20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Når blir kamper fastsatt?  (Lest 2690 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

James

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Når blir kamper fastsatt?
« på: 26. Okt. 2011, 20:36 »
Hei!

Er relativt ny her på forumet, inne her på siden x-antall ganger daglig og vert stor Newcastle supporter siden 1995...
Det jeg lurer på denne gangen er hvor lang til i forveien er det til kamp-datoene blir fastsatt?
Er meget sugen på Newcastle-Sunderland 3mars 2012, men vil ikke bestille fly og hotell før jeg vet at kampen ikke blir utsatt. Et sted mann evt.kan sjekke slikt?

Takker for alle svar  :thumbu:

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Når blir kamper fastsatt?
« Svar #1 på: 27. Okt. 2011, 09:41 »
Kampene mellom oss og Sunderland er vel et av oppgjørene som svært ofte blir flyttet på politiets oppfordring selv om den ikke blir tv-kamp.  Ser at det foreløbig kun er fastsatt spilletider ut januar. (Fra februar og utover er ALLE kamper listen som lørdag 1500), men vet ikke når de skal fastsette spilletidene enda lenger fremover.  Jeg ville uansett ventet til det skjer før jeg hadde bestillt noe, selv om jeg ikke ser noen grunn til at det ikke skal bli en lørdags-/søndagskamp (dog kanskje/sannsynligvis formiddag eller tidlig på dagen.) 
Genius by birth. Slacker by choice.

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2 på: 27. Okt. 2011, 10:30 »
Newcastle-mackems vil jeg si nesten sikkert at spilles som formiddagskamp lørdag eller søndag, mest sannsynlig klokken 12:00 lokal tid.

Så om det er aktuelt å bestille reise fra eksempelvis fredag til mandag, eventuelt hjem søndag kveld (etter klokken 18:00), vil jeg ikke si det er noen stor risk å bestille. Det seneste tidspunktet jeg kan tenke meg at denne kampen spilles er 13:30 lokal tid søndag, noe som vil si at man kan reise til flyplassen senest søndag klokken 16:00.

Are..........

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #3 på: 27. Okt. 2011, 15:47 »
Sånn generelt sett da? Er det en bestemt dato når forskjellige kamper blir bestemt, eller må man bare sjekke jevnlig?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 27. Okt. 2011, 16:22 »
Jeg vet ikke eksakt dato TV-oppsettet for vårsesongen kommer ut, men jeg antar at det sikkert ikke er så veldig langt unna. Men det kan hende vi må gjøre ferdig både oktober og november før det skjer. Men dette får andre svare på, som har mer kunnskap om enn meg. Men sånn generelt sett så blir nok ikke kampene i februar/mars/april fastsatt med det aller første.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #5 på: 07. Nov. 2011, 11:04 »
Kamper kan flyttes helt frem til det er to uker igjen!
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid