20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Milner håper Bellamy blir  (Lest 5964 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Milner håper Bellamy blir
« på: 06. Juli 2005, 15:49 »

Skrevet av Asbjørn, 6 Juli 05

Hver eneste dag spekuleres det, om hvor Craig Bellamy skal spille neste sesong. Idag er det James Milner som trygler Bellamy om å bli værende på Tyneside. Milner legger ikke skjul på sin begeistring for waliseren, når han ble intervjuet av Sky Sports idag.

Milner til Sky Sports News:

?Vi har en spiller som Alan Shearer på laget. Vi har kvalitet på alle plasser, og jeg vil bli skuffet om Craig blir solgt i løpet av sommeren.?

?Bellamy var meget god for oss sist sesong, og han fortsatte å spille godt for Celtic den siste halvdelen av sesongen. Men det er lite vi spillere kan gjøre med den saken.?

?Vi har en fantastisk lagmoral. Det var mye utenomsportselige saker som fikk oppmerksomhet sist sesong, men det er noe vi har kommet oss i gjennom.?

?Newcastle er en enorm klubb, og burde være der oppe med de store. Vi er alle skuffet over premier league plasseringen sist sesong, men vi kom tross alt til semifinalen i FA cupen, og kvartfinalen i UEFA cupen.?

Det Milner nevner i de to siste setningene, er noe Newcastle supporterene har hørt til det kjedsommelige. Supporterene er lei av alt snakket om hvor stor klubben er. Nå er vi snart i midten av juli, og det er på tide å få ut fingeren Shepherd. Det ble lovet flere storkjøp i mai måned, men det eneste kjøpet så langt er Scott Parker.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1 på: 06. Juli 2005, 19:15 »
Bøyer meg i støvet for Milner...

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
« Svar #2 på: 07. Juli 2005, 09:51 »
Gi oss bellamy, gi oss den sultene spissn som alltid gir 110% ute på banen!!
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 07. Juli 2005, 10:07 »
Bellamy blir neppe:

Newcastle United chairman Freddy Shepherd concedes he thought Craig Bellamy would have left St James' Park by now.

Bellamy is widely expected to leave The Magpies before the start of the season due to his strained relationship with manager Graeme Souness.

He spent the second half of last season on loan at Celtic and has been given permission to discuss a permanent move to Parkhead.

Everton have also been given the green light to speak to the striker, with Newcastle desperate to ship the Wales international out of the club.

But Shepherd has hinted at signs of frustration within the Newcastle camp as Bellamy has not fixed himself up with a new club yet.

Shepherd feels he can do no more to pave the way for Bellamy's departure and is questioning why Celtic have not advanced the situation.

"I had hoped we might be further down the line by now than we seem to be," Shepherd told the Daily Record.

"I had certainly thought I might have heard something from Celtic by now.

"I can't say I'm surprised because you reach the stage where nothing surprises you in football any more.

"But it's really all down to Celtic now. Everything's been made easy for them and there is nothing more I can do to help.

"They've got permission to speak to Craig but I don't know what has happened since then. Your guess is as good as mine."
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4 på: 07. Juli 2005, 11:08 »
kjekt at Fat fred og Souey skal ødelegge klubben vår! Vi trenger en skikkelig oppvask blant de som styrer klubben vår, er en skam å komme med slike uttalelser om en spiller som er i klubben. Har FF noe prob med noen spillere i troppen så synest jeg han heller skal holde kjeft en å drive på sånn her. Vi taper kun på slike uttalelser, fansn taper på det, klubben blir sotte i et dårlig lys + prisen på bellers synker.

Dette skjer for ofte i klubben vår, at FF, Souey eller noen andre av de i styret går med teite uttalelser i media. Er ikke rart spillerne følger eksemplene deres.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #5 på: 07. Juli 2005, 11:10 »
Problemet er ikke det Begpie. Men problemet er at folk i Newcastle tar opp ting "internt" gjennom media. Det er håpløst.

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #6 på: 07. Juli 2005, 13:34 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Problemet er ikke det Begpie. Men problemet er at folk i Newcastle tar opp ting "internt" gjennom media. Det er håpløst.

geordie-olaF, det er faktisk det som er problemet. Folk prater i media uten å tenke seg om. Både interne områder og andre, vi bør skaffe oss en som kan stå for alle uttalelser i medie, og da tenker jeg ikke på at souey skal stå for den biten.

Emil

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
abio Cannavaro, Hala Madrid!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 07. Juli 2005, 19:24 »
Sitat fra: "Emil"
http://skysports.planetfootball.com/list.asp?hlid=290057&CPID=8&CLID=&lid=2&title=Rovers+seal+Bellamy+deal&channel=football_home

Får håpe han gjør det bra i Rovers da! :wink:

Jupp. I 36 kamper i året!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #9 på: 07. Juli 2005, 19:52 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Sitat fra: "Emil"
http://skysports.planetfootball.com/list.asp?hlid=290057&CPID=8&CLID=&lid=2&title=Rovers+seal+Bellamy+deal&channel=football_home

Får håpe han gjør det bra i Rovers da! :wink:

Jupp. I 36 kamper i året!

heller ha han i 36 kamper, en ameobi i 20 kamper..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 07. Juli 2005, 21:10 »
Comment:
Souness gains short-term respite

One more "problem" player moved on then, another significant drain off the wage bill, further incoming transfer revenue.

No doubt that's the official view and there's also unquestionably relief at United - not least from Souness himself, who has averted the unwanted scenario of seeing Bellamy back among his squad.

Had the Welshman remained at the club - paid but unplayed - he would have cast a broad shadow across both the manager and players, his very presence turning the screw on Souness for every chance missed or point dropped.

Like Robert, it's all too easy to pick up a club DVD, rewind through his greatest hits and sit bewildered at the fact another prodigiously talented individual has swapped life at Gallowgate for an inferior club.

But for every magic night like the one in Rotterdam, there were other too many other regrettable episodes on and off the field, inside the club....and outside clubs.

We don't propose to rake over the past again as regards Bellamy - as he's not our problem any more.

But for him to go to a team with an average crowd half of what we draw and who finished below us in the league beggars belief - if that's ambition then I'm a disco-dancing Dutchman.

What now for us then?

At the end of last season we would quite happily have seen the lot of them leave to be honest -  a great proportion of our squad have failed to deliver in a black and white shirt when the time came.

We advocated a clearout, simply because that seemed to be the only way open to us to deal with the festering mess that was our squad - and by the way that applied whether Souness was in charge or not.

In the main, players and staff show no loyalty to the fans and Bellamy is no exception, his comments in January about walking back to Newcastle to play for us just the empty words of yet another over-paid, immature footballer.

To Craig:

Good riddance. PS Thanks for the memories.

To Souness & Co.

Half the job is done. Now buy your players, build your team. Your time starts now.

You may have got rid of a non-believer today - but there are thousands of Newcastle followers who remain profoundly sceptical about the future of this club - your future, your job depends on convincing them.          

Og nok en gang glimrende skrevet av nufc.com.
Noen som merker at Newcastle-Online kaller Bellamy Quasi?  :lol:
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Moods

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.bakis.com
« Svar #11 på: 08. Juli 2005, 14:49 »
http://www.newcastle-online.com/articles/nufc_midtable.shtml

Anbefaler dere å lese denne artikkelen om Bellamy og om Newcastle og Newcastle supportere generellt.
Howay the lads!!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 08. Juli 2005, 18:17 »

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #13 på: 08. Juli 2005, 19:30 »
Jeg fortsetter nå likevel å vente i spenning på hva som skjer fremover, men at noe bør skje snart er jo ganske sikkert. Jeg er utålmodig, fordi vi har solgt 6-7 og hentet 1, javel, kanskje noe skjer nå, men kjenner jeg klubben rett (det gjør jeg vel neppe), så blir jeg skuffet.

At vi nå skal klare å hente 2 gode spisser (som vi trenger), 2 gode midtbane, ser jo litt lysere ut, og 2 nye forsvar som holder mål, jah det tviler jeg for!
Nå er vi jo linket til Forlan åsså ser jeg en plass....han var jo en flopp i Manshitter, til så å bli meget god i Villareal, men om han er rett man for oss, og rett mann i PL er jo usikkert!

Men noe må skje snart ivertfall...vi kommer oss ikke videre ved kun å være linket til spillere. Greitt, Manshitter og Arsenal er ikke inne i den store kjøpeboomen de heller, men de trenger det vel ikke i den grad vi gjør det for å kunne hevde oss i toppen igjen!

Jeg vagger fremdeles frem og tilbake i mine uttalelser her, men det får bare være. Jeg er bare spent på hva klubben i midt hjerte finner på før sesongen begynner.....jeg har mine tvil.

Men som de sier i begge de to artiklene (som btw var omtrent helt like), med NUFC er det vanlig at unexpected things happen, så da får vi bare håpe at jeg tar feil. Ingenting ville gledet meg mer!

Bjørn - håper i det lengste
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Milner håper Bellamy blir
« Svar #14 på: 18. Aug. 2005, 22:02 »
Bellamy skadet nok en gang. La oss håpe på nok en Woodgate historie. unner Woodgate suksess, men faen ikke SMS idioten.

Along with his new colleagues at Ewood Park, Craig Bellamy doubtless circled the Blackburn v Newcastle game on his calendar as soon as the fixtures were released.

However his current state of fitness means that he's by no means certain to be involved on September 18th, when the sides meet in a Sky-televised fixture.

Bellamy made his Rovers debut at West Ham last weekend only after having a pain-killing injection on the ankle that had troubled him throughout pre-season.

And to the utter disgust of Blackburn boss Mark Hughes, Bellamy was selected in the Wales squad for Wednesday's friendly against Slovenia - only to sustain a thigh injury in training with the national side.

The player has now limped back to Lancashire to undergo tests and a scan, amid claims that he could be sidelined for a month - which would see him back for the Newcastle game, but miss out on the World Cup qualifier against England.

nufc.com