20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle 'The Entertainers' Re-United - Liverpool Old Boys 9. okt 2011  (Lest 7607 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
Ja, det skjønner jeg godt. Ikke veldig ofte han bommer på straffespark. Opplevde faktisk det i min første kamp på St. James i 2004, men heldigivis scoret han på returen.

Som en liten trøst så kan jeg fortelle at han knallet ballen i tverrliggeren, så han tok ingen Rooney/Terry i hvert fall :)
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
He hasn't got it anymore! :o

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil

Heresy!  :evil:

:D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Hahaha. Neida, han er bare litt kamprusten. En liten treningsuke med a-laget, en kamp med reservelaget og Shearer hadde vært klar for Premier League :D
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Skulle gjerne sett Shearer igjen på banen jeg. :D

Pga kneet måtte han på legge om spillestilen med fart og heller bruke styrken sin til å holde ball og å spille inn medspillere.  Styrken er det ingen grunn til han skal ha tapt selv om han bjynner å bli gammel til utespiller å være.  Ville MYE heller sett Shearer igjen på banen som impact sub på slutten av kamper, kontra f.eks. Løven  >:(
Genius by birth. Slacker by choice.