20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Fulham - Newcastle, 21. jan kl 16:00  (Lest 59717 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle, 21. jan kl 16:00
« Svar #15 på: 18. Jan. 2012, 20:21 »
Foruten uavgjort mot City og seier mot Arsenal og Liverpool kan man ikke si at Fulham har vært supergode på Craven Cottage denne sesongen, men de er uforutsigbare.

Lukter en målfattig slitekamp lang vei. Tips: 0-0 eller 1-0.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #16 på: 18. Jan. 2012, 20:34 »
Vi har da vært usannsynlig ufarlige på dødball i år, med Bas cornerscoring mot Wolves som den eneste beholdningen. Og mot ett av PLs sterkeste hodelag så sliter jeg med å se at det plutselig skal bli en viktig nøkkel, når det overhodet ikke har vært det til nå. Men ok.
Tja, kommer litt an på hva man definerer som dødballer, men jeg vil si at vi har en viss giftighet på direkte frispark, noe opptil flere av spillerne våre har demonstrert til nå. Rent duellmessig er vi imidlertid endel nummer for små for Fulham tror jeg, så vi må begrense cornere og slikt til et minimum!

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 18. Jan. 2012, 20:52 »
Ja. Snakker ikke om direkte skudd fra frispark eller straffe. Der er vi minst like farlige som alle andre.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 18. Jan. 2012, 22:22 »
Avhengig av dagsformen for begge lag tror jeg  De var gode mot Tham, og var kjempeuheldige som ikke fikk med seg minimum ett poeng. I og med at vi manglere flere nøkkelspillere er jeg godt førnøyd med uavgjort. Spesielt med tanke på forrige sesongs fadese. Samtidig sitter jeg godfølelsen. Hele klubben har fått seg løft de siste kampene, noe som har blitt forsterket av kjøpet av Cisse. Fulham ligger langt nede på tabellen, og får vi det første målet kan vi ta dette.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #19 på: 18. Jan. 2012, 23:14 »
Slenger meg på Kristoffer, og har tro på seier denne kampen! Fulham har, som flere har påpekt allerde, vært uvanlig svake i år! Kommer til å bli en tøff kamp med lite mål (er eg redd for), men at vi vinner krigen etter litt Bennymagi!  :D

Dembelè og Ruiz er de som er mest uforutsigbare, så de må vi passe litt ekstra på! Ellers skal det gå bra.. HOWAY!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 18. Jan. 2012, 23:20 »
Jeg liker at du leser tankene mine før jeg har skrevet de her, Jonas99 - men du har rett ;)
Jeg mener vi bør være kapable til å vinne denne kampen, MEN det er ingen lett kamp mot et Fulham-lag som ofte er vriene på hytta. Men jeg mener at vi har gode muligheter for seier om vi spiller på våre styrker og tør gå offensivt ut.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 19. Jan. 2012, 08:07 »
0-0 ;)

Kjartan

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #22 på: 19. Jan. 2012, 09:37 »
Flyr over for denne kampen :) Satse min Newcastle-statistikk holder, har ikkje tapt på siste 8  kampene eg har vert på :)

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #23 på: 19. Jan. 2012, 09:50 »
Håper virkelig at din statistikk fortsetter da Kjartan! :-)
hadde vært skikkelig bra med 3 poeng på denne kampen! :)
Winning isn't everything, it's the only thing!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 19. Jan. 2012, 10:07 »
Jeg liker at du leser tankene mine før jeg har skrevet de her, Jonas99 - men du har rett ;)
Jeg mener vi bør være kapable til å vinne denne kampen, MEN det er ingen lett kamp mot et Fulham-lag som ofte er vriene på hytta. Men jeg mener at vi har gode muligheter for seier om vi spiller på våre styrker og tør gå offensivt ut.
Exactly!
Det blir selvfølgelig ingen enkel kamp, men jeg mener vi er bedre enn dette Fulham-laget, i tillegg drar vi med oss en enorm selvtillit inn til kampen. Vi vet at vi er i stand til å vinne tette, jevne kamper, og vi har flere strenger å spille på, selv om vi mangler vår beste spiss og beste midtbanespiller.
Det eneste jeg føler meg usikker på er om Cabaye blir klar eller ikke. Det kan ha en innvirkning på vår evne til å få denne kampen inn i vårt spor.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #25 på: 19. Jan. 2012, 11:12 »
Mhm, enig! Satser på at Cabaye blir klar til kampen, og at han og Guthrie danner duoen sentralt..
Raylor klarte seg absolutt bra sentralt sist, men vil påstå at godeste Cabaye er hakket bedre  :P

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 19. Jan. 2012, 11:18 »
 :o

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #27 på: 19. Jan. 2012, 14:24 »
Slenger meg på den om Cabaye. Cabaye/Guthrie eller Raylor/Guthrie som midtbaneduo tror jeg kan være forskjellen mellom seier og tap denne kampen. I tillegg må  :coloccini: være i slaget. Fulham har en del skummelt å komme med offensivt. De er langt ifra noe dårlig lag, og er vel en av sesongens "underachievers" så langt.

Håper på denne oppstillinga:

Krul - Simpson, Williamson, Colo, Santon - Raylor, Cabaye, Guthrie, Jonas - HBA - Best

Etter Pardews uttalelser etter forrige runde ser det ut som HBA skal få sjansen fra start. Sholadinho kan heller være super-sub!  :fisk:

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 19. Jan. 2012, 14:59 »
Det er vel ikke nevnt, men kampen går på TVPLHD2! :thumbu:

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #29 på: 19. Jan. 2012, 16:17 »
Cabaye doubtful for fulham...

http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news/2012/01/19/yohan-cabaye-doubtful-for-fulham-game-72703-30158414/

Ikke verdens mest pålitelige kilde, men tvilen er jo der uansett...
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!