20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Chelsea 03/12 kl.13.45  (Lest 82535 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Chelsea 03/12 kl.13.45
« Svar #435 på: 03. Des. 2011, 17:05 »
6.7 på de neste 5?? Har dere sett hvem vi møter og hvor godt vi spiller for tiden??

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #436 på: 03. Des. 2011, 17:08 »
Nå er jeg drittlei hetsingen av Raylor!! Det er for faen meg ikke hans feil.

Feilen ligger hos Jonas. Jonas VET at Raylor er ekstremt ræva. Jonas VET at Raylor er super avhengig av hjelp defensivt. Så når Jonas blir utvist etter en ekstremt unødvendig takling på Nani, så setter han Raylor i en vanskelig situasjon.

;D
Same old Shearer, always scoring!

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #437 på: 03. Des. 2011, 17:12 »
Hadde vært deilig drukket seg glad og møtt dommeren i mørk gate i kveld. Har litt agr å få ut.

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #438 på: 03. Des. 2011, 17:13 »
Grei kamp, men et flatterende resultat. Jeg gidder ikke å bruke energi på å kritisere Obertan eller andre enkeltspillere. Vi ble til tider rævkjørt på venstresiden, og det er kritikkverdig. For det er en svakhet at Pardew ikke evner å se at Ryan Taylor ikke fungerer som venstreback uten Jonas på kant. Andre lag vil selvfølgelig utnytte dette i hver bidige kamp. At Newcastle har liten bredde er en viktig faktor, men er situasjonen så håpløs at Pardew ikke kan gjøre noe med det?
For å være helt ærlig, så er navnet "Santon" et navn som irriterer meg grenseløst. Det er nok p.g.a. at Santon blir hyppig nevnt før (og under) hver eneste kamp. "Alle" vil se Santon.
Er det noen som vet hva Pardew har uttalt seg om Santon og hvilken rolle han er tiltenkt? En manager må evne å rokkere på laget. Det er en forutsetning for å etablere seg i PL og unngå skadeproblemer. Vi så tydelig slitasjen på enkelte spillere i dag.

NeN

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #439 på: 03. Des. 2011, 17:14 »
6.7 på de neste 5?? Har dere sett hvem vi møter og hvor godt vi spiller for tiden??

Så hva tror du da? 12 poeng? eller kanskje alle 15?  skjer ikke.
Da man sluttet og være menneske, når man undertrykker følelser bare pga av regler da har du i mine øyne tapt alt, lykke til din robot.

Hehe, ikke sjangs, ikke sjangs :)

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #440 på: 03. Des. 2011, 17:16 »

11
Same old Shearer, always scoring!

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #441 på: 03. Des. 2011, 17:18 »
Grei kamp, men et flatterende resultat. Jeg gidder ikke å bruke energi på å kritisere Obertan eller andre enkeltspillere. Vi ble til tider rævkjørt på venstresiden, og det er kritikkverdig. For det er en svakhet at Pardew ikke evner å se at Ryan Taylor ikke fungerer som venstreback uten Jonas på kant. Andre lag vil selvfølgelig utnytte dette i hver bidige kamp. At Newcastle har liten bredde er en viktig faktor, men er situasjonen så håpløs at Pardew ikke kan gjøre noe med det?
For å være helt ærlig, så er navnet "Santon" et navn som irriterer meg grenseløst. Det er nok p.g.a. at Santon blir hyppig nevnt før (og under) hver eneste kamp. "Alle" vil se Santon.
Er det noen som vet hva Pardew har uttalt seg om Santon og hvilken rolle han er tiltenkt? En manager må evne å rokkere på laget. Det er en forutsetning for å etablere seg i PL og unngå skadeproblemer. Vi så tydelig slitasjen på enkelte spillere i dag.

ENIG! ser jeg raylor på venstre neste kamp, så må man begynne å lure på om han suger p*** hver lørdagsmorgen
« Siste redigering: 03. Des. 2011, 17:22 av Tommyok »

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #442 på: 03. Des. 2011, 17:25 »
Dette var et jævlig surt tap, da jeg mener vi hadde mange store sjanser til å score! Men dessverre gikk ALT i mot oss i dag. Demba Ba har en i stolpen, Shola har en kanon i tverrligger og Sammy blir hindret av Terry på strek. I tillegg får vi skader på Coloccini og Taylor. Håper inderlig disse er tilbake i neste kamp. Uten disse to blir det svært tøft fremover.

Personlige feil og dårlige prestasjoner gjør at vi taper denne. Perch lar Drogba gå opp helt alene, Ryan Taylor rett og slett blir rævkjørt av Sturridge og Obertan er helt hjelpeløs, så sier det seg selv at vi taper denne.
Synes Guthrie og Cabaye gjør en god kamp, men begge blekner litt mot slutten. Demba Ba er den eneste som lukter mål av, og behovet for en god spiss er stort i januar!
Håper inderlig at Coloccini og Taylor er tilbake fort, for Perch holder rett og slett ikke mål. Det gjør heller ikke Ryan Taylor, og jeg håper Santon får sjansen snart.
Det er svært kritikkverdig at Pardew ikke ser at R.Taylor ikke er god nok bakover, og forhåpentligvis skjer det noe med dette fort.

Tim Krul er min BB. For en keeper!

« Siste redigering: 03. Des. 2011, 17:26 av Vegard9 »

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #443 på: 03. Des. 2011, 17:26 »
Løsningen på alle våre problemer virker å være å spille med dårlige spillere på den ene siden ettersom de på den andre siden er enda dårligere og derfor kommer til å få alt presset uansett. Greit nok å være alternativ, men dette blir for dumt. Simpson får ikke så mye press fordi han er så god.

Nå misforstår du Geir. Dette har med motstanderens taktikk å gjøre. Altså, Simpson er åpenbart bedre i forsvar enn Raylor, uten at det trenger å bety at Simpson er super i forsvar. Men han er bedre enn Raylor. Ergo velger motsanderen, naturligvis, å fokusere på vårt svakeste ledd, Raylor. På overgangene betydde dette at Chelsea nesten uten unntak valgte å vri ballen mot Sturridge og IKKE Mata. Med andre ord: Mata var lite involvert fordi lagkameratene valgte å sentre ballen til Sturridge i stedet. Dette kommer logisk nok av at de før kampen startet identifiserte Simpson som en bedre forsvarer uten at det betyr igjen betyr at Simpson er en god back, bare at Raylor er dårligere.

Nettopp fordi motstanderen valgte å konsentrere sitt spill rundt Raylor, blir Simpson uomtvistelig satt under mindre press. Dermed blir arbeidsdagen hans enklere. Klart det har mye å si. Men som sagt, de gangene Mata var involvert så ble Simpson lurt flere ganger, og da Chelsea på slutten tok overgangen på hans side , så hang heller ikke han med i svingene.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #444 på: 03. Des. 2011, 17:27 »
Synes det lukta litt mål av the Ameobis også i andreomgang, spesielt Shola.

NeN

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #445 på: 03. Des. 2011, 17:27 »

11

Med andre ord, ingen tap?  3 seier og 2 uavgjort? uavgjort mot Liverpool regner jeg med at du mener, og ?  hvem vinner vi imot mener du?
Da man sluttet og være menneske, når man undertrykker følelser bare pga av regler da har du i mine øyne tapt alt, lykke til din robot.

Hehe, ikke sjangs, ikke sjangs :)

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #446 på: 03. Des. 2011, 17:28 »
Thomas: Nå ser du det du vil se. Chelsea hadde flere forsøk mot vår høyreside som Simpson blokkerte.

Jeg synes forresten Perch spilte en godkjent kamp som midtstopper bortsett fra målet til Drogba. Han er ingen Colo, men brukbart likevel for en back/dm.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #447 på: 03. Des. 2011, 17:31 »
Enig Geir, Perch får absolutt godkjent bortsett fra på 0-1. Sure disse to målene mot slutten altså. Kunne levd godt med 0-1 og vissheten om at vi spilte en meget bra andreomgang.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #448 på: 03. Des. 2011, 17:34 »
Sitat
"Coloccini has got a thigh strain, so maybe next week or the week after we might be struggling. Steven looks a little more serious."

- Pardew

Dette ser ikke veldig lovende ut.

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #449 på: 03. Des. 2011, 17:49 »
uten taylor og colo ser det vanskelig ut fremover, de to og krul har vært en av grunnene til at vi har sluppet inn så få mål i år. perch og kadar som stopper par da? kunne tenkt meg og sett santon og kadar istede, har ikke noe sansen for perch.