20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Jula/Nyttårshelgen 2011  (Lest 3988 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Juicypopz

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Jula/Nyttårshelgen 2011
« på: 09. Sep. 2011, 13:54 »
Noen som skal over i jula/nyttårshelga? Tenker spesielt på hjemmekampen mot ManUtd. Hvordan skaffer jeg enklest billetter? Lurer også på bortekampen mot Liverpool på nyttårsaften... Er det i det hele tatt mulig å skaffe bortebilletter til denne? Forøvrig reiser jeg over med kun ManUtd og Liverpool-fans, så hvis noen herfra skal møtes for pils eller lignende før kamp er jeg svært klar for det :D
Toon Toon, Black and White Army !

Hvil i fred, Gary Speed. #Legend

twitter: @Liiedy90

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Jula/Nyttårshelgen 2011
« Svar #1 på: 09. Sep. 2011, 14:07 »
Jeg skal over på begge kampene! :)
« Siste redigering: 09. Sep. 2011, 15:46 av Daniel »

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 09. Sep. 2011, 15:22 »
Jeg også tar sikte på å se begge disse kampene. Tror det blir mulig å få billetter på members sale på nufc.co.uk, Daniel? (Liverpool kampen)
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3 på: 09. Sep. 2011, 15:28 »
Sist sesong tror jeg liverpool borte gikk kun til sesongkortinnehavere, til tross for at liverpool økte Newcastles billettantall underveis. Første runde tror jeg også gikk kun til de med en del loyaltypoints. Så tipper det blir vanskelig.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 09. Sep. 2011, 15:38 »
Ja, jeg har en dårlig magefølelse på det der. Da blir isåfall å sitte med hjemmefansen.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5 på: 18. Nov. 2011, 21:00 »
Noen som har erfaringer med å sitte med hjemmefansen på bortekamp? Vurderer å reise bort sammen med en Liverpool-kompis på Liverpoolkampen, men er litt skeptisk til å sitte med hjemmefansen :)
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Juicypopz

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #6 på: 20. Nov. 2011, 23:14 »
Lurer litt på å sitte med hjemmefansen selv... Har 3 kompiser som er Liverpoolfans som skal på kampen. Men vi får nå se. Billetter til hjemmekampen mot ManUtd er ihvertfall i boks! Gleder meg som en unge! Fikk billetter på 1. rad (!) på ene langsiden.
Toon Toon, Black and White Army !

Hvil i fred, Gary Speed. #Legend

twitter: @Liiedy90

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7 på: 25. Nov. 2011, 12:15 »
Vi er 6 stk som vurderer å dra over å se kampen borte mot Liverpool og hjemme mot Man Utd.

Noen tips for å skaffe 6 billetter på Anfield? Ser det som umulig å komme med Toon Army, men alle tips mottas med takk!

Ser også på hjemmesiden at alle kan kjøpe billetter hjemme mot Man Utd til uken, men at det bare er 1 billett per pers? Er det skrivefeil?

Jeg er medlem og kan kjøpe nå, men da får jeg bare kjøpt 2 billetter... vil gjerne ha alle 6 samlet.

Skrik gjerne ut hvis noen har tips til hvordan skaffe 6 billetter til begge kampene!

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8 på: 25. Nov. 2011, 13:29 »
Om dere ønsker å bestille seks billetter til Man U hjemme, men bare får bestilt én eller to per person, er det likevel en mulighet, dog ganske tungvint. Hvis du går til kampen under billettene på nufc.co.uk, kan du gå på "choose seats" eller hva det heter. Finn da et område med nok ledige plasser ved siden av hverandre, eventuelt i nærheten av hverandre, om det ikke er nok ledige. Registrer nok brukere til at dere får kjøpt nok seter, altså må nok 5-6 av dere sitte pålogget samtidig. Velg så hvert deres sete, ved siden av hverandre.

Setenumrene kommer opp når du velger, så skal fungere dette. Men som du skjønner, relativt tungvint  :yaoscared: Men kan godt hende de utvider memberkvoten etterhvert, usikker på dette.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 25. Nov. 2011, 17:23 »
Du må vente til general sale for å kunne kjøpe mer enn 2 billetter, hvis du ikke gjør det på måten Jon forklarte da.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #10 på: 26. Nov. 2011, 21:27 »
Noen som vet når FA-cupen blir trekt? Tror dere det er muligheter for at vi spiller lørdag når vi møter Manu onsdag 4.1.12? Ser flyet til rygge er flyttet til søndag nå.
an sparker ikke Bobby Robson??

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #11 på: 27. Nov. 2011, 11:07 »
FA cupen tredje runde spilles helgen 7. og 8. januar, så bør være gode muligheter. De aller fleste kampene så tidlig spilles lørdag tror jeg, da utenom en og annen tv-kamp. Andre runde spilles neste helg, så gjetter tredje runde trekkes søndag om en uke. Hvilke kamper som spilles lørdag og søndag, eventuelt andre dager, bør være klart i løpet av få dager etter dette.

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #12 på: 29. Nov. 2011, 14:48 »
Okei, takker for svar:)

Noen som har erfaring med billetter på Anfield? Hvordan bør jeg gå frem?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 29. Nov. 2011, 17:59 »
Blir bare Liverpool-kampen på meg. Fikk dessverre ikke mer fri fra jobben. Men med billetter sammens med Toon Army skal detta bli gøy. Også blir det ManU - Blackburn på nyttårsaften.

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #14 på: 29. Nov. 2011, 20:37 »
Hvor fikk du billetter fra Daniel? Sammen
Med Toon Army på Anfield ja, blir nok stemning der! :)