20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Everton 5/11 kl 13.45  (Lest 54212 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Everton 5/11 kl 13.45
« Svar #285 på: 05. Nov. 2011, 15:47 »
Norsk-Tipping viser denne kampen gratis. Gå inn på din sumo-konto, trykk gavekort og fyll inn med koden NORSKTIPPING.

Viser de 16 kampene også?

Grattis gutta, denne smakte godt!

Simmi

• Gjest
« Svar #286 på: 05. Nov. 2011, 15:48 »
Jeg blir sjokkert over dette fantastiske laget.
3 av 4 på midten er ute med skade! 3 av fire! Og allikevel spiller midtbanen så godt sammen at man skulle tro de ikke hadde gjort annet i et par år  ??? Fy søren.
Guthrie er BB uten tvil, for en kamp. Gosling gjør også en god jobb, noe som viser at vi har god bredde på midten. Synes ellers at Simpson og Colo er store i dag. Best var kanskje vår dårligste, og jeg syntes godt at Ben Arfa kan starte neste kamp. Han har også det lille ekstra som kan vippe kampen i vår favør.  :D

Eneste minuset med kampen er alle skadene. Denne landslagspausen kommer svært beleilig  ;D

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #287 på: 05. Nov. 2011, 15:48 »
Guthrie BB. En spiller jeg fordømte i fjor, og mente var en av PLs absolutt dårligste spillere. hva har skjedd? Er jo faen meg HELT enorm! Ufattelig digg.

Seier på en dårlig dag - HERLIG!
Målet til Raylor - OH MY FUCKING GOD!!!
Nei.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #288 på: 05. Nov. 2011, 15:49 »
I pausen var jeg helt sikker på at vi ikke kom til å få med oss alle poengene, men vi viser nok en gang at vi evner å vinne slitekamper. Danny Guthrie er i ferd med å etablere seg som et klart alternativ på sentral midtbane og det gleder meg voldsomt. Danny Simpson gjør som han pleier og stenger av høyresida vår helt. I tillegg presterer Ryan Taylor å putte en sinnsvak goal. Fin dag.

Sholadinho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #289 på: 05. Nov. 2011, 15:50 »
Vi er på fuckings andreplass for øyeblikket!!! ANDREPLASS etter 11 kamper, og det med mange viktige spiller ute i denne kampen. Utrolig bra, Guthrie viser sitt potensiale i denne kampen og er banens klart beste spiller spør du meg. Utrolig viktig at vi har folk i backup som kan komme inn og levere på det nivået! Det her blir faen meg en bra bursdag!!!  ;D ;D ;D

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #290 på: 05. Nov. 2011, 15:51 »
Fantastisk seier idag! Veldig viktig med disse 3 poengene! Nå får vi se hvordan de neste 3 kampene blir! Har faktisk troen på at det blir 3 veldig jevne kamper, som jeg håper vi kan ha litt flaks i! Eneste minuset idag er skadene vi får på nøkkelspillere! Heldivis er det en pause nå, slik at vi sannsynlivis får spillere tilbake fra skade! HOWAY THE LADS! 2.plass!!! Å være newcastle supporter for tiden er HEEEELT FANTASTISK!! :D :D :thumbu:
Winning isn't everything, it's the only thing!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #291 på: 05. Nov. 2011, 15:52 »
Vi er på fuckings andreplass for øyeblikket!!! ANDREPLASS etter 11 kamper, og det med mange viktige spiller ute i denne kampen. Utrolig bra, Guthrie viser sitt potensiale i denne kampen og er banens klart beste spiller spør du meg. Utrolig viktig at vi har folk i backup som kan komme inn og levere på det nivået! Det her blir faen meg en bra bursdag!!!  ;D ;D ;D

Grattis :D

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #292 på: 05. Nov. 2011, 15:53 »
50 671 tilskuere idag:) Guthrie MoM by a mile today. For en kamp! Han var overalt!!!!!!

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #293 på: 05. Nov. 2011, 15:53 »
Fantastisk med tre poeng. Framover er vi helt tannløse. Men med så mange skader på midten så faller laget veldig. Er ikke samme kvaliteten over laget når vi får et par skader. Trenger virkelig den faste midtbanen tilbake. Obertan også er veldig viktig.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #294 på: 05. Nov. 2011, 15:54 »
Guthrie BB. En spiller jeg fordømte i fjor, og mente var en av PLs absolutt dårligste spillere. hva har skjedd? Er jo faen meg HELT enorm! Ufattelig digg.

