20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Fotball-VM 2014  (Lest 103995 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Fotball-VM 2014
« Svar #165 på: 11. Sep. 2012, 22:40 »
Hvis du hater landslaget så intenst, så ser jeg ikke poenget med at du skriver her.

Åja. Var ikke klar over at denne tråden kun omhandlet det norske landslaget og at man måtte være norge-supporter for og få lov til å poste her. Beklager, skal selvfølgelig holde meg unna denne tråden i fremtiden. :(

Hvorfor quoter du ikke hele innlegget?

Du skriver "fnis" og slikt piss kun for å provosere her, både nå og under Island kampen, og da er det null poeng at du skriver her ja... VGD er noe for deg.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #166 på: 11. Sep. 2012, 23:11 »
Hvorfor quoter du ikke hele innlegget?

Du skriver "fnis" og slikt piss kun for å provosere her, både nå og under Island kampen, og da er det null poeng at du skriver her ja... VGD er noe for deg.

Fordi jeg så på, og ser på, resten som meningsløs svada som egentlig ikke behøver å svares da det egentlig er utrolig åpenbart. Jeg fniser av ting som er morsomt for meg, og keepertabber, idiotiske selvmål, folk som faller fordi de prøver seg på noe fancy osv. er rimelig morsomt i mine øyne, med mindre det skjer med Newcastle, da. Noen skriver "haha", andre skriver "LOL" og "ROFL", jeg blander som regel mellom haha, hoho og fnis/knis. Ser ikke helt problemet. Og om det jeg skriver er så utrolig provoserende så anbefaler jeg deg og enten ignorere meg og bare hoppe over postene mine, eller rapportere meg til Nordin og se om du kan få meg bannet eller noe. Det er faktisk ikke vanskeligere enn det. :)

Nok en gang, da forlater jeg tråden. Du får sende meg en PM om det er noe, så skal jeg svare så fort jeg ser den. ;)
« Siste redigering: 11. Sep. 2012, 23:12 av boris. »
Nei.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #167 på: 11. Sep. 2012, 23:18 »
fnis

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #168 på: 11. Sep. 2012, 23:35 »
Klikka for Jarstein og kastet headsett i veggen da han ble spurt av TV2 om det var en keepertabbe. Ser dessverre ut til at ADHD´en hans ikke forbedres med årene.

gabrielhorseng

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #169 på: 11. Sep. 2012, 23:43 »
Greit nok at det var en keeper-tabbe, men hvis ikke Wæhler hadde sklidd ballen i mål så kunne ballen ha havnet 1998 andre plasser på banen.
Synes det var en artig kamp, jeg - DRAMA ( uten Muffe og Gækki ) :nervøs:

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #170 på: 12. Sep. 2012, 08:33 »
Det var muligens en tabbe av Jarstein, men jeg fatter bare ikke hvorfor de skal fokusere på det rett etter kampslutt. En brøler var det definitivt ikke. Hvorfor skal mediene hele tiden finne noe negativt? Selv 5 min etter en seier? Nå har Riise vært i media en uke, og nå er det Jarstein sin tur.

Ser forøvrig at Søderlund innrømmer at han divet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #171 på: 12. Sep. 2012, 09:03 »
Sånn er det jo bare. Media er ute etter å skape overskrifter. Det vet du, det vet jeg og det vet Jarstein. Hvis ikke han var forberedt på at det ville komme spørsmål om den situasjonen så burde han heller latt vært å stille opp til intervju.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #172 på: 12. Sep. 2012, 09:31 »
Det er jeg klar over. Men så kort tid etter kampslutt, med den avslutningen på kampen, så synes jeg det er helt feil fokus. Det skaper kun masse negativitet istedenfor glede over seieren.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #173 på: 12. Sep. 2012, 10:10 »
Jeg forstår at TV2 vil stille spørsmål ved Jarsteins opptreden, og ettersom de ikke hadde noen spesiell sending etter kampen, så var det om å gjøre for Bredeli å få gjort unna intervjuene de første 5 minuttene etter kampen, slik at de kunne vises i sportsnyhetene et kvarter senere. Likevel synes jeg det blir et tåpelig fokus. Greit at man skal ha et kritisk blikk, og det er greit å spørre Jarstein om Slovenias scoring, men synes Bredeli kunne valgt en annen innfallsvinkel. Hvorfor ikke ha kun ett spørsmål, noe ala: "Våre eksperter mener det var en keepertabbe. Hva mener du om episoden som førte til 0-1", i stedet for å prøve å presse Jarstein til å fremstå som en tabbekeeper, og på mange måter fremprovosere et raserianfall.

Bredeli åpner med å si at Jarstein bør føle seg enda lykkeligere enn Riise, uten å nevne at Wæhler satte ballen i eget nett. Og selv etter at Jarstein har prøvd å si at han ikke så utgangen av skuddet, og ha forklart at skuddet var hardt og veldig vanskelig å ta, så presses han nok en gang til å prøve å innrømme at det var en tabbe. Og det rett etter en veldig viktig norsk seier.

Jeg registrerer forøvrig også at Alsaker hardnakket insisterte på at Wæhlers inngripen ikke hadde noen betydning fra eller til, selv om TV-bildene ganske soleklart viser at Jarstein hadde tatt returen om ikke det hadde vært for en klønete pensjonist, som allerede hadde laget det frisparket på et klønete vis.

Jarsteins opptreden på 0-1 var ikke helt patent. Det er mulig han kanskje hadde plassert seg selv eller muren feil, for når skuddet først kommer så er jeg helt enig med Jarstein i at han gjorde som best han kunne forutsetningene tatt i betraktning. Det var et skudd han ikke så utgangen på, og da blir det en klønete redning, og selv om han selvsagt skal få den ut av farlig område, er det ikke alltid fullt så enkelt som det ser ut som. Det sier jo Frode Grodås også.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #174 på: 12. Sep. 2012, 11:32 »
TV2 endrer seg jo aldri, de vil jo bare ha best mulig TV. Og når de vet at Jarstein med 90 % sannsynlighet ville blitt dømt utilregnelig i en rettsak, så er det jo en simpel fyr å terge - noe som gir god TV.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #175 på: 12. Sep. 2012, 12:12 »
Veit du hva - slike reaksjoner syns jeg er lov iblant. Fyren er menneskelig. Uheldig - men fader, get over it. Han er garantert skuffet over at det ble slik - og så møter han selvfølgelig den dritten like etter kampslutt hvor matchpulsen enda er tilstede. Skylder ikke på TV2 her, de kjører den stilen de alltid gjør. Men jeg kan vel med hånda på hjertet si at jeg kunne funnet på å reagere slik selv - og jeg er en jævla bra kar til vanlig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #176 på: 12. Sep. 2012, 14:09 »
Har visst ikkje fått roa seg ned enda trua ein fotograf i dag også

Scanpix' utsendte, Thomas Winje Øijord, løp etter for å ta et bilde av Jarstein.
? Unnskyld, sjefen min vil at jeg skal ta bilde av deg? sa fotografen.
? Ja, men hvis du gjør det slår jeg deg rett ned, smalt det da fra Jarstein.
http://www.tv2.no/sport/fotball/jarstein-truet-fotograf-med-juling-dagen-derpaa-3874395.html

Og denne gang kan han vel ikkje unnskyldes for å ha matchpuls  :P
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #177 på: 12. Sep. 2012, 14:13 »
Det der er selvfølgelig noe annet. Men voksen som han er har jo Jarstein nå beklaget begge hendelsene, så da er det like greit å legge den saken STEIN dau, og fokusere på skikkelig fotball heller.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #178 på: 12. Sep. 2012, 14:56 »
Bra han har beklaget, men det betyr ikke at det er greit.
Same old Shearer, always scoring!

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #179 på: 12. Sep. 2012, 15:01 »
Spørsmålet er om vi tar sjansen på å ha en såpass mentalt ustabil fyr i mål på landslaget - og i så fall om vi har noen gode konkurrenter som kan danke han ut?

Kommer på noen stygge episoder hvert fall (i tillegg til alle tabbene han gjorde hos RBK):

- Knusing av dør på fredrikstad stadion
- Neddytting av Goodson i avgjørende sluttminutter mot Start
- Neddytting av Trond Olsen i avgjørende sluttminutter mot Viking
- Skal banke opp en sportsjournalist
- Knuser TV2s headsett.

Han er jo rett og slett ikke frisk. Og det er skremmende om han er vårt beste alternativ.