20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FIFA 12  (Lest 73573 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: FIFA 12
« Svar #45 på: 29. Sep. 2011, 20:54 »
Blu-ray spillern på min snart 4,5 år gamle PS3 tok kvelden mens jeg akkurat hadde gått inn på menyen på FIFA 12 for første gang i dag. Forbanna flyt.....

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #46 på: 29. Sep. 2011, 21:00 »
Vudere STERKT og knekka driten !! Faen meg tapt 5 på rad
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 29. Sep. 2011, 21:22 »
Greia er å være tålmodig, ha nok spillere på riktig side, ikke bli stressa hvis motstanderen kommer opp mot din 16-meter. Til slutt må han gjøre noe, og er da man må være obs å trykke på runding-knappen. En helt ny og realistisk måte å gjøre det på.

Synes det også er genialt at man kan gjøre sine taktiske disposisjoner uten å ha en motstander som stresser deg, eneste minuset er at f.eks Newcastle sine svarte og hvite striper kan møte et helt svart lag, ikke alltid like god å skille.
Det at man fører poeng mot venner er også fett :)
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Peter

• Gjest
« Svar #48 på: 29. Sep. 2011, 21:33 »
Og du sover godt om natta, Peter? :P

Jess, det viktigste er å vinne, ikke hvordan du gjør det! :)

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #49 på: 29. Sep. 2011, 21:49 »
Haha sykt kult !

Colo - S.Taylor + Gary Cahill ute i 12uker ! Sykt bra start på sesongen
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #50 på: 29. Sep. 2011, 23:19 »
e det et problem i år igjen at vi mister poeng pga CRAPy servere ??

Kniksen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #51 på: 30. Sep. 2011, 01:11 »
Da jeg ikke syntes karrieremoduser osv er så gøy på FIFA så spiller jeg som oftest bare enkeltkamper med kompiser. Etter å ha spilt en hel haug kamper med Newcastle i kveld, så syns jeg det er sykt mye gøyere å være dem nå i forhold til tidligere spill. Mye mere "pace" og Demba Ba er jo et monster på topp!!
Spiller 4-2-3-1 med Barfa som OMS. Helt konge!

Eneste minuset jeg har lagt merke til som også var på 10ern. Når spissen lobber og keepern hopper opp og enten bokser eller bommer på ballen når han heller bare kunne tatt et skritt tilbake og plukket den opp.

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #52 på: 30. Sep. 2011, 02:29 »
Digg at fifa12 endelig er ute. Men etter å ha gamet det litt, synes jeg det er litt kjedelig, kan ikke begrunne hvorfor.
Ser folk snakker om defending, så spytter inn litt her jeg også.

Bruker ALDRI runding, aldri second-press med R1. Jeg rygger bare med L2. Dette har resultert i 11-1-1. ;)
Så ikke tro dere må gjøre alt fansy etc. det er like lett som på fifa11!!! :)

Simba

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #53 på: 30. Sep. 2011, 09:26 »
Jeg rygger bare med L2.
God taktikk det danny simpson...
Twitter: @Matserazzi

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 30. Sep. 2011, 09:35 »
Digg at fifa12 endelig er ute. Men etter å ha gamet det litt, synes jeg det er litt kjedelig, kan ikke begrunne hvorfor.
Ser folk snakker om defending, så spytter inn litt her jeg også.

Bruker ALDRI runding, aldri second-press med R1. Jeg rygger bare med L2. Dette har resultert i 11-1-1. ;)
Så ikke tro dere må gjøre alt fansy etc. det er like lett som på fifa11!!! :)

Dette funker ikke i lengden mot bedre motstandere.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #55 på: 30. Sep. 2011, 12:35 »
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 30. Sep. 2011, 13:27 »

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #57 på: 30. Sep. 2011, 13:41 »
Blu-ray spillern på min snart 4,5 år gamle PS3 tok kvelden mens jeg akkurat hadde gått inn på menyen på FIFA 12 for første gang i dag. Forbanna flyt.....

Seriøst?

Samme skjedde med meg igår, først spilte jeg en omgang, så lot jeg den stå mens jeg fiksa middag, og når jeg skulle starte igjen hang alt seg opp. Kunne bare skru av PS3'n ved å ta ut strømmen, og den leste da ikke plater etterpå... Lot den hvile en liten stund, og plutselig leste den FIFA 12 igjen, men når jeg da startet opp spillet stoppa det på FIFA 12 logoen..

En kollega hadde også vært borti noe tull med PS3'n sin også med FIFA igår. Noe som går igjen?

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #58 på: 30. Sep. 2011, 14:31 »
Høres litt for lite tilfeldig ut ja, 3 stykker i en så begrenset krets høres ganske avvikende ut. Uansett så er det jo typisk møkkatiming. Murphy's lov og alt det der!  >:(

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #59 på: 30. Sep. 2011, 14:47 »
Vet ikke om du var litt ironisk på dette med "begrenset krets", men uansett var det jævla surt, har liksom ikke brukt PS3'n til noe annet enn litt fifa 11 den siste tiden, var på tide med FIFA 12 også streiker den satans boksen!

Vel vel, får smøre meg med tålmodighet mens den sendes til reparasjon!