Krul: Virka litt usikker ved en 2-3 anledninger, men ellers kan jeg ikke sette fingen på stort. I en kamp der vi mangler litt på luftstyrken, er det helt ok å ha en keeper med den rekkevidden han har.
R.Taylor Tatt motstanden i betraktning, går litt for mange av klareringene til kast, men ellers har jeg ikke noe å utsette på Taylor. Får bank mer enn en gang, men reiser seg og fighter videre. Er det flere som har lagt merke til venstrebein-crossene hans, forresten?
Colo Leser spillet veldig bra, og spiller oss fint ut fra forsvar. Det mannen mangler i fysikk tar han igjen i teknikk og klokskap. Gang på gang.
Zorro Spiller med brukket nese, og maske, og det virker ikke til å hemme ham litt en gang. Crouch tar ham i et par dueller, men når en ser hvor lite Robo faktisk utretter i denne kampen, er mye pga arbeidet til Taylor.
Simpson Har åpenbart fått beskjed om å holde seg tilbake i banen. Greit nok at Pennant er den beste kantspilleren til Stoke, men det skjer faktisk ingenting på venstresiden deres. Noen av returløpene til Danny var MEGET bra.
Jonas Mindre aktiv fremover enn vanlig, men det virker som det er av taktiske årsaker. I andre omgang trekker han faktisk inn i banen og fungerer som en sentral midtbane/anker når vi mister ball. Ser dritsliten ut etter en omgang (i kjent stil,) men fighter kanskje mest av samtlige i dag.
Sorthår-dvergene Sleit kanskje litt med å skille dem fra hverandre hele kampen, men kan si såpass at jeg ikke savna Tiote. Påpekte før kampen at det var viktig vi vant midtbanen. Det gjorde vi. Hver gang forsvarsrekka vant en duell, var Guthrie eller Cabaye der og plukka opp ballen, la den død, og måkte den opp mot vår offensive trio. love it.
Obertan Neste person som gnæger om Marveaux fra start, har ikke sett kampen i dag. Obertan en av våre aller beste. Kanskje så høyt som nr.2 på min liste. Løper MYE, tørr utfordre, spiller veldig bra sammen med Best og serverer glimrende 1-0 til Ba. Har selvfølgelig mer å gå på, men det forteller mer om potensialet jeg ser i spilleren.
Ba Godkjent
Best Kan gjerne få opp staminaen sin litt, så han holder en hel kamp. Før han blir sliten er han nemlig jævlig bra. Vinner duellen som fører til 1-0, serverer 2-0, og er mannen som blir revet ned på 3-0. Syns jevnt over vi er bedre med Best enn med Ben Arfa, og trodde aldri jeg skulle si det.