20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - West Brom 21/12 20.45  (Lest 63386 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - West Brom 21/12 20.45
« Svar #90 på: 21. Des. 2011, 17:58 »
Han kan spille høyre jo, spilte dog mest der i starten av sin Newcastle-karriere. Jeg syns han har klart seg bra de kampene der han underveis har beveget seg over til høyrekanten. Ferguson syns jeg virket spennende når han fikk sjansen forrige sesong, virket mer klar enn Sammy - og kan kanskje bli mer effektiv enn Obertan med en nøyaktig venstrefot.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #91 på: 21. Des. 2011, 18:00 »
Vises kun på nett om du ikke har Altibox

atle81

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #92 på: 21. Des. 2011, 18:03 »
Vises kun på nett om du ikke har Altibox
Er ikke på altibox, ihvertfall ikke enda

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #93 på: 21. Des. 2011, 18:06 »
Det opprettes ekstra kanaler like før kampen starter på Altibox veit jeg. Alt av kamper vises på Altibox, akkurat som på TV2 Sumo.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #94 på: 21. Des. 2011, 18:20 »
Han kan spille høyre jo, spilte dog mest der i starten av sin Newcastle-karriere. Jeg syns han har klart seg bra de kampene der han underveis har beveget seg over til høyrekanten. Ferguson syns jeg virket spennende når han fikk sjansen forrige sesong, virket mer klar enn Sammy - og kan kanskje bli mer effektiv enn Obertan med en nøyaktig venstrefot.
Exactly

nobby

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #95 på: 21. Des. 2011, 19:09 »
Hallo godt folk! lenge uten pc i heimen her, og julestria har satt inn for fullt. Så har itte fått deltatt her på lenge. Utrolig hvor mye man får svar på av forskjellige spm bare ved å scrolle gjennom noen sider her på forumet. Lurte på åssen det ukespasset til Sumo på 99 kr funka, om man måtte si opp for å itte bli trekt atuomatisk f.eks, Og jammen fækk je itte svar på det au. Fine greier. Ang kampen i kveld så er det som det bruker, skal og bør vinnes, men ender vel med surt tap eller uavgjort. Men odds på 1,80 på new seier på norsk tipping er itte å forakte. Spent på vingene våres som så mange andre her, men har vi så mange alternativer? Har hatt tro på Obertan lenge, men nå syns je virkelig noen andre bør få sjansen. Skaper utrolig lite til å ha såpass fart og teknikk. Jonas bør også få føle at plassen er truet. God til å holde på ball, men har vel itte skapt allverden i det siste. Bør prøve å avslutte mer. (hadde et snasent skudd mot swansea sist). Generelt bør vi produsere flere store sjanser mot antatt svakere lag enn det vi gjør. I alle fall når vi har ballen såpass mye som mot swansea. Nesten så je håper at nufc slipper inn et tidlig mål, så vi må fremover og prøve! Ellers ender det fort i en kamp hvor vi har ballen men taper en null. Lykke til gutter :coloccini:

trondie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #96 på: 21. Des. 2011, 19:34 »
Ka trur vi i dag då? Best elr ben arfa?? Vuckic elr abeid?? Resten av laget veit vi vel....

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #97 på: 21. Des. 2011, 19:45 »
Best og Vuckic.
Nei.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #98 på: 21. Des. 2011, 19:47 »
Begynner å bli relativt sikker på at dette  blir oppstillinga:

-------------------KRUL-----------------------
SIMMO-----COLO----PERCH--------SANTON
------------------------------------------------
OBERTAN------TIOTE---VUCKIC------JONAS
------------------------------------------------
---------------BEST----BA---------------------

TimKnut

• Supersub
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
« Svar #99 på: 21. Des. 2011, 19:50 »
Ser ut som det blir Vuckic, men har ikke peiling om kva Pardew velger mellom Best og Ben Arfa. Eg trur Newcastle starte Kveldens kamp mot WBA:
Simmo - Perch - Colo - Santon
Orbetan - Vuckic - Tiote - Jonas
                    Ben Arfa/
                    Best - Ba

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 21. Des. 2011, 19:50 »
#NUFC team v #WBA (4-4-2): Krul; Simpson, Perch, Coloccini (c), Santon; Obertan, Tiote, Vuckic, Gutierrez; Ba, Best. #newcastle #epl

‎#NUFC Substitutes v #WBA: Elliot, R.Taylor, Williamson, Abeid, Ben Arfa, Sammy Ameobi, Shola Ameobi. #newcastle #epl

Bekreftet. Positivt at Santon spiller fra start og Raylor er på benk!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #101 på: 21. Des. 2011, 19:54 »
Som forventet det der.
Nei.

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #102 på: 21. Des. 2011, 19:57 »
Perch suger og jeg skjønner ikke hvordan man kan stille med den mannen på banen. Hadde vært mye bedre og kjøre inn kadar eller noen andre i den posisjonen.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #103 på: 21. Des. 2011, 19:59 »
Vi vet vel egentlig ikke om Kadar er bedre enn Perch vi da... Stoler på Pards der. Ellers gledelig å ikke se :smith: på benken engang :D

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #104 på: 21. Des. 2011, 20:00 »
Perch suger og jeg skjønner ikke hvordan man kan stille med den mannen på banen. Hadde vært mye bedre og kjøre inn kadar eller noen andre i den posisjonen.

Tull. Typer som deg som alltid skal klage, uansett ka som blir gjort og bestemt. Perch beviste meir enn nok mot Swansea til at eg har full tiltro til han som 4-5 valg som midtstopper.