20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 760321 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #2475 på: 06. Juni 2012, 21:29 »
Fra samme liga...Clyne kunne f.eks ha signert  en opsjon hos en tysk klubb under forrige januarvindu.
« Siste redigering: 06. Juni 2012, 21:34 av Thomas »

Mortinho

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2476 på: 06. Juni 2012, 21:38 »
Syns det er vel mye skeptiske meninger om n'doye her. Han har tross alt 52mål på 87 kamper de siste 2år og 16 på 32 kamper i Europa siste 3år.. Han leverte meget bra i CL.. 4 på 14 kamper for Senegal er mye det samme som Ba og de er vel like gammel..

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2477 på: 06. Juni 2012, 21:54 »
Vil ikke ha mer aferikansk!! Og hvertfall ikke ny aferikansk spiss. For da står vi med ameobi og x når våre beste spisser drar til aferikamesterskapet.

trondie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2478 på: 06. Juni 2012, 21:58 »
Syns det er vel mye skeptiske meninger om n'doye her. Han har tross alt 52mål på 87 kamper de siste 2år og 16 på 32 kamper i Europa siste 3år.. Han leverte meget bra i CL.. 4 på 14 kamper for Senegal er mye det samme som Ba og de er vel like gammel..

Sier meg lite. Prica har bøtta inn mål for rosenborg og i flere år no. Vil fortsatt ikke ha han til oss. Føler N'Doye blir litt diouf til united.....håper vi satser høgre.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2479 på: 06. Juni 2012, 22:00 »
Ba ble kjøpt fra West Ham (Hoffenheim før det), og Cisse fra Freiburg. De to har prestert godt i langt bedre ligaer enn den danske SAS-ligaen el hva den heter. Jeg ønsker absolutt ikke at vi henter Dame N'doye. For det første fordi jeg mener han ikke er god nok, og for det andre har vi pdd to senegalesiske spisser i troppen. Trenger ikke en til.. Forsvinner en til landslagsspill, forsvinner alle tre.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Peter

• Gjest
« Svar #2480 på: 06. Juni 2012, 22:06 »
N'Doye er en god spiss, som jeg helt klart tror ville gjort en god figur i PL. Har alle forutsetninger for å lykkes i England, og viste i CL ifjor at han holder nivå.
Med det sier jeg ikke at jeg vil ha ham, da han er 27 år, Senegaleser og bare har spilt i Danmark i sin karriere. At han hadde gjort det bra i en engelsk klubb er jeg overbevist om, men han er nok ikke mannen til å ta Newcastle et skritt framover, slik jeg ser det.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2481 på: 06. Juni 2012, 22:24 »
N'doye hadde vært et klassekjøp!

:troll:

mortinho84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2482 på: 06. Juni 2012, 22:32 »
N'Doye er en god spiss, som jeg helt klart tror ville gjort en god figur i PL. Har alle forutsetninger for å lykkes i England, og viste i CL ifjor at han holder nivå.
Med det sier jeg ikke at jeg vil ha ham, da han er 27 år, Senegaleser og bare har spilt i Danmark i sin karriere. At han hadde gjort det bra i en engelsk klubb er jeg overbevist om, men han er nok ikke mannen til å ta Newcastle et skritt framover, slik jeg ser det.

var en sesong i panathinaikos for å være litt pirkete

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2483 på: 06. Juni 2012, 22:50 »

Sier meg lite. Prica har bøtta inn mål for rosenborg og i flere år no. Vil fortsatt ikke ha han til oss. Føler N'Doye blir litt diouf til united.....håper vi satser høgre.

Prica er gammel og har ikke spilt CL, det har N'Doye, ikke at jeg vet mye om han, men om han anbefales av Carr velger jeg å stole på hans avgjørelse. Han har ikke gitt meg noen grunn til å ikke gjøre det sålangt.

Skjønner dette argumentet med afrikansk, men hvor mange kamper var det egentlig vi mangla gutta våre i år. I tillegg har Best vist gang på gang at det er mulig å stole på han i nødssituasjoner. Det at andre spillere må tra ansvar foran mål en periode er et problem mange andre lag enn oss sliter med. Hvis N'Doye kan bli en god spiller for oss i 3-4 år fremover så høres 3-5 kamper i ACN ubetydelig ut i mine øyne...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2484 på: 06. Juni 2012, 22:59 »
N'Doye er jo eldre enn Best ettersom jeg skjønner det - og greia er vel at Best skal ut. Da er det jo helidiotisk å selge Best for å hente en unproven spiller som kan reise sammen med de andre afrikanerne. Tror uansett bare dette er et løst rykte.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2485 på: 06. Juni 2012, 23:16 »
N'Doye er jo eldre enn Best ettersom jeg skjønner det - og greia er vel at Best skal ut. Da er det jo helidiotisk å selge Best for å hente en unproven spiller som kan reise sammen med de andre afrikanerne. Tror uansett bare dette er et løst rykte.
DET er jeg selvfølgelig enig i.

Synes forresten det vil være leit om Best stikker. Viser jo hver sesong at han kan score mål og er ingen dårlig mann å ha i troppen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2486 på: 06. Juni 2012, 23:19 »
Det gjør meg ingenting om Best blir som backup for to bedre spisser nei - han er i mine øyne en bedre spiss enn Ameobi. Men det virker som om han ikke er ønsket med videre - pluss at han jo er kommet dit i karriera si at han rett og slett må ha fast førstelagsspill. Men han var faktisk meget god med Ba, selv om han ikke sto for flesteparten av måla. Det var fine statistikker som underbygget hans gode rolle som støttende spiss husker jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2487 på: 07. Juni 2012, 00:16 »
Går diverse twitterrykter om at Mulumbu er nær en overgang til oss :) Solid sentral midtbane i såfall, med Tiote, Cabaye, Mulumbu og Jonas/Perch

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2488 på: 07. Juni 2012, 00:18 »
Jeg er absolutt positiv til det. Som sagt, avhengig av om vi skal spille med en eller to spisser er Mulumbu og Tiote sammen med Cabaye lengre opp i banen veldig, veldig spennende.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2489 på: 07. Juni 2012, 00:23 »
http://www.nufcblog.com/2012/06/06/newcastle-linked-with-north-korean-striker/

Newcastle are being linked with a 19 year-old striker from North Korea.

:lol:

Er over alt på twitter nå, og mange tror han vil signere. Vil bare koste £56.000 visstnok, og er et av Asias aller største talent. Spiss med veldig god fart. Så, hvorfor ikke? :D
« Siste redigering: 07. Juni 2012, 00:34 av Eriksen »