20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Stoke - Newcastle 31/10 kl. 2100  (Lest 47342 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Stoke - Newcastle 31/10 kl. 2100
« Svar #300 på: 01. Nov. 2011, 10:23 »
Det skal bli vanskeleg for santon å spele seg inn på laget for det er rett å slett ingen av dei defansive som fortjener å sitte på benken;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #301 på: 01. Nov. 2011, 10:24 »
Jeg begynner nesten bli redd for at spesielt Ben Arfa skal bli utålmodig og litt grinete snart. Han kan umulig like å sitte på benken. Men slik spissene våre spiller for tiden er det ekstremt vanskelig å vrake noen av de. Best har ikke scoret på noen kamper nå - men han legger fortsatt ned en eksepsjonell jobb og skaper mye for sine medspillere. Obertan var glimrende i går - men har in all fairness fortsatt mye å vise enda før han vinner meg helt over, spesielt når vi som kjent også har Marveaux sittende på benk. Klarer han produsere sånn week in week out derimot, så får jo selvfølgelig pipa en helt annen lyd.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #302 på: 01. Nov. 2011, 10:32 »
Fantastisk kamp av samtlige i dag. Føler kanskje Raylor tidvis sliter vel mye med Pennant, men han er heldigvis aldri alene. Simpson var nesten usynlig i dag, det må være et godt tegn.

Dette er jeg ikke enig i. Som de sa i TV2-studio i pausen; "Pennant har vært naken."

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #303 på: 01. Nov. 2011, 10:46 »
Har ikke landa enda her...for en kveld igår! Kan ikke huske å ha vært så stolt av gutta på MAAANGE år. Banens beste går til Colo for meg..elsker den mannen! Gjør alt riktig. Ba er jo helt sinnsyk igår også, lenge siden vi har hatt en så målhungrig spiss, herlig å se han gjøre magi Michael Jackson-hanskene sine, Jonas har hatt en fantastisk sesong, smart av Pardew å slenge på harde Perch på slutten, Cabaye virket heller ikke å ha dagen.. beste kampen jeg har sett av Obertan. For et lag vi er blitt! Jobber & jobber for hverandre, presser på og gir alt for fansen! Stolt og rørt enda her. Hvor skal dette ende? In Pardew I trust! HOWAY!
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #304 på: 01. Nov. 2011, 11:06 »
Jeg begynner nesten bli redd for at spesielt Ben Arfa skal bli utålmodig og litt grinete snart.

Det er ikke sikkert. Moralen i hele stallen er god, og forhåpentligvis er HBA innstilt på at det tar tid å komme tilbake i form, bare se på Wilshire.. Jeg synes denne situasjonen er ideell. Han blir forsiktig matchet hvilket minsker muligheten for tilbakefall. Samtidig kommer det garantert til å komme suspensasjoner og skader utover i sesongen, så han kommer garantert til å få muligheten.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #305 på: 01. Nov. 2011, 12:31 »
Jeg begynner nesten bli redd for at spesielt Ben Arfa skal bli utålmodig og litt grinete snart. Han kan umulig like å sitte på benken. Men slik spissene våre spiller for tiden er det ekstremt vanskelig å vrake noen av de. Best har ikke scoret på noen kamper nå - men han legger fortsatt ned en eksepsjonell jobb og skaper mye for sine medspillere. Obertan var glimrende i går - men har in all fairness fortsatt mye å vise enda før han vinner meg helt over, spesielt når vi som kjent også har Marveaux sittende på benk. Klarer han produsere sånn week in week out derimot, så får jo selvfølgelig pipa en helt annen lyd.

Der satte du ord på mange av mine tanker. Men håper Ben Arfa skønner at Britannia stadium ikke er noe sted for han. Ble jo bare bevist av hvor viktig Guthrie var igår, Britannia er et sted for krigere.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #306 på: 01. Nov. 2011, 12:43 »
Utvilsomt. Og det er høyst merkelig, men de 15 minuttene han spilte i går snudde totalt tvert om på mine tanker om James Perch. Jeg vil at han skal bli værende, nettopp fordi han kan komme inn i slike situasjoner og sette inn de nødvendige harde taklingene og dra på seg et kort. I tillegg er han grei nok som back-up i backrekka mot svake lag i cupene.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #307 på: 01. Nov. 2011, 13:03 »
Sitat
STEVEN TAYLOR brought the mask and it was the Stoke City players who wore the frightened expressions on Halloween at the Britannia Stadium.

Read More http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news/2011/11/01/stoke-city-1-newcastle-united-3-72703-29695866/#ixzz1cSEnt1sA

Haha. Konge innledning av Lee Ryder.  :lol:

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #309 på: 01. Nov. 2011, 13:21 »
Utvilsomt. Og det er høyst merkelig, men de 15 minuttene han spilte i går snudde totalt tvert om på mine tanker om James Perch. Jeg vil at han skal bli værende, nettopp fordi han kan komme inn i slike situasjoner og sette inn de nødvendige harde taklingene og dra på seg et kort. I tillegg er han grei nok som back-up i backrekka mot svake lag i cupene.
Jeg er ikke enig. Jeg synes det å sette inn Perch var en usannsynlig stor gamble med en seier vi nesten hadde i lomma. Den taklinga han satte inn var helt på grensa til rødt kort, og hadde så skjedd, så kunne han fort ha kostet oss to eller tre poeng. Jeg synes Perch er altfor dårlig, og altfor urutinert til at jeg tør stole på han i sånne sammenhenger. Og hvem som helst kan gjøre en ok jobb mot de dårligste lagene i de første runden.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #310 på: 01. Nov. 2011, 13:59 »
For en kamp i går. Gutta står opp for hverandre og kriger. Viser ingen respekt for Stoke på stokes hjemmebane. herlig.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #311 på: 01. Nov. 2011, 14:00 »
Jeg synes ikke gamblingen var så forferdelig stor, da Cabaye ikke hadde hatt noen god match, og kanskje kjente utallige 90-minuttere og 120-minutteren på onsdag i beina. Taklingen synes jeg var på god avstand til et rødt kort, begge går inn likt og det er Perch som tar ballen. Er dog enig i frisparket, og forsåvidt også det gule kortet, da det ble vist i meste laget med knotter. Men rødt kort der ville etter mitt skjønn vært altfor strengt. I tillegg hadde han vel også minst én susende takling som var helt ren.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #312 på: 01. Nov. 2011, 14:18 »

Eg skjønnar at han tok ut Cabaye, men ser ikkje heilt at Perch viste noko positivt. Eg tykte han sprang rundt som ei håveleus høns, og lagde eit par frispark og fekk fortent gult for det eine av dei. Pardew har vist nok til at eg stolar på han, men eg ville heller hatt inn Gosling.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #313 på: 01. Nov. 2011, 14:34 »
Tre skudd på mål. Tre mål. Ok.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #314 på: 01. Nov. 2011, 14:34 »
Perch skal ha for innsatsen. Herlig at han kommer inn og viser at han vil være med å krige. Smalt rett i en stokespiller bare sekunder etter at han entret banen. At den utskjelte gult-kortmaskinen kommer inn og viser den innsatsen må være utrolig motiverende for lagkamerater.

Imponerende av Krul å holde hodet kaldt i hele kampen. Hadde en skikkelig uheldig innvolvering når han skulle plukke en lett ball. Han kunne fort blitt skremt av det. Likevell fortsatte han å plukke/bokse innlegg. Helt konge.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /