20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Man Utd - Newcastle 26/11 kl.1600  (Lest 61204 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Man Utd - Newcastle 26/11 kl.1600
« på: 20. Nov. 2011, 13:56 »
Vil se dette laget:

Krul

Simpson - Saylor - Coloccini - Santon

Obertan - Tiote - Cabaye - Jonas

Ben Arfa

Ba

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Man Utd - Newcastle 26/11 kl.1600
« Svar #1 på: 20. Nov. 2011, 14:04 »
Støtter den!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 20. Nov. 2011, 14:11 »
Støttes! Om Obertan ikke er klar: Sammy eller Gosling, om Tiote ikke er klar: Guthrie.

Om Best er klar: fortsatt Ben Arfa istedenfor..

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 20. Nov. 2011, 14:15 »
Enig i Daniel sitt lag. Dette er også en kamp hvor jeg tror på poeng.
Nei.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 20. Nov. 2011, 14:19 »
Kjedelig at trådstarter setter opp riktig lag, dreper liksom hele diskusjonen.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 20. Nov. 2011, 14:25 »
Kva taktikk meinar folk at Pardew skal gå for her? Skal me køyre same som mot City, noko som kunne ha fungert hadde me unngått personlege feil. Eller skal me prøva gå offansivt ut frå starten av?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 20. Nov. 2011, 14:58 »
Kva taktikk meinar folk at Pardew skal gå for her? Skal me køyre same som mot City, noko som kunne ha fungert hadde me unngått personlege feil. Eller skal me prøva gå offansivt ut frå starten av?
Vil egentlig kjøre mye av samme taktikk som mot Stoke her. Det er i mine øyne på kantene at ManU er sterke så vi bør prøve å tvinge de mest mulig inn i midten hvor jeg er overbevist om at Cabaye og Tiote er gode nok til å stoppe Carrick/Anderson/Fletcher/Giggs. Offensivt blir kantene våre viktig mtp at ihvertfall Evra er veldig offensiv og etterlater seg mye rom. Perfekt for Obertan som forhåpentligvis er übergira på å vise seg frem på OT.

Alekss

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #7 på: 20. Nov. 2011, 15:14 »
Spennende match. Støtter laget til Daniel.

Tror vi har større muligheter til å få med oss poeng fra denne kampen enn det vi hadde igår.

Så United mot Swansea igår og fytti helvete å dårlig United fremstod da.
United har vært svake den siste tiden, så er absolutt muligheter her men da MÅ vi score på sjangsene våre og Raylor må ut!!

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8 på: 20. Nov. 2011, 15:25 »
Støttes! Om Obertan ikke er klar: Sammy eller Gosling, om Tiote ikke er klar: Guthrie.

Om Best er klar: fortsatt Ben Arfa istedenfor..

Haha, måtte nesten le litt av den :P Men er enig i det du skriver, og støtter laget til Daniel!

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 20. Nov. 2011, 16:29 »
Helt enig med Daniels lag foran denne, men hva hadde folket her tenkt om denne oppstillingen: (4-3-3) Krul- Simpson, Saylor, Coloccini, Santon - Guthrie, Tiote, Cabaye - Ben Arfa, Ba, Jonas.

Før alle påpeker at Hatem ikke skal spille kant så tneker jeg han litt sånn som Chelsea bruker Mata. De stiller han opp på kanten, men han beveger seg jo som han vil, og når vi da spiller med tre løpssterke spillere på midten så tror jeg at de vil demme opp for manglende dekning på kanten.

Bare en oppstilling jeg fikk i hodet :) Hva tenker vi?

Peter

• Gjest
« Svar #10 på: 20. Nov. 2011, 16:41 »
Vi ville blitt overkjørt på midten. Vil spille en 4-5-1 mot et lag som ManU

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 20. Nov. 2011, 16:44 »
Vi ville blitt overkjørt på midten. Vil spille en 4-5-1 mot et lag som ManU
4-3-3 blir jo en 4-5-1 når man forsvarer seg. Jonas jobber hardt begge veier, mens Ben Arfa selvfølgelig har en del å gå på defensivt.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #12 på: 20. Nov. 2011, 16:47 »
Om Best er frisk så frister det litt å sette Best foran Ba. Dette pågrunn av at Best er ein glimrande targetmann. Vi trenger å ha folk på topp som kan holde ballen, og dette sleit Ba med mot City. Dog er Ba er langt bedre spiss, men just a thought.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #13 på: 20. Nov. 2011, 16:50 »
Synes det hadde vært en spennende taktikk det Andymag. Ser desverre ikke helt for meg den under Pardew. Han virker ikke til å eksperimentere noe særlig eller avvike fra sitt klassiske oppsett.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 20. Nov. 2011, 17:53 »
Vil egentlig kjøre mye av samme taktikk som mot Stoke her. Det er i mine øyne på kantene at ManU er sterke så vi bør prøve å tvinge de mest mulig inn i midten hvor jeg er overbevist om at Cabaye og Tiote er gode nok til å stoppe Carrick/Anderson/Fletcher/Giggs. Offensivt blir kantene våre viktig mtp at ihvertfall Evra er veldig offensiv og etterlater seg mye rom. Perfekt for Obertan som forhåpentligvis er übergira på å vise seg frem på OT.

Det viktigste blir å få inn Santon på venstrebacken. Det vil forhåpentligvis gjøre at Jonas kan slippe seg litt mer løs offensivt om det viser seg at Santon er et tryggere valg enn det R. Taylor er.
Ellers er jeg helt enig i laget til Daniel. Det er et toppet NUFC lag og det beste vi kan håpe på. Obertan kan bli meget viktig i denne kampen.