20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Norwich - Newcastle 10/12 kl.16.00  (Lest 81852 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Norwich - Newcastle 10/12 kl.16.00
« Svar #75 på: 06. Des. 2011, 21:36 »
Om Colo fra N-O;
Will be back in time for Norwich according to the man himself, he also says Taylor will be out for 6 months and was ranting on about how poor the Luiz decision was

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #76 på: 06. Des. 2011, 21:38 »
omfg, jeg kremer om Colo er klar til helga!
Same old Shearer, always scoring!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #77 på: 06. Des. 2011, 21:53 »
Då kan me "kreme" i kryss!

Skal og seiast at Colo-Willi hadde ein veldig god periode ilag forrige sesong, kan dei finna den formen ilag so verte kanskje ikkje saknet av Steven so stort.  :)
« Siste redigering: 06. Des. 2011, 21:57 av lgrinde »

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #78 på: 06. Des. 2011, 22:05 »
Ja og colo Will holdt taylor på benken en periode. Men om colo eller willy ikke er klare til helga virker det håpløst. Hvertfall vanvittig svake i lufta uten begge de. Perch og simpson/ kadar. Da tåler vi ingen innlegg. For da er det frittfrem for hodesterke spisser.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #79 på: 06. Des. 2011, 22:10 »
Kadar er ikke så verst i lufta. Mer redd for det andre en stopper utsettes for, hvis han skulle spille. Willy er ikke klar til helga, antageligvis ikke til Swansea-matchen heller. Men Pardew skulle prøve å få han fit til kampene etter det. Føler virkelig at vi trenger Willi og ikke minst Colo til møtet med Liverpool 30.12.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 06. Des. 2011, 22:31 »
Var jo en diskusjon for en stund siden om hvem som var best av Willy og Tayls. Vil si Tayls nå har bevist hvor god han er, men blir alltid skadet. Brukbar erstatning med Willy, men spørs om han får tid til å komme tilbake før vi henter ny stopper.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #81 på: 07. Des. 2011, 00:51 »
Skal du sette Jonas der blir det Løven på venstreving igjen.
Gosling og Santon? Jaja, tviler på mange vet hvor gode de faktisk er. Stoler på AP her, og jeg vet at det blir Rayls.

Syns det er jævli med sutring på Raylor her. Han er ikke rask, og har møtt noen av de raskeste i PL de siste kampene. Mot Chelsea ble han også jævli avslørt uten hjelp av Jonas, som nå er tilbake.

Du drar jo frem mange bra poeng om hvorfor vi ikke skal bruke han.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #82 på: 07. Des. 2011, 08:50 »
Helt korrekt, Thomas. Vi blir jo enormt svekket offensivt også fordi Jonas må bruke all sin løpskraft på å jobbe defensivt fordi Raylor ikke er god nok.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #83 på: 07. Des. 2011, 09:04 »
Korrekt at Raylor ikke er god nok. Men av de vi sannsynligvis har tilgjengelig mot Norwich så er han ikke bare god nok, han er nesten selvskreven. Trist nok.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #84 på: 07. Des. 2011, 09:13 »
I forhold til å kjempe om en "mid table"-plassering, så er Raylor absolutt god nok. Skal vi kjempe om gjevere ting, så er han ikke god nok. Og selv om han har sine begrensninger, så er det ikke alltid at det er det beste å sette inn en sylfersk 20-åring i hans sted mot de beste lagene heller. Ja, for selv om Santon er forholdsvis rutinert for alderen, så er han fremdeles sylfersk i Premier League, og han er fremdeles 20 år. Det er absolutt ikke noen sånn katastrofe med Raylor at han hindrer oss i å slå de lagene vi skal slå. Det er vel nettopp det han har bidratt til at vi faktisk har gjort.

Ja, Santon fortjener en sjanse, og den kommer når den kommer. Kanskje allerede til helga. Kanskje senere. Men det er generelt en fordel å bytte minst mulig i den bakre fireren. Derfor er jeg stygt redd dere må akseptere at vi har verdens dårligste fotballspiller på venstrebacken en stund til.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #85 på: 07. Des. 2011, 10:54 »
Skal du sette Jonas der blir det Løven på venstreving igjen.
Gosling og Santon? Jaja, tviler på mange vet hvor gode de faktisk er. Stoler på AP her, og jeg vet at det blir Rayls.

Syns det er jævli med sutring på Raylor her. Han er ikke rask, og har møtt noen av de raskeste i PL de siste kampene. Mot Chelsea ble han også jævli avslørt uten hjelp av Jonas, som nå er tilbake.

Du drar jo frem mange bra poeng om hvorfor vi ikke skal bruke han.

Jeg sier ikke at han er verdens beste back, men jeg tror de tilgjengelige alternativene vil være enda værre, ellers hadde han vært benket for lenge siden. Hvis Colo ikke spiller skal vi altså ha 3 nye spillere i en bakre firer som har fungert veldig bra til nå.

Nå møter vi et betydelig dårligere lag, samt at Jonas er tilbake. Blir svært overrasket om AP gjør endringer på vb.

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #86 på: 07. Des. 2011, 11:40 »
Etter å ha lest flere innlegg her inne, har jeg faktisk endret mening.
Jeg er enig med Joakim om at det ville vært dumt å bytte for mye i forsvarsfireren nå.
Derfor håper jeg på denne fireren bak: R.Taylor - Perch - Simpson - Santon.

Den svakeste fireren i hele PL. Klarer midtbanen å unngå unødvendige balltap, vingene jobber godt defensivt og de to på topp (les Ben Arfa og Ba) har dagen, tror jeg vi vinner denne greit :)
Jonas er tilbake, og dermed får vi en ving som løper mye begge veier.

Mitt tips: 3-2 seier. Ba, Guthrie og Ben Arfa.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #87 på: 07. Des. 2011, 11:58 »
Hvis vi får tilbake Colo og Tiote til kampen så tror jeg mulighetene til å få med seg poeng er gode. Selv om Guthrie og Cabaye har vært gode så er Tiotes nærvær nødvendig. Spesielt mot lag som er fysisk sterke i midten. De sentrale midtbanespillerene til Chelsea klarte å holde på ballen og slå ut til spillere som kom på løp fordi verken Guthrie eller Cabaye var sterke nok i kroppen til å ta ballen vekk fra dem. Dette er selvsagt en umulig oppgave mot Tiote som pulveriserer andres forsøk på balljokking. 

:worthy: :tiote:

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #88 på: 07. Des. 2011, 12:03 »
Jeg har tidligere vært ganske sikker på at santon-simpson-perch-raylor kom til å starte mot norwich. Det kommer ikke mye nyheter fra Pardew om hvem som kommer til å spille. Men etter å ha lest litt blogger, og innlegg her inne tror jeg at vi kanskje får se denne:

Simpson-Perch-Kadar-Raylor

Grunnen til det er at backene har spilt godt (uten å ta den diskusjonen) Pardew er fornøyd med dem.
Relasjonene Simpson/Obertan og Raylor/Jonas på hver sin side har fungert godt. I tillegg er Kadar, etter min erfaring en bedre hodespiller en Simspon og Perch. Vi kommer til å trenge litt hodestyrke i kampen mot Norwich. Mye avhenger egentlig av hvor god/dårlig Kadar har vørt for Pardew. Jeg tipper det er god futt på treningene. Nå er det flere som har mulighet til å spille seg inn på laget.

Jeg tipper altså at det blir en av disse to:
Santon-Simpson-Perch-Raylor
eller:
Simpson-Perch-Kadar-Raylor

Og jeg er enig med de som sier at det er typsik at de som kommer inn spiller en god kamp. Vi må ikek undervurdere samholdet, og den flyten vi har hatt denne sesongen.
« Siste redigering: 07. Des. 2011, 12:05 av annern »
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #89 på: 07. Des. 2011, 12:34 »
Jeg blir ihvertfall overrasket dersom Kadar som ikke har hatt draktnummer og ikke vært i næreheten av spilletid plutselig skal komme rett inn. Men for all del - jeg stoler på Pardew!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida