20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2012  (Lest 151366 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2012
« Svar #105 på: 01. Feb. 2012, 23:58 »
Hvorfor går egentlig Stoor gratis? Han signerte jo en 3 års kontrakt med VIF forrige vinter.

Kan hende VIF ikke krever penger for han for å få ned egne lønninger. Tipper han fikk grei lønn da han kom rett fra Premier League.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #106 på: 02. Feb. 2012, 11:55 »
Veldig spent på hvilken klubb som får kloa i Vaagan Moen forresten. Blir overrasket om det blir Brann.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #107 på: 02. Feb. 2012, 11:55 »
Jeg kunne faktisk tenkt meg Vaagan Moen til RBK, for vi har vel ikke hatt en brukbar venstrekant på mange pr.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #108 på: 02. Feb. 2012, 12:00 »
Han har visst satt som krav at han skal bli satset på som sentral offensiv midtbanespiller i sin nye klubb, den posisjonen som fikk ham til å blomstre igjen i hans siste Brann-år. Jeg tror vi har bestemt oss for å satse på Nordkvelle der, så jeg tviler på at det blir aktuelt å velge oss.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #109 på: 02. Feb. 2012, 12:10 »
Vi har jo 70 spillere (av 16/17) som er best som OM, så da er jeg relativt sikker på at han ikke kommer hit.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #110 på: 02. Feb. 2012, 12:25 »
Det kan bare ikke bli Vålerenga. Det blir for kvalmt for meg.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #111 på: 02. Feb. 2012, 13:10 »
Vi har jo 70 spillere (av 16/17) som er best som OM, så da er jeg relativt sikker på at han ikke kommer hit.

Ja, størrelsen på RBK-stallen overrasker meg litt. Jeg har vel egentlig regnet med at det på et tidspunkt før sesongen vil pøse inn med noen gode spillere, slik som med Dockal, Issah og Chibuke i fjor sommer, men det burde jo i så fall skje veldig kjapt om de skal spilles inn i laget.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #112 på: 02. Feb. 2012, 15:43 »
http://www.rbk.no/incoming/article222561.ece 

Stoor visstnok så skadeplaget at RBK ikke tok sjansen. Usikker hva slags skade han har, men om han ikke ville blitt spilleklar før om 3-4 måneder så ser jeg risikoen med å gi han kontrakt.
Bobby Robson:

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #113 på: 02. Feb. 2012, 20:38 »
Lustig er jo knallhard å erstatte. Til tross for at han slet med å oppføre seg (filming og sutring primært), så var han vel en av Tippeligaens beste backer i en del år. Om man skal erstatte med en skadeplaget Stoor, så ser jeg på det som et hakk nedover for RBK. Men nå ser det ut til at den overgangen gikk i vasken, og da er det vel Hedenstad Legend som står som nestemann inn, dessverre.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #114 på: 03. Feb. 2012, 14:33 »
Jeg antar at overgangen først og fremst ble kansellert fordi Rosenborg har et annet og bedre altnerativ som venter i kulissene. Dessuten så vil nok Jönsson ha inn en høyreback umiddelbart, da vi utelukkende har pensjonisten Jon Inge Høiland. Jeg vil tippe det blir Steffen Hagen, og ikke Hedenstad, mest fordi sistnevnte ikke virker å ha særlig stor interesse av å spille for RBK. Han tror visst han kan gå rett fra Adeccoligaen (ja, Stabæk rykker ned) og til Premier League.

Lustig er vanskelig å erstatte, men det siste året var han ikke i nærheten så god som han kan være. Var null innsats, tankene var hele tiden på å komme seg bort. Når han til og med sier rett ut til fansen at han på død og liv vil bort fra Rosenborg, så sier det sitt om hvor tankene og lojaliteten hans egentlig lå. Lustig var pissdårlig ganger 1000 i litt for mange kamper forrige sesong. Men likevel var han kanskje Tippeligaens beste høyreback. Fantastisk nivå...
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #115 på: 13. Feb. 2012, 19:50 »
Interessant med Strandberg inn portene på Lerkendal. Tror fort det kan bli en hit sammen med Larsen. Eller kan man håpe på at Wangberg utkonkurrerer dansken?

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #116 på: 15. Feb. 2012, 13:08 »
Strandberg er ikke klar for om først fire uker, så tipper det blir Wangberg og Larsen i midtforsvaret så lenge de holder seg skadefrie.

Iversen tilbake ser jeg på som positivt hvis han får en kontrakt basert på det han presterer. Virker som en bra fyr å ha i garderoben og i form har han en spillerforståelse som kan være meget viktig. Skulle gjerne sett en gjennombruddshissig spiss inn dørene også, men tar da heller en høyreback i dette vinduet.
Bobby Robson:

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #117 på: 15. Feb. 2012, 20:35 »
Brann med bud på Amin Askar.

http://www.tv2.no/sport/fotball/tippeligaen/brann-med-bud-paa-amin-askar-3709962.html

Lukter Adecco lang vei av FFK nå. Om det i det hele tatt blir noe mer FFK da.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #118 på: 16. Feb. 2012, 00:33 »
Trodde det var Børufsen som var hyperaktuell, men sier ikke akkurat nei til Amin Askar heller.

Ante ikke hvor ille det sto til i FFK før nyhetene i dag. Rart ikke Elyounossi er linket til RBK allerede egentlig.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #119 på: 16. Feb. 2012, 09:52 »
RBK sier seg ferdighandlet på topp med signeringen av selveste Steffen Iversen. Steffen er jo visstnok i mye bedre form enn sist han var i RBK, så da skal det jo være null problem for herr Iversen å løpe fra midtstopperne i Lottoligaen.  :koko:

Dessuten er ikke en sjanse i havet for at RBK punger ut i dyre dommer for en ETABLERT norsk spiss. Selv om vi snakker om Tarik Elyounoussi. Dessuten gjør jeg regning med at FFK selger unna absolutt alt annet før de selger Tarik til RBK. Han går nok heller på billigsalg til Molde før han går til RBK. :sint:
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon