20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: QPR - Newcastle, 12. september kl.21.00  (Lest 86598 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

LazyLeif

• Supersub
    • Vis profil
Sv: QPR - Newcastle, 12. september kl.21.00
« Svar #150 på: 12. Sep. 2011, 19:30 »

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #151 på: 12. Sep. 2011, 19:31 »
et poeng hadde vært et bra resultat mot fulham, let alone 3. Krul redda 2-3 gåller...
If it has tits or wheels, count on problems!

Sholadinho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #152 på: 12. Sep. 2011, 19:39 »
Santon må spille seg inn til å fortjene en plass på laget, og ettersom han bare har vært her et par uker og kanskje ikke snakker språket så veldig bra(?), så hvorfor sette ut Raylor? Santon har såvidt jeg har forstått det ikke bevist stort de siste to årene, og det er mulig han trenger litt tid på å komme i form. Har man en backrekke som kun har sluppet inn ett mål på tre kamper er det jo ingen grunn til å endre på den...

Peter

• Gjest
« Svar #153 på: 12. Sep. 2011, 19:40 »
Ifølge VG.nett starter Løvenkrands... håper som faen at dette ikke er tilfellet!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #154 på: 12. Sep. 2011, 19:43 »
Ifølge VG.nett starter Løvenkrands... håper som faen at dette ikke er tilfellet!

Hvor? Mtp hvor rævva Løvenkrands var mot både Scunthorpe og Fulham, samt at Shola, Ba og Best er klare for kamp, så nekter jeg å tro at han starter.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #155 på: 12. Sep. 2011, 19:43 »
Vist det stemmer. Hva skal vi da med Ba? Fyren trenger kamp trening. Og det får man av å spille kamper. Ikke komme inn siste 10 min.

Klovnen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #156 på: 12. Sep. 2011, 19:44 »
Er redd kampen i kveld altså!

Håper på en spenstig startoppstillingen, tror nøkkelen er at vi må ville vinne og spille på våre offensive ferdigheter.

Håper på dette laget:

Krul
Raylor Colo Saylor Santon
Marveaux Cabaye Toite Gutierrez
Ba Best

Kan bli 3. plass med seier folkens! Howay the lads!

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #157 på: 12. Sep. 2011, 19:45 »
Santon var visst knallbra for italia u21 sist. Håper vi får se han i dag! Håper forresten vi starter med Best i dag. La oss gi gutten tillit og se hva han kan få til! vinner 1-3 i dag!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #158 på: 12. Sep. 2011, 19:51 »

Det kan umogleg stemma!

Peter

• Gjest
« Svar #159 på: 12. Sep. 2011, 19:52 »

Hvor? Mtp hvor rævva Løvenkrands var mot både Scunthorpe og Fulham, samt at Shola, Ba og Best er klare for kamp, så nekter jeg å tro at han starter.

Står på VG Live. Men håper det er som du sier, at han ikke starter. Ba og Ameobi er langt bedre spillere, og det ville vært en aldri så liten katastrofe om han starter!
Løvenkrands må være rene Ronaldo på treninger, så mange kamper og mye tillitt han får av Pardew...

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #160 på: 12. Sep. 2011, 19:53 »
Håper for all del at Ba og Best starter i dag, og heller Ameobi enn Løven. Klovnen har satt opp et lag jeg kan stille meg 100 % bak.

Stream anyone?

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #161 på: 12. Sep. 2011, 19:54 »

Slapp av gutter...Pards starter med Løven fordi han jobber mye bakover, hvilket er viktig siden vi spiller på bortebane. Forøvrig tror jeg QPR kommer til å slite i bunnen av tabellen, og Løven har vist seg å være meget god mot slike lag. Poengløst å risikere BA hvis Løven fikser biffen. Vi må rotere på laget for å unngå skader. Tipper ett mål fra ham i dag, minst  ;D
« Siste redigering: 12. Sep. 2011, 19:56 av InspectorC »

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #162 på: 12. Sep. 2011, 19:59 »

Slapp av gutter...Pards starter med Løven fordi han jobber mye bakover, hvilket er viktig siden vi spiller på bortebane. Forøvrig tror jeg QPR kommer til å slite i bunnen av tabellen, og Løven har vist seg å være meget god mot slike lag. Poengløst å risikere BA hvis Løven fikser biffen. Vi må rotere på laget for å unngå skader. Tipper ett mål fra ham i dag, minst  ;D

Kva i granskauen meinar du med dette? Ba har knapt spelt for oss, og so skal han ikkje starta ein kamp mot eit lag du sjølv seier kjeme til å slita i botn av tabellen? Eg er totalt ueinig. Me må få igong Ba, han må få spela kampar! Ba er ein spelar eg reknar med me henta for at han skal vera ein me satsar på, og då kan ikkje me spela med Løven i staden for. Eg tippar eit mål frå Ba idag, viss han startar.
« Siste redigering: 12. Sep. 2011, 20:02 av lgrinde »

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #163 på: 12. Sep. 2011, 20:01 »
Hvis Løven starter er det nødt til å være noe galt med fitnessen til Shola og Ba. Løven vist nada, null, niks.
Det samme har Ba, men han hadde et veldig positivt innhopp i forrige kamp.

Ingenting tilsier at Løven skal klare å true bakrommet. Da kan vi like godt spille med Ba på topp.

Jeg tipper VG gjetter på lagoppstillingen, hvis de ikke har direkte kontakt med Pardew..
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /