55 »
Maher hadde vært helt gull!
Er det noen som har noen tanker ang noen av de f.ex arsenal skal kvitte seg med da?
Denilson? Djorou?

Kan fort hende jeg er helt på jordet her altså :P

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3196 på: 06. Juli 2012, 23:07 »
Eg trur ikkje det er dei som verte avgjerande for om me tek oss til ein finale i ein av cupane og vinne den. Om nokre år fram i tid so kanskje.
det vet vi fint lite om. Finnes jo talenter som blir kanon fra første spark.

Viktig å være balansert. Skal vi kjøre streng Wenger-taktikk slik han har gjort de siste åra hvor ingen etablerte stjerner hentes inn, så hevder vi oss heller ikke helt der oppe. Da blir vi en god talentfabrikk i sjiktet bak de beste.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3197 på: 06. Juli 2012, 23:35 »
Arsenal har jo klart det fint. Så er absolutt ingenting som tilsier at vi ikke kan klare det. Og carr har vist seg knallgod til å finne de " rette" personlighetene og spillerne, så jeg er ihvertfall ikke veldig bekymra. Jeg er kanonoptimist! :)

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3198 på: 06. Juli 2012, 23:41 »
Nå er det greit å nevne at talentene Arsenal har plukket opp, og brukt i tidlig alder, ikke er som andre talenter. Disse skiller seg ut drastisk.
Nei.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3199 på: 06. Juli 2012, 23:45 »
Enig. Liker egentlig sånn vi har det nå jeg, med to-tre talenter som pusher litt på samtidig som vi har mer erfarne alternativer også på benken. Presser ikke unggutta til å måtte levere med en gang, men muligheten for en del a-lagsspill er der om de skulle gjør det. Forrige sesong hadde ikke sett veldig bra ut om Sammy og Vuckic f. eks hadde hatt jobbene til Best og Guthrie... For noe slikt var/er(?) de absolutt ikke klare for!

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3200 på: 06. Juli 2012, 23:49 »
Ser at Saints snappa Davis  :( Hadde komplettert midtbanen vår og kom jo gratis. To hakk bedre enn Guthrie og hadde virkelig gitt oss en slagkraftig og breddefull midt...  :'(

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3201 på: 06. Juli 2012, 23:53 »
Arsenal har jo klart det fint. Så er absolutt ingenting som tilsier at vi ikke kan klare det. Og carr har vist seg knallgod til å finne de " rette" personlighetene og spillerne, så jeg er ihvertfall ikke veldig bekymra. Jeg er kanonoptimist! :)

Arsenal har ikke vunnet en tittel på 7 år. Såvisst har de holdt seg blant topp 4 hele veien - men det er egentlig noe man forventer der. Man forventer også at de skal konkurrere om titler - og der har de feila ei stund nå.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3202 på: 06. Juli 2012, 23:54 »
Ser at Saints snappa Davis  :( Hadde komplettert midtbanen vår og kom jo gratis. To hakk bedre enn Guthrie og hadde virkelig gitt oss en slagkraftig og breddefull midt...  :'(
Har ikke sett så mye av han i Rangers jeg, men har ikke han prøvd seg i PL tidligere uten akkurat å imponere hele fotballeuropa? Kan vel umulig være av en kvalitet vi bør jakte heller mtp at det er en klubb som Soton som signerer han.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3203 på: 07. Juli 2012, 00:12 »
Minner meg veldig om veien Adam tok. Davis har vokst ekstremt i rangers de siste åra og har storspilt i Europa også når de har spilt der. Nyopprykkede lag kan hente gode spillere de også, vi henta jo Tiote og Ben Arfa som nyopprykkede så føler det er et meeget slappt argument.

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #3204 på: 07. Juli 2012, 00:45 »
Everton har tyvär snappa Naismith og, allsidig, gratis stallfyll...
Venter i spenning...

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3205 på: 07. Juli 2012, 00:52 »
Smart signering det og  :( Av de grunnene du nevner, litt overrasket over at vi ikke har utnyttet Rangers-situasjonen. Mange fine squadspillere å hente gratis, men nå begynner det å bli få igjen...

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3206 på: 07. Juli 2012, 01:17 »
Få inn Curtis Good og Adam Maher nå, så har vi bra med talenter! :D

Er vi ute etter Maher ogsaa??  :drool:

Vi var for en stund siden, litt synd det stilnet rundt det ryktet. Ajax og PSV virker å være favoritter til å signere han.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #3207 på: 07. Juli 2012, 18:56 »
http://www.fichajes.net/noticias/feghouli-podria-salir-20120707.html

Vi linkes til Sofiane Feghouli. Var et kjempetalent på tidligere utgaver av FM ;)
Det er det jeg veit om han.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Peter

• Gjest
« Svar #3208 på: 07. Juli 2012, 19:25 »
Virket god og solid naar jeg saa ham i april. Var ikke den som skilte seg ut mest da, men han hadde meget gode pasningsferdigheter og proevde alltid aa skape sjanser. Hadde vaert veldig perfekt iom at vi har bruk for en offensiv midtbane!

Peter

• Gjest
« Svar #3209 på: 07. Juli 2012, 19:29 »
Salomon Kalou klar for Lille.