20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: QPR - Newcastle, 12. september kl.21.00  (Lest 88427 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Sv: QPR - Newcastle, 12. september kl.21.00
« Svar #15 på: 04. Sep. 2011, 15:44 »
Syns Obertan viste mer og mer utover Fulhamkampen hva han kan. Syns han skal igjen få sjansen på høyre, mens Jonas på venstre. Hvorfor skifte på et vinnerlag?
Newcastlesupporter siden 1992

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 04. Sep. 2011, 15:45 »
Syns Obertan viste mer og mer utover Fulhamkampen hva han kan. Syns han skal igjen få sjansen på høyre, mens Jonas på venstre. Hvorfor skifte på et vinnerlag?

Enig!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 04. Sep. 2011, 15:48 »
Fordi laget kan bli enda bedre hvis du skifter på det? Skal vi fortsette med Raylor på venstreback også da?
« Siste redigering: 04. Sep. 2011, 15:54 av Daniel »

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #18 på: 04. Sep. 2011, 15:54 »
At Obertan har gode ferdigheter er ikke noe hemmelighet. Var han som startet 2-0 målet mot Fulham, og han som startet angrepet når Ba traff stang/tverrliggeren. Han hadde også en fin passning med hælen til Cabaye som burde ført til mål mot Arsenal eller Sunderland. Jeg er egentlig veldig i tvil om hva jeg foretrekker, men det hadde vært intressant å se hvordan Marveaux gjør det mot et PL lag.

Simba

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #19 på: 04. Sep. 2011, 16:05 »
Vi er tydeligvis ikke helt på samme planet når det gjelder vårt syn obertan. Han har gjort seg fullstendig bort i 2 kamper på rad nå og har virkelig ikke grepet sjansen (enda). Han kommer uansett til å få massevis av spilletid, så det å benke ham etter to elendige forestillinger er da på sin plass.

Hvis typen begynner