20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Chelsea 03/12 kl.13.45  (Lest 82552 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

GeordieLad

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Chelsea 03/12 kl.13.45
« Svar #390 på: 03. Des. 2011, 15:59 »
Fantastisk kamp og innsats igjen av Newcastle. Hadde fortjent poeng her, spesielt etter å ha dominert 2. omgangen totalt. Tapet irriterer meg ikke så mye, men tenker mer på skadene til Colo og Saylor. Håper for all del at det ikke er alvorlig og at de er klare til neste kamp, selv om jeg er en smule pessimistisk.

Raylor viser at han ikke takler å møte lag som i utgangspunktet er bedre enn oss. Obertan var fryktelig. Bortsett fra de to synes jeg laget klarte seg bra. Perch sover på 1-0-målet, men gjør sakene sine greit ellers. Krul, Saylor og Ba er virkelig klasse. I tillegg er det moro med The Ameobi's som kommer inn å preger kampbildet. Smart av Pardew å ta ut Ben Arfa og sette inn Ameobi. Ble mye farligere inne i boksen mot Chelsea-stopperne som slet til tider. Uheldig som ikke scorer, var vel tre i treverket?

Tror ikke lagmoralen lar seg knekke av denne. Er bare å se fremover til de neste kampene som er betydelige enklere motstand. Colo og Saylor raskt tilbake og vi er raskt tilbake på vinnersporet igjen!
Howay the lads!

We are the geordies, the geordie bootboys.
And we are mental, and we are mad.
We are the most loyal footballsupporters,
the world have ever had!

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #391 på: 03. Des. 2011, 16:01 »
Faen at raylor ikke får rødt og må stå over neste kamp!

Ja, trodde endelig vi ville bli kvitt fyren for noen kamper. Den taklinga hadde gitt tre røde om han hadde blitt vist ut. Er det mulig at FA gir oss en tidlig julegavce og suspenderer ham likevel? Taklinga var drøy.

Dommern så det jo, så da kan ikke FA i utgangspunktet "overdømme" dommern.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #392 på: 03. Des. 2011, 16:04 »
Dette viser hvor viktig Saylor er. Colo blir skadet, og Saylor klarer fortsatt å holde unna Chelseas angrep med Perch som stoppermakker. Saylor blir skadet, og vi får 2 imot med en gang..

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #393 på: 03. Des. 2011, 16:05 »
Jeg er relativt overbevist om at hylekoret her inne ville hatt rødt på Simpson hvis han hadde spilt på Chelsea - tenker på situasjonen hvor han takler to ganger på 15 sek.

Thomas?

Den siste taklinga hans burde være på grensa til rødt kort, men i følge regelverket er det jo faktisk ikke det.
Det er en taktisk takling hvor det ikke er noe særlig stor fare for en skade, taklinga er jo ikke brutal, bare idiotisk og ikke ment å være på ball.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #394 på: 03. Des. 2011, 16:07 »
Dette viser hvor viktig Saylor er. Colo blir skadet, og Saylor klarer fortsatt å holde unna Chelseas angrep med Perch som stoppermakker. Saylor blir skadet, og vi får 2 imot med en gang..

Og ein i mot når Colo går ut. Ganske so sikker på at me hadde haldt nullen hadde både Colo og Saylor spelt heile kampen. Raylor gjorde sitt til at det vart vanskeleg men med begge stopparane våre trur eg me ville haldt unna og teke poeng. Typisk at me får ein kamp der ALT går i mot.

sam

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #395 på: 03. Des. 2011, 16:09 »
Dommeren er feig som ikke viser Luiz ut, han var nok den eneste som ikke kunne se at det var rødt..
Irriterte meg også over at Ben Arfa ble byttet ut, da Obertan ikke hadde gjort noe spesielt som skulle tilsi at han skulle fortsette kontra Ben Arfa. Skulle heller sett Arfa ute på høyra i en fri rolle ala Mata, synes det ble lite bevegelse framme uten ball da han forsvant..

Ellers ble jeg litt imponert over Løvenkrands, hadde en ok kamp i dag, det hadde jeg aldeles ikke forventet..

er og enig i at Raylor Må ut i neste kamp, Santon er nødt til å få sjangsen nå..

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #396 på: 03. Des. 2011, 16:09 »
En imot på 60 minutter etter Colo gikk ut. 2 på 3 minutt når Taylor gikk ut. Men da spilte vi med 3 i forsvar riktignok, men alikevel. Prøver ikke å si at Saylor er viktigere enn Colo, bare sier at det beviser hvor viktig han er.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #397 på: 03. Des. 2011, 16:10 »
nå må Santon snart få prøve seg istedefor raylor. han er jo helt hjelpesløs med en gang han møter noen med klasse
lt;3 Newcastle <3

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #398 på: 03. Des. 2011, 16:11 »
Hvem spiller mye for reservelaget i midtforsvaret?
Han kom, ble mett og dett var dett....

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #399 på: 03. Des. 2011, 16:12 »
Er jo situasjon i straffefeltet som og irriterer meg, der englands mest ufyselige spelar, John Terry, meier ned Ba med albuen. Heilt utruligt å ikkje døme straffe. Dømminga var såpass dårligt at det er mistenkelig. Å ikkje utvise Luiz er mistenksomt. Det blir ikkje klarare.

Ja. Man skal være forsiktig med konspirasjonsteoriene, men fellinga til Luiz gir det faktisk ingen mening å ikke gi rødt på. Albuen til Terry var egentlig ganske klar også. På den andre siden fikk vi jo et poeng sist grunnet en feilaktig straffe, så det jevner seg nok ut over tid.

Sholadinho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #400 på: 03. Des. 2011, 16:14 »
Nye backer og en ny ving bør være førstepri i overgangsmarkedet spør du meg. Verken Raylor, Simpson eller Obertan holder mål. Greie som backup, men ikke noe mer. 

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #401 på: 03. Des. 2011, 16:14 »
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article3286339.ece

For en latterlig journalist. Offside på Ba?

Yahh

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #402 på: 03. Des. 2011, 16:14 »
Hvem spiller mye for reservelaget i midtforsvaret?

Ganske sikker på at det er Kadar.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #403 på: 03. Des. 2011, 16:15 »
Nye backer og en ny ving bør være førstepri i overgangsmarkedet spør du meg. Verken Raylor, Simpson eller Obertan holder mål. Greie som backup, men ikke noe mer.

Simpson var jo god i dag, som vanlig. Mata fikk til svært lite, og det er ikke mange HB'er som hamler opp med han.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #404 på: 03. Des. 2011, 16:19 »
Simpson er jo blant de bedre høyrebackene i PL for øyeblikket. Jeg ser ikke helt hvem vi evt. skal få inn som skal være så forbanna mye bedre. Egentlig har vi jo ganske mange skader for øyeblikket som gjør til at laget blir seendes litt merkelig ut. Marveaux, Williamson og Best er vel alle skadet?