20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Man City - Newcastle 19/11 kl.1600  (Lest 64188 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
Sv: Man City - Newcastle 19/11 kl.1600
« Svar #270 på: 19. Nov. 2011, 16:49 »
Ehhhhh  :(

jaja vi får satse på 2-2 da hehe  :)

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #271 på: 19. Nov. 2011, 16:49 »
Skal ikke hogge hodet av Raylor, for han har jo gitt oss mye mer denne sesongen enn hva vi kunne forvente, men det der var rett og slett tragisk
Same old Shearer, always scoring!

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #272 på: 19. Nov. 2011, 16:49 »
Tja, litt tvilsom i og med at han har hånda der før skuddet kommer.

Den er ikke tvilsom i det hele tatt, han har armen rett ut fra kroppen kun i det formål å gjøre seg større, da er straffe helt korrekt idømt da det er et bevisst valg å bruke hender for å forhindre målsjansen.
Genius by birth. Slacker by choice.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #273 på: 19. Nov. 2011, 16:50 »
Raylor har vært svak hele kampen da syns jeg. Santon inn etter pause gjør meg ikke noe ihvertfall.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #274 på: 19. Nov. 2011, 16:50 »
Det positive hittil synes jeg, er at Ben Arfa har fått til litt.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #275 på: 19. Nov. 2011, 16:50 »
Raylor begynner å bli skyldig i en del baklengs nå. Lei!

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #276 på: 19. Nov. 2011, 16:51 »
Det der bør faen meg være nok til at Foy ikke dømmer mer i år. Dundrer ballen opp i hånda fra en halv meter.

Han strekker armene ut og gjør seg større. Klar straffe, dumt av Raylor.

Tja, litt tvilsom[/b??] i og med at han har hånda der før skuddet kommer.

Om det der ikke er straffe, så kan de slutte å dømme for hands. :)Dumt av Raylor, som virker som har en dårlig dag på kontoret. Kanskje Santon fra start i andre omgang. Men dømmer han ikke nord og ned etter en dårlig kamp.
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #277 på: 19. Nov. 2011, 16:51 »
Det der bør faen meg være nok til at Foy ikke dømmer mer i år. Dundrer ballen opp i hånda fra en halv meter.

Taylor har hånda rett ut, der skal den ikke være, enkelt og greit helt klar straffe.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #278 på: 19. Nov. 2011, 16:52 »
Taylor viser vel helt klart at han suger som back!

2 raske feil, så er han udugelig?! Alle kan ha en dårlig dag på jobb. Elendig i de to situasjonene, men langt fra udugelig.

Eg er litt ueinig der GMC. Raylor viser i kampen til no at han sliter altfor mykje defansivt. I tillegg gjer han 2 store feil! Han er udugeleg i dei to situasjonae som City skårar på, og i tillegg på eit par andre situasjonar og. Det er ikkje til å stikka under ein stol. Eg ventar spent på Thomas skal komma med ein belærande analyse om kvifor det ikkje er Raylor sin feil med S Taylor og Simpson.  :P (Simpson som nok ein gong er god)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #279 på: 19. Nov. 2011, 16:52 »
Hehe. Skulle til å si at det var bra det ikke var den andre Taylor som gjorde det - for da hadde det vært enda verre  :lol:
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #280 på: 19. Nov. 2011, 16:53 »
Nå trenger vi offensive kvaliteter, så ser helst at Raylor blir på banen. Er så lei at man legger seg bakpå mot topplag for å bli overkjørt. Å klarere ballen ut til City hver gang vi vinner ballen er overgivelse. Man ser det igjen og igjen: Lagene som tar poeng mot topplag er de som våger å angripe.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #281 på: 19. Nov. 2011, 16:53 »

Han strekker armene ut og gjør seg større. Klar straffe, dumt av Raylor.

Tja, litt tvilsom[/b??] i og med at han har hånda der før skuddet kommer.

Om det der ikke er straffe, så kan de slutte å dømme for hands. :)Dumt av Raylor, som virker som har en dårlig dag på kontoret. Kanskje Santon fra start i andre omgang. Men dømmer han ikke nord og ned etter en dårlig kamp.

Jeg bør ikke skrive under kamper, noe jeg vet veldig godt fra før. :P

Klar straffe når jeg ser den igjen dessverre...

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #282 på: 19. Nov. 2011, 16:53 »
Raylor har gjort noe bra i år, men det er definitivt flere negative enn positive. Jeg driter i om en back ALDRI scorer dersom han er god DEFENSIVT! Få inn en back med defensiv trygghet på høyere nivå enn norsk 3.divisjon.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #283 på: 19. Nov. 2011, 16:53 »
Før vi kaster Raylor ned i brønnen skal vi huske på at han har sikret oss mange 3-poengere i år. Jeg er tilbøyelig til å tilgi, alle kan ha en dårlig dag på kontoret. Synd, men det har gått vår vei i 11 kamper nå  - vi fortjener en rape. Tror faktisk et skikkelig tap nå kan være positivt i forhold til å lade batteriene og nulle ut "ubeseiret" spøkelset som henger over oss.

Besides, det finnes værre ting enn å tape for city. Tottenham tapte 1-5 hjemme  ::p
If it has tits or wheels, count on problems!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #284 på: 19. Nov. 2011, 16:53 »
Latterlig svakt av Raylor ved begge måla. Hva armen gjør i 90 graders vinkel er ikke lett å si, og hva han driver med ved 2-0-scoringa er et enda større mysterium.

Dette blir tøft.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!