20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 760384 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #2550 på: 09. Juni 2012, 00:03 »
....som personlig er en av de mest unødvendige trådene vi har her på forumet, i mine øyne  ::p

Skal ikke si meg uenig i det, men heller en slik tråd enn at man skal diskutere om Messi vil bli vår neste signering i denne tråden!

Forøvrig er jeg meget posetiv til denne Anita om Carr har speida han!  :D

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2551 på: 09. Juni 2012, 00:06 »
Overgangsvinduet åpner 9. juni..

Jada. Men vinduet blir offisielt åpnet 9. juni ;)

Dette stemmer! :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2552 på: 09. Juni 2012, 00:12 »
Så det åpner i dag? Jeg har alltid trodd at det åpnet 1. juni, var det ikke slik tidligere? Har heller ikke lest noe om at det åpner i dag.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2553 på: 09. Juni 2012, 00:17 »
I resten av Europa stemmer det. Men det engelske forbundet har gjort så det åpner 9. juni. Tror det gjelder generelle transfer, men mulig det bare gjelder hvis en engelsk klubb kjøper fra en annen engelsk klubb. Linket til det før, men se om jeg finner det igjen.

Sitat
The FA have confirmed that the International Transfer Window will open on 9 June for all clubs in the Premier League, Football League and Conference National.

Meanwhile, domestic transfers remain unaffected and deals can be done as soon as a club's season is over following the completion of a club's last competitive game.

The transfer window will close at 6pm BST on 31 August 2010.

Read more: http://www.manchestercity.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=198176#ixzz1xF7lht3G
« Siste redigering: 09. Juni 2012, 00:20 av Anders »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2554 på: 09. Juni 2012, 00:20 »
Er vel noe likt det at vi har et eget transfervindu her i Norge også - tilpasset vår sesong, ja.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2555 på: 09. Juni 2012, 00:22 »
Jepp. Greit å kunne starte med det såpass tidlig som nå da. Selv om mye av jobben bør ligge i forarbeidet, kan mye uventet skje...

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2556 på: 09. Juni 2012, 00:59 »
Anita?s agent, Harry Lulofs told NUFCfans.co.uk:

?Newcastle have made an offer between £5-10 million. I cannot give you the accurate figure, but Ajax have received a written offer.?

?They are very satisfied with the guy [Anita] and want to keep him. Newcastle have been watching him for a long time and really want to sign him.?

?This is the first offer Ajax have received for Vurnon and we?ll soon see how they react.?

Lulofs added:

?After next week, he [Anita] will be back from holiday and I will meet people at Ajax with him and his dad.?

Asked if there was interest from other clubs, Lulofs confirmed that there was no offer on the table from any other clubs, but several clubs have watched Anita:

?The only other Premier League club to get in touch was Norwich. Paul Lambert called me to ask about him [Anita]. Now he has moved to Aston Villa, so maybe they will be in touch. I don?t know.?

http://www.nufcfans.co.uk/agent-confirms-newcastles-written-offer-for-dutch-midfielder/?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter&utm_campaign=Feed%3A+nufcfanswebsite+%28NUFCfans%29

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #2557 på: 09. Juni 2012, 09:10 »
Håper Anita blir hentet som en backup og ikke som en erstatter for Tiote som flere nettsteder skriver.
Vi trenger dekning på midten foran kommende sesong.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2558 på: 09. Juni 2012, 09:34 »
Jeg håper på å se en treer på midten med Cabaye som fremskutt om Anita kommer. Han trenger ikke nødvendigvis være backup. Hver gang vi signerer en spiller, er han i følge journalistene en erstatter til en av nøkkelspillerne våre. Så den går jeg ikke med på.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2559 på: 09. Juni 2012, 09:43 »
Jeg håper på å se en treer på midten med Cabaye som fremskutt om Anita kommer. Han trenger ikke nødvendigvis være backup. Hver gang vi signerer en spiller, er han i følge journalistene en erstatter til en av nøkkelspillerne våre. Så den går jeg ikke med på.

Akkurat! Med Anita får vi tre holding midfielders (Tiote, Anita og Jonas).  Tiote  må garantert sone minst en kamp  :tiote: og skal ut i AM. I tillegg kommer alle småskadene som ikke er å unngå. Med potensielt over 50 kamper neste sesong kommer vi til å få bruk for alle tre. Blir plenty med spilletid!

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2560 på: 09. Juni 2012, 10:29 »
Kan noen fiske opp ba klausulen? Leste i går at den varer kunn frem til 1.august og at den kunn gjelder championsleague lag så tottenham var ute av det. Men husker ikke hvor jeg leste det.

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2561 på: 09. Juni 2012, 10:48 »
Er det noen som har sett noe av denne Okore på Danmark, som vi var veldig løst linket med gjennom TV2? Etter det Stig Thorbjørnsen skriver, så høres han ut som en perfekt makker for Colo, og han er jo bare 19 år.
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2562 på: 09. Juni 2012, 13:34 »
Håper det eventuelle kjøpet av Anita tyder på at Pardew vil satse sterkere på en 4-2-3-1 med Cabaye i en "fri" rolle bak spissene og Anita og Tiote som ligger defensivt og tar knekken på alt bak der.

Peter

• Gjest
« Svar #2563 på: 09. Juni 2012, 15:28 »
Håper Anita er en spiller med litt andre ferdigheter enn bare "beinknusing" og taklinger, som er Tiote's varemerke, men at han heller er en spillende midtbanespiller som evner å spille spissene gjennom fra sin dype midtbaneposisjon og at han er bedre til å vende spillet med 40-50 meterspasninger enn det Tiote er. 

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2564 på: 09. Juni 2012, 17:30 »
Kjøre samme formasjon som Nederland i dag ja - putt Cabaye frem, kjøp inn Affelay - hent inn Mulumbu/Anita - og vi er medaljekandidat ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida