Kjeder meg, så tar meg den frihet og lager en liten liste over spennende spillere, som ikke spiller i PL.
(Et lite avbrekk fra Kalou-saken :p)
Som midtstopper, så er vel Vertonghen så godt som tapt, så:
- M`biwa (vært linka til han før.. Er hurtig og flink til å sette i gang angrep! God stopper!
- Toby Alderweireld (er fra Belgia, blitt 23år, spiller for Ajax. God leser av spillet, god takler, bra pasninger og et "greit" skudd!
- Douglas (er en villmann som er taklingssterk, god på hodet.. Også flink til å lese spillet!
På backplass, har eg med både h.back(2første) og v.back:
- Mathieu Debuchy (virker god langs hele linja, er fransk landslagsback og god venn med Cabaye)
- Cecar Azpilicueta (er spansk, blir 23 i år, spiller for Marseille, bra fart og god over hele linja)
- Roberto Canella (er spansk, blir 24år, spiller for Sporting de Gijon, bra fart, god deffensiv, best offensiv)
- Aly Cissokho (hurtig og sterk, god deffensvi, best offensiv.. tror han kunne kommt igang igjen hos oss!)
På sentral midtbane, har eg med både DM og vanlig SM:
- Yann M`vila (er fransk landslagsspiller, blir 22 i år, vært linket med flere toppklubber tidligere men har ikke hørt noe på ei stund. Er hurtig, bra teknisk og har bra overblikk.. hadde vært knall!)
- Etienne Capoue (er fransk, blir 24 i år, er også hurtig, er bra taklingssterk og har et bra overblikk.. god hjelper til forsvaret! Ser Arsenal har sett på han, men uansett..
- Jordy Clasie (er fra Nederland, blir 21 i år, spiller for Feynoord. Aggresiv, god takler, men slår også gode pasninger.. spennende!
- Beram Kayal (er fra Israel, blir 24 i år, spiller for Celtic. Er teknisk, har bra fart og er egentlig en playmaker-type.. Blir sikkert vanskelig å skaffe, men er verdt å ha i kikkerten!
Som spiss/vingspiss:
- Antoine Griezmann (er fransk u-landslagsspiller, blitt 21 i år , spiller for Real Sociedad. Har bra fart og god teknikk, spiller venstre ving/elr spiss.. Kunne ha vært spennende!
- Kevin Mirallas (er fra Belgia, blir 25 i år, spiller for tiden i Olympiacos. Er hurtig, god teknikk, skyter bra med begge bein.. Opptrer både på høyre, venstre og som spiss! Hadde vært digg og fått han!
- Oussama Assaidi (er fra Marokko, blir 24 i år, spiller for Heerenveen. Er hurtig, har bra teknikk og et godt overblikk.. Tror han kunne fungert bra hos oss!
Alle disse ser eg på som realistiske mål for klubben vår! Alle er forhåldsvis unge, de fleste er i besittelse av bra fart, og eg tror det er mulig å lokke dem til oss! Kanskje de sentrale midtbanespillerne blir i vanskeligste laget, men..
Mine favoritter er M`biwa, Debuchy/Canella, M`vila/Clasie og Mirallas!

---Krul--- ---Krul---
--NY/Santon--NY--Colo--NY/Santon --NY/Santon--NY--Colo--NY/Santon
--Tiotè-- eller --NY--Tiotè--
---NY---Cabaye--- ---Cabaye---
---Benny---Cissè---NY/Ba--- ---Benny---Cissè---NY/Ba---