Seier på en dårlig dag - HERLIG!
Målet til Raylor - OH MY FUCKING GOD!!!

Og hvor ræva trodde vi ikke Simpson og Raylor skulle gjøre det denne sesongen?

Flere her inne regnet med nedrykk, så fort JE blei solgt.. In Pardew we trust  :pard:
Same old Shearer, always scoring!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #295 på: 05. Nov. 2011, 15:55 »
Å herregud for en kamp. Heldige som fikk med oss alle tre poengene i dag. Ironisk nok skapte Everton lite i 2. omgang, bortsett fra straffesituasjonen hadde de vel nesten ikke sjanser. Trodde virkelig vi kom til å kjøre over dem da vi gikk opp i 1-0. Cabaye og Guthrie hadde stålkontroll på midten, men kvaliteten gikk markant ned sistnevnte begynte å småhalte. Forsvaret var vel strålende, men igjen får Tayls  rullegardin og slipper Saha gjennom på mål i en situasjon som han glatt kunne ha unngått med litt konsentrasjon.  Spissene arbeidet sokkene av seg, men Ba trakk for langt ned til tider, i en fase hvor han ikke hadde trengt å være en del av det oppbyggende spillet.

Jonas solid bakover, men fikk det ikke til å stemme fremover før på slutten.  Savnet av OBertan var synlig. Mot sterke defensive lag har vi behov for en som holder bredden og strekker forsvaret. GOsling var god bakover, men slet med den offensive delen av spillet. Guthrie var derimot strålende, banens beste, med COlo rett bak. Både simpson og raylor hadde noen smårusk, likevel godkjente kamper av begge.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #296 på: 05. Nov. 2011, 15:56 »
Nå er det heldigvis fjorten dager til neste kamp, så forhåpentligvis er de fleste skadeskutte tilbake da. Det kommer vi faen meg til å trenge borte mot et City som garantert ikke kommer til å undervurdere oss nå. Jeg tror de kan komme til å overvurdere oss, og da blir det faen meg stygt.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #297 på: 05. Nov. 2011, 15:58 »
Jeg har også kritisert Guthrie en del. Virker som han har tatt en del steg det siste året. Han har liten feilprosent i pasninger. I tillegg virker han smart i bevegelsene. Er sjelden motspillere kommer tatt i kroppen på ham. I tillegg fordeler han ballene fint fremover i banen.

Guthrie, Simpson og Colo er BB for meg idag. Simpson virker også tryggere i pasningspillet. I tillegg viser han en enorm vinnervilje. Vil faktisk påstå at han står fram som et eksempel for de andre på laget. Gir alt i duellene og jobber som besatt bakover.

Jeg synes Jonas og Best var svakest idag. Hadde håpet at vi skulle true Hibberts side i større grad.

Gosling klarte seg greit. Håper han kan bygge videre på denne kampen.
Sammy er konge. Fikk viste fine takter langs venstresiden. Klarte å utfordre backen sin, noe Jonas ikke klarte idag.
Ben Arfa var lite involvert offensivt. Fikk ikke sjangsen til å vise seg fremover i banen. Klarte å holde ballen i laget, og roe ned spillet.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #298 på: 05. Nov. 2011, 16:00 »
Har vi ikke de faste spillerne tilbake mot storlaga blir det ikke poeng. Vi blir vel defansive i andre omgang. Ikke for å pirke sånn, men synst det var ganske suffende framover. Første omgangen var bra, men i andre tar vi mye imot. Litt for defansive. Bra bakover. Dårlig framover.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #299 på: 05. Nov. 2011, 16:02 »
Forsvaret var vel strålende, men igjen får Tayls  rullegardin og slipper Saha gjennom på mål i en situasjon som han glatt kunne ha unngått med litt konsentrasjon.

Benytter nok en gang anledningen til å arrestere deg i ditt grenseløse hat av Steven Taylor. Jagielka har ballen 10-15 meter inne på egen halvdel, helt upresset. Da skal selvsagt forsvaret falle av, noe Steven Taylor og Danny Simpson gjør. Raylor og Colo gjør det ikke. Dette oppdager Steven Taylor, og prøver å rushe ut i siste sekund. Rekker det ikke og opphever offsiden, men Saha ville uansett vært onside på grunn av Simmo. Å si at dette er rullegardin ned for Tayls er etter min mening helt feil, da det mer enn alt annet er en kollektiv glipp.