20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Blackburn - Newcastle, Carling Cup 26.oktober kl 21:00 (kun radio)  (Lest 34287 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Blackburn - Newcastle, Carling Cup 26.oktober
« Svar #15 på: 24. Okt. 2011, 00:12 »
Krul
Santon-Colo-Tayls-Raylor
Marv-Guthrie-Vukcic-Jonas
HBA-Best

Hvile på Tiote og Cabaye, rett og slett fordi jeg synes de trenger. Spillestilen vår krever mye av de til å løpe, og på tide og spille inn litt andre.

Evt Raylor på høyre og Santon på venstre?

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 24. Okt. 2011, 08:54 »
Krul
Santon-Colo-Tayls-Raylor
Marv-Guthrie-Vukcic-Jonas
HBA-Best

Hvile på Tiote og Cabaye, rett og slett fordi jeg synes de trenger. Spillestilen vår krever mye av de til å løpe, og på tide og spille inn litt andre.

Enig. Vi bør kanskje hvile Colo også. Mannen er av betong, men sammen med Cheick vår viktigste spiller.  Frykter at forsvaret vårt vil kollapse som en korthus hvis Colo blir ute med en langtidsskade. Vi har bøttevis med talent å ta av, og dette bør være en god mulighet for dem

Santon   -   Tayls    -   Kadar     -    Ferguson

Obertan    -    Guthrie    -   Abeid      -   Mav

Sholadinhio  Best

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #17 på: 24. Okt. 2011, 10:05 »
Enig med at vi bør noen av våre reserver få spille denne kampen. Greit å kunne la noen spillere få hvile.
Tviler også på at Blackburn vil gi alt i denne kampen siden det er PL de må prioritere.

Yahh

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #18 på: 24. Okt. 2011, 10:59 »
lee_ryder Lee Ryder
#nufc Shola Ameobi out for up to six weeks with hamstring injury

Da blir det ingen supershola fremover...

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #19 på: 24. Okt. 2011, 11:07 »
Som nevnt av flere andre er det lurt å bruke noen av de som stort sett sitter på benken i denne kampen! Mener så absolutt HBA, Marveaux og Santon MÅ starte mener jeg. Hvis vi ikke kunne sette dem på fra start mot Wigan, så bør hvertfall en ligacup-kamp mot Blackburn være tidspunktet :P

Det hadde også vært positivt å se Sammy, Abeid, Vukcic og Gosling der ute også! Tror ikke vi skal bruke et altfor B-preget lag, da jeg tror Blackburn fort kan være veldig sultne på seier her (på tross av at de antakelig prioriterer PL). Tror Pardew kommer til å hvile veldig sentrale spillere som Tiote, Cabaye, Ba og Saylor, men antakelig ikke stort mer enn det... Mye synsing her merker jeg, har jo faen ikke snøring på hva Pardew foretar seg  :lol:

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 24. Okt. 2011, 11:21 »
lee_ryder Lee Ryder
#nufc Shola Ameobi out for up to six weeks with hamstring injury

Da blir det ingen supershola fremover...
Er vel akkurat som forventet det der. Når han eneldig ser ut til å finne noe i nærheten av hva man kan kalle formen, så blir han skadet. Slik har det alltid vært, men jeg er glad i han for det da...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 24. Okt. 2011, 13:31 »
Delvis basert på de lagene vi har sett tidligere i ligacupen, så ser jeg for meg noe ala følgende lag:
Krul
Simpson - Taylor - Perch - Santon
Gosling - Guthrie - Smith - Marveux
Ben Arfa
Best

Jeg tror Pardew vil stille et sterkt lag, men vil hvile enkelte veldig sentrale spillere. Den sentrale midtbanen er vanskelig å sette sammen når han antakeligvis kommer til å hvile både Cabaye og Tiote, men jeg velger å tro at Smith starter foran Abeid fordi han er mer rutinert og har mer PL-erfaring enn Abeid, noe som muligens kan komme godt med mot Blackburn. Jeg vil ikke utelukke at Obertan starter også denne kampen, for å ta Blackburn på hurtighet. Det kan vel mulgens hende han velger å kjøre Marve på høyre og Løven på venstre, men ettersom Løven ikke var på benken mot Wigan, så tolker jeg det som at han ikke starter denne kampen. Selv om han har startet mot både Scunthorpe og Forest.

Jeg vil bli sjokkert dersom ikke Santon, Marveux og Ben Arfa starter. Spørsmålet er mer om han velger Simpson eller Raylor. Jeg valgte Simpson fordi han har startet i begge de foregående rundene. Men det kan jo kanskje hende han blir hvilt denne gang, på grunn av familiesituasjonen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #22 på: 24. Okt. 2011, 13:48 »
Jeg tviler på at Pardew tør å spare både Cabaye og Tiote. Tipper Tiote blir spart mtp større fare for suspensjon. Har også hørt at Pardew har lyst til å ende trofétørken på Tyneside (hva, husken han ikke da vi vant en innrammet lottokupong for seieren i Intertoto cup?), og Ligacupen er jo en glimrende anledning til det. Tipper han kjører et sterkt lag.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #23 på: 24. Okt. 2011, 13:57 »
Personlig synes jeg det hadde vært ekstremt artig om Pardew er den som ender trofétørken på SJP, etter alt peset han fikk når han ble ansatt.
Ekstra artig er det om han tar ligacupen, den eneste av de engelske turneringene vi aldri har vunnet..
Jeg håper virkelig vi vinner i år, lyst på å feire noe og ikke minst Europa neste år! :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Chris_Waddle

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #24 på: 24. Okt. 2011, 14:11 »
Ekstra artig om vi tar ligacupen????

Ligacupen rangeres sist hos meg, selv om vi aldri har vunnet den! Men når det er sagt, hadde vært godt fornøyd om vi vant ligacupen! Ekstra artig om det ble FA-cup, serien er urealistisk!
"Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd" I. Hoff

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #25 på: 24. Okt. 2011, 17:47 »
Det du nevner er jo bare en bisetning. Ekstra artig om han (som i Pardew) leder oss til triumf i ligacupen. Ettersom vi aldri har vunnet den, synes jeg det hadde vært artig om Pardew blir den første manageren i Newcastle til å vinne den.

Fa-cupen er litt større, ja. Men den og ligacupen fører til det samme; Europa League. Selv om vinneren kommer inn på et tidligere tidspunkt via LC, er det egentlig det samme for meg.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #26 på: 24. Okt. 2011, 17:48 »
Hmm.. Jeg er nå ganske klar for CL spill til neste år, jeg. Vi er riktignok avhengige av enkeltspillere - men ikke i større grad enn Liverpool er avhengige av Suarez og Arsenal av Van Persie. Jaada, det er lenge igjen, men jeg vil være positiv mens tabellen enda tillater det! (Sånn et par uker til, tenker jeg :D )

Trist å se at Ameobi er skada, for han virka skikkelig lovende de siste to kampene. Jeg håper i alle fall at vi sparer så mange førstelagsspillere som overhodet mulig. Husk at Arsenal, Liverpool, Chelsea, ManU og ManC fortsatt ikke er slått ut, så seiers-sannsynlighetene er fortsatt forsvinnende små :-)

Bladerunner

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #27 på: 24. Okt. 2011, 18:46 »
Ja synd for Shola, men som en nevte her er denne situasjonen typisk for han.. Skjer hvert aar.

aner ikke hvordan AP tenker för denne kampen, men jeg hadde satt opp dette laget

Krul
Santon-Colo-Saylor-Ferguson
Obertan-Abeid-Guthrie-Marvaux
Best-Ben Arfa (kanskje Löven fra start)

Hadde vaert göy aa gaa videre :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 24. Okt. 2011, 18:50 »
Ligacupen står nok nederst for meg også. Souness sa mye rart - men Mickey Mouse cup var en bra sammenligning :P
FA-cupen derimot hadde vært svært å vinne. Greia med ligacupen er stort sett at du får spille EL.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 24. Okt. 2011, 18:51 »
Aston Villa var veldig nære CL norn år tilbake, så hvorfor ikke? Både Arsenal og Liverpool har vist svakheter, og vi har slått de fleste lag som er antatt dårligere enn oss. Lag som topplagene også fort kan snuble mot. Ja, det er tidlig. Men optimisme er det som trengs for å kunne gjøre det mulig, og å satse på å komme høyest mulig i serien er det vi burde konsentrere oss mest om. Å vinne en av cupene ville vært en bonus, en stor bonus selvsagt.