20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Supportercup 2. juni  (Lest 14570 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Supportercup 2. juni
« Svar #30 på: 23. Mai 2012, 14:17 »
Jeg har bare med meg en i tillegg til meg selv..
Er ikke ideelt med meg i mål da, men stepper inn ved krise. Hva med Kyrre? Ikke med i år?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsanger™
Sv: Supportercup 2. juni
« Svar #31 på: 23. Mai 2012, 14:19 »
Aha. Leste det innlegget ditt feil. Nope, ser ikke ut som at Kyrre er med i år :/ Kjipern!
Godsanger™

                    Twitter: @BjerreP

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Supportercup 2. juni
« Svar #32 på: 23. Mai 2012, 14:22 »
Kan høre med en siste Newcastle-fan av meg. Er ikke noe blodfan, men holder meg Newcastle i England.. Blir litt tynt, men "stallen" vår er jo enda tynnere.. :P Hva synes folket? Det er en keeper....
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: Supportercup 2. juni
« Svar #33 på: 23. Mai 2012, 14:36 »
Så lenge det er kvalitet så går det bra ;)

Edit: Ganske sikker på at David ikke skal være med, men han får si ifra sjøl, men tror han har kamp sjøl.
« Siste redigering: 23. Mai 2012, 14:51 av Panzer Stormo »
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Rasmusrypdal

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 6
    • Vis profil
Sv: Supportercup 2. juni
« Svar #34 på: 23. Mai 2012, 14:58 »
Når starter dette?

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: Supportercup 2. juni
« Svar #35 på: 23. Mai 2012, 15:00 »
09.50 lørdag 2 juni.

Har forespørsel til tre kompiser fra NIH som alle heier på Newcastle! Avventer svar.

Og som streng lagleder forventer jeg prestasjoner av høy klasse og en fysisk form som representerer Toon Army Norway på en god måte ;)

Marius Reppesgård er med! Høy Futsal-type, bra signering!
« Siste redigering: 23. Mai 2012, 15:18 av Panzer Stormo »
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Rasmusrypdal

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 6
    • Vis profil
Sv: Supportercup 2. juni
« Svar #36 på: 23. Mai 2012, 15:18 »
Da hiver jeg meg med. Ettersom jeg husker fra ifjord er det ikke mulig å ha for mage innbyttere.

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsanger™
Sv: Supportercup 2. juni
« Svar #37 på: 23. Mai 2012, 15:22 »
Herlig Stormo og Rypdal! Ser ut som vi gjør mange viktige signeringer nå like før overgangsvinduet stenger.
Godsanger™

                    Twitter: @BjerreP

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Supportercup 2. juni
« Svar #38 på: 23. Mai 2012, 22:49 »
Da blir vi 3 stk som drar fra Gjøvik neste lørdag. Meg, nevnte Kim André Sveum og keeper Kai Ozzy Bergum :)
Da kjenner jeg ikke stort flere Newcastle-fans herover, så da får ikke jeg fått med fler :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Supportercup 2. juni
« Svar #39 på: 24. Mai 2012, 01:25 »
7 nye påmeldte i dag, inkludert kompisene deres, noe som gjør at vi nå er fullt lag med 13 eller 14 spillere.

Husk oppmøte klokken 09:20 på bane 2!!!!!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Supportercup 2. juni
« Svar #40 på: 24. Mai 2012, 06:16 »
Flotte saker! Gleder meg! :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Supportercup 2. juni
« Svar #41 på: 25. Mai 2012, 05:27 »
Hei alle sammen! Supportercupen er like rundt hjørnet og her er noen praktiske opplysninger rundt arrangementet.
 
Sted: Hundsund Kunstgress (Snarøyaveien 83) på Snarøya (Fornebu)
Dato: Lørdag 2. juni 2012
 
 
Første kamp spilles kl. 09.00, se pulje og kampoppsett.
 
Nytt: WBA settes inn for Brentford (trukket laget) i pulje A. Tottenham 3  settes inn for Fulham (trukket laget) i pulje C.
 
Supportercup programmet vil deles ut i morgentimene. Du vil få programmet hvis du kontakter sekretariatet.
 
Sekretariatet og speakertjenesten vil ledes av Øyvind Bråten og Arnfinn Danielsen. De vil også holde resultater/tabeller oppdatert.
 
Vår samarbeidspartner og hovedsponsor TV2 vil ha diverse aktiviteter utover dagen. TV2 vil ha en stand i nærheten av banene og her kan du få diverse informasjon om TV2`s produkter (ved Espen Grov). Nyhet: Du utfordres av TV2 på presisjonsskyting med ball og hvem skyter hardest under Supporercupen (radar). Det er flotte premier å hente!
 
Ca kl. 11.00 kan du eller din supporterklubb delta i en fotballquiz som er satt sammen av quizmaster John Erik Aasen (TV2).  Premieutdeling ca kl. 13.00. Mer info om quizen gis av speaker og Aasen.
 
TV2 har utfordret SBF til showkamp og vi stiller opp. Fra ca kl. 15.15 vil denne herligheten spilles i ca 20 min. De vil stille med et TV2 team inkludert Claus Lundekvam og Trevor Morley.
SBF laget vil bestå av 10 mann. Anders Christensen og Trond Fuhre vil stille fra styret i SBF. Vi ønsker spillere til laget vårt. Kontakt sekretariatet før kl. 14.00 og meld deg til tjeneste! Det blir en eventuell loddtrekning hvis mange melder seg!
 
 
Transport til Hundsund Kunstgress (Snarøya Sportsklubb)
Hvis du kommer med bil er det ca 50 parkeringsplasser ved anlegget. Det vil også være mulighet å benytte parkeringshuset i kjeller av Hundsund Grendesenter, nabo bygg til anlegget (skiltet) Det vil stå en parkeringsvakt (gul vest) i morgentimene og gi informasjon om parkeringsmuligheter.
 
Buss: Benytt rutebuss nummer 31 fra Oslo sentrum mot Snarøya (eks: Jenbanetorget). Stoppested : Langoddveien. Reisetid: 25 min. (4 avganger i timen). Husk: Ikke ta buss 31 til Forenbu, men til Snarøya.
 
Garderober: Alle lag kan benytte garderobene i klubbhuset. Husk å ta vare på dine verdisaker.
Bærum Røde Kors hjelpekorps vil bistå ved små eller eventuelle større skader på spillere.
 
Kiosk: Hovedkiosken finnes i klubbhuset, mens Meny-personell er ved grillen og du kan kjøpe pølse/burger ved banene. Du kan benytte kort i hovedkiosken.
Kampene vil spilles på 4 baner. Alle kampene blir ledet av dommere som har lang erfraring med dømming i Supportercupen.
 
Uten drikke duger helten ikke, så vi setter opp 4 kanner med saft/vann ved banene.
 
Husk å ta med banner/flagg - et must for alle supporterklubber.
 
Finalen spilles ca kl. 18.00.
 
Turneringsreglement og spilleliste vedlagt. Oppmann av lag skal levere spillerlisten til sekretariatet i forkant av første kamp.
Premiering vil skje under kveldsarrangementet!
 
Kveldsarrangmentet på Tempest Pub i Oslo Sentrum.
Vi følger opp suksessen med å holde kveldsarrangementet på utestedet Tempest, her blir det skikkelig trøkk utover kvelden!
SBF håper alle deltagende lag med venner stiller her...
Adresse: Tordenskjoldsgate 9, Oslo sentrum. (5 min rolig gange fra Stortinget, sidegate av Stortingsgaten). Tlf: 22423084
Det vil være 18 års aldersgrense på vårt kveldsarrangement på Tempest Pub.

www.tempest.no
 
Premieutdelingen starter ca kl. 21.00. Vi hyller 1,2 og 3 plassen, finalens beste spiller + SBF kåringer - 2011/2012 medlemsblad, hjemmeside og honnørprisen.
 
Privatlandskampen mellom Norge og Kroatia starter kl. 19.00
 
Spørsmål om turneringen: Kontakt Trond Fuhre, trond.fuhre@supporterunionen.no eller mobil: 48237059
 
Vi ønsker alle velkommen til Supportercupen
 
Mvh
Trond Fuhre
Supportercupleder
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsanger™
Sv: Supportercup 2. juni
« Svar #42 på: 29. Mai 2012, 14:30 »
Har noen kompiser som muligens tar turen for å være heiagjeng. De lurer på om det er noen mulighet for å nyte et par pils på sidelinja? Nå er vel ikke alkohol og idrett noen veldig populær kombo i Norge, men er kanskje litt annerledes for det her... Har dere sett noen supportere av de andre lagene drikke øl tidligere år?
Godsanger™

                    Twitter: @BjerreP

Christian

  • Gjest
Sv: Supportercup 2. juni
« Svar #43 på: 29. Mai 2012, 14:38 »
10.0 Alkohol
Alkoholpåvirket spiller eller tilskuer bortvises fra turneringsområdet

http://www.supporterunionen.com/index.php/supportercupen/reglement

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsanger™
Sv: Supportercup 2. juni
« Svar #44 på: 29. Mai 2012, 14:40 »
Okay, da er den grei :) Tror de blir med uansett da! Er ikke alkiser jeg har som venner heller.
Godsanger™

                    Twitter: @BjerreP