20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Everton 5/11 kl 13.45  (Lest 53858 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Everton 5/11 kl 13.45
« Svar #45 på: 02. Nov. 2011, 19:37 »
La forøvrig ikke merke til at Simpson var ute av laget der - men han er for meg ganske bankers på høyrebacken.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 02. Nov. 2011, 20:23 »
In Pardew I trust! Støtter etthvert lag han måtte sende utpå der  :)

TimKnut

• Supersub
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
« Svar #47 på: 02. Nov. 2011, 20:27 »
eg veit ikkje om det er så lurt å skifte ut spelarar når dei er så godt samspilt som dei er no. Vi trenger 3 poeng i denna kampen her før tre endå tøffare kampar. Satser på det laget her eg.

Simmo - Saylor - Colo - Raylor
Orbetan - Cabaye - Tioté - Jonas
                 Ba - Best.

Eg syns Orbetan, Simpson og Raylor reiste seg i stoke-kampen. Det var mykje bra med kampen.
så håper eg vi leder til pause og bytter inn Santon i pausen, og så gir vi Ben Arfa og Marvauxe dei 20 siste minuttane om vi treng endringer eller for å gi dei litt spilletid. Eg syns det ikkje er dumt å bytte inn Guthrie om vi trenger fleire mann på midten, detta er ein kamp vi må vinne.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 02. Nov. 2011, 22:26 »
Synes egentlig Raylor er vel så bankers som Simmo ang form. Ville bare se en kamp av Santon, har jo gått ganske lang tid. Og om vi skal prøve Ben Arfa, hvem skal vi ta ut da? Må jo være en spiss, og Ba er ihvertfall bankers. Om vi stiller med samme oppstilling gjør det meg ikke noe i det hele tatt. :) Men synes Ben Arfa og Santon har vært nokså lenge ute fra førstelagsfotball nå, unødvendig lenge egentlig. Ønsker å se minst en av dem fra start snart. Tipper Pardew venter til våre første tap før han begynner å vurdere endringer.

Barton7

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #49 på: 03. Nov. 2011, 01:24 »
Noen som skal ut og se kampen i Tromsø?

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 03. Nov. 2011, 08:49 »

Hvor er logikken i å vrake Danny Simpson etter at han leverte en av karrierens beste kamper mot Stoke, og var en av våre bedre utpå der....? Finnes heller ingen god grunn til å vrake Leon Best, da han var involvert i alle tre scoringene sist og gjorde en mer enn godkjent match.

Jeg fikk dessverre ikke sett kampen. Men etter det jeg har lest kom nesten alt nedover Stokes høyreside. Mao ble Raylor og Jonas satt på større prøver  defensivt enn det Simpson og Obertban ble. Simpson har sånn sett en fordel, fordi flere managere antar at Raylor er vårt svakeste forsvarsledd. Dermed setter de sine beste spillere på hans side. Redknapp gjorde det med Bale. Samtidig er jeg helt enig i deg i at når forsvaret spiller som de gjør nå, er det dårlig man manamgent å vrake Simpson eller Raylor. Ingen av dem har gjort noe for å miste plassen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 03. Nov. 2011, 09:43 »
Simpson fikk enormt md skryt av TV2-kara, spesielt i pausen. Han var rett og slett bortimot helt feilfri i alt han foretok seg. Det blir for dumt og skal lete etter måter å sette Simpson i dårlig lys på uansett kontra Raylor. Dog - det skal sies at Raylor også spilte en solid kamp - vel hjulpet av Jonas som etter min mening var helt enormt god - kanskje vår beste selv om Ba stakk av med 3 mål. Han hang som en klegg på Pennant. Pennant jobba ræva av seg - men i likhet med mine advarsler om at Stoke har habile vinger, var vi også meget forberedt på det - spesielt Pennant ble totalt nøytralisert. Etherington tok Simmo ut alene  :wink:
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #52 på: 03. Nov. 2011, 09:56 »
Jaja folkens. De som har gleda seg til å se Marveaux fra start, får trolig viljen sin mot Everton. Gabriel Obertan er skada, og jeg er mildt sagt lei meg på hans vegne. Kampen mot Stoke viste at han har selvtilliten på gang. Håper han rekker kampen mot Man Utd, så han kan pisse litt på Sir Alex for oss.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #53 på: 03. Nov. 2011, 10:30 »
Kan vi ikke vente og se hvordan Marve gjør det før vi bestemmer hvem av dem som skal på banen mot ManU?
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 03. Nov. 2011, 10:35 »
Er det gitt at Marve får den rollen da? Tipper HBA har minst like store sjanser...

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #55 på: 03. Nov. 2011, 10:36 »
Det var det jeg tenkte og Andy. Ser for meg at HBA har like store, om ikke større sjanser for å steppe inn foran Marveaux. Men det er uansett 50/50 for min del hvem av de to som starter istedenfor. Kult å se en av dem fra start for en gangs skyld spør du meg!

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 03. Nov. 2011, 10:38 »
En spennende oppstilling fra midten og fram:

Cabaye       Tiote       Jonas

Ben Arfa

Best              Ba

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #57 på: 03. Nov. 2011, 10:38 »
Scottwilsonecho Scott Wilson
Pardew also confirms that Shola is out of Everton - and says Chiek Tiote is "touch and go". #NUFC
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #58 på: 03. Nov. 2011, 10:48 »
Er det gitt at Marve får den rollen da? Tipper HBA har minst like store sjanser...

Neida. Det var bare skrevet i relasjon til posten over som, slik jeg leste det, sa at Marve kom til å komme på, men at Obertan skulle på igjen uansett mot ManU. Da føltes det riktig å bruke Marve i mitt eget innlegg.

Mer korrekt ville vært å skrive:
La nå den som kommer på få vise hva han kan bidra med før det bestemmes hvem som skal ha spille mot Manu.

'appy? ;)
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #59 på: 03. Nov. 2011, 11:52 »
Som det har blitt påpekt i flere tråder før, så har Pardew mer eller mindre sagt rett ut: "Ben Arfa kan ikke spille kant, og vil eventuelt bli brukt i en 10er-rolle". Regner med han ikke har endra mening om Ben Arfas deffensive løpsvilje (som åpenbart er årsaken til at han ikke vurderes i posisjonen) etter de innhoppene han har hatt for oss. Det å spekulere i formasjonsendringer når laget fungerer, synes jeg forøvrig er på grensen til galskap.

Tørr garantere at Marveaux tar høyrevingen med mindre han pådrar seg en skade i løpet av treningene før kampen. Bekymringen jeg da har er at vi kanskje blir noe "trange", med to vinger som helst trekker innover i banen. Ikke umulig at Marve og Jonas bytter kant utover i 2. omgang, viss vi sliter med å komme til store sjanser. I så tilfelle blir det spennende å se hvordan venstresiden fungerer deffensivt.

Joda, vi kan selvsagt vente til etter kampen med å bedømme om Marv. eller Obertan skal starte mot Man Utd, men jeg antar bare at Obertan har et lite poeng å vise Ferguson... Hadde vært jævlig artig om han netta sitt første for oss mot scum. Om det kommer fra et innhopp er meg faktisk fullstendig likegyldig :-D
« Siste redigering: 03. Nov. 2011, 12:02 av Sigurd »