20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Blackburn: Lørdag 24. sept, kl 16:00  (Lest 76600 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

aggietoon

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Blackburn: Lørdag 24. sept, kl 16:00
« Svar #135 på: 24. Sep. 2011, 01:43 »
Tror vi vinner denne kampen 2-0, med scoringer av Best og Cabaye..

Haaper det snart loesner for Cabaye, for eneste som stoppet han fra aa score var herlige redninger av Given.. Tror ikke Robinson klarer aa stoppe Cabaye fra aa havne paa scoringslisten.
Veni Vidi Vici

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #136 på: 24. Sep. 2011, 09:11 »
Selv om Burn har hatt ett godt tak på oss, tror jeg vi denne gangen har meget gode muligheter til å vinne. Deres seier forrige gang, var et resultat av gaver fra henholdsvis Tiote og colo/williamson. De mangler sin kreativie kraft i Dunn, og backene har vist flere ganger at de sliter så det holder med raske og bevegelige vinger. Mao vil Obertan og Jonas få gode arbeidsvilkår i dag. Det fantastiske med å ha en pasningsentral i Cabaye på laget er at vi nå vil ha bedre muligheter til å ta lag som legger seg mye bakpå. Cabaye kan vri spillet til den kanten hvor Blackburn er i undertall. Å prøve å komme forbi Samba er nemlig lite smart. I tilegg kommer Cabayes utsøkte skuddfot. Dvs at hvis vi evner å spille Cabaye opp i rommet mellom forsvar og midtbane,  må en forsvarer støte for å forhindre skudd. Hvis Obertan eller Jonas så  benytter seg av det rommet som forsvarsspilleren forlater, kan Cabaye spille de gjennom på mål, hvis han ikke velger å avslutte selv. Hvis vi skårer tidlig tror jeg vi fort kan vinne med mange mål.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #137 på: 24. Sep. 2011, 10:27 »
Selvfølgelig har vi en alle tiders mulighet til å vinne idag. Ja, som kesse påpeker så har vi ikke statistikken på vår side i dette oppgjøret. Og ja, det hadde vært erketypisk Newcastle å gå på en smell i denne kampen. Det må vi dessverre ta høyde for er en reell mulighet.

Men ser vi på sesongåpningen, og ikke minst det viktigste, nemlig resultatene, så syns jeg ikke det vi har sett til nå er så erketypisk Newcastle, hvis man kan si det på den måten.

Er også spent på om vi får se Ben Arfa idag, selv om jeg håper han klarer å unngå Samba, Marveaux virker også som han fortjener sjansen nå. Har kun sett høydepunktene fra cupthrilleren mot Forest, men virker som Marveaux er litt på gang nå.

Spent men optimistisk på matchday!  :D

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #138 på: 24. Sep. 2011, 10:45 »
Er så sykt typisk Newcastle å tape denne kampen når alle forventer seier!

Faktisk helt enig, jeg har en stygg følelse i dag... off.

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #139 på: 24. Sep. 2011, 10:59 »
Er så sykt typisk Newcastle å tape denne kampen når alle forventer seier!

Faktisk helt enig, jeg har en stygg følelse i dag... off.

Jeg har i motsetning til dere en fantastisk følelse idag, føler meg ganske sikker på en komfortabel seier med mye bra spill! =)

morgan303

• Midtbaneanker
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
« Svar #140 på: 24. Sep. 2011, 11:10 »
Min sønn sa vi vant, han pleier å ha rett. Jeg tror også 2-0, Cabaye og Ben arfa:)

Simba

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #141 på: 24. Sep. 2011, 11:19 »
Satser på at vi leder kampen etter spilte 60 og at ben arfa får en fantastisk mottakelse når han blir byttet inn. Gleder meg til å få gåsehud :)

Twitter: @Matserazzi

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #142 på: 24. Sep. 2011, 11:25 »
Satser på at vi leder kampen etter spilte 60 og at ben arfa får en fantastisk mottakelse når han blir byttet inn. Gleder meg til å få gåsehud :)

Jepp! Kan bli litt vått i øyenkroken også.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #143 på: 24. Sep. 2011, 11:35 »
Jeg kikket ut vinduet mitt for en time siden? Ja, det er sant! Danny Simpsom kom faktisk ryggende? Jeg skjønte ikke helt hva jeg så, men jeg fant det ut nå! En time etterpå kom Hoilett som ei kule springende forbi :D
Lykke til folkens.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #144 på: 24. Sep. 2011, 11:51 »
jeg tipper 3-0.. Cabeye klarer endelig få hull på byllen. samme med Ba. og sist men ikke sist Best putter tredje. . vi leder 2-0 til pause:)

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #145 på: 24. Sep. 2011, 12:05 »
For mange optimister her. Snakk om å skyte seg selv i beinet. Jo flere som er sikker på komfortabel seier her, jo mer usikker blir jeg på at vi får poeng i dag i det hele tatt.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #146 på: 24. Sep. 2011, 12:08 »
Får tippe 0-3, eg då. Slik at du får slappe av litt før kampstart, Tim. :)

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #147 på: 24. Sep. 2011, 12:14 »
Jeg har en god følelse og i kjent Newcastle-fan stil gjør det meg usikker. :p
« Siste redigering: 24. Sep. 2011, 13:27 av Hughie »

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #148 på: 24. Sep. 2011, 14:11 »
Tror det blir en kjempe kamp med Newcastle sine øyner.

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #149 på: 24. Sep. 2011, 14:20 »
Har sjekket litt rundt hvor kampen vises i Oslo, og tempest kjører den på en 42' skjerm.

Jeg er skeptisk i og med at det er så typisk toon å ryke på en slik en. Vinner vi derimot, og evnt overbevisende, blir jeg vel i syvende himmel og tror europaplass er mulig:)

Lykke til alle mann!
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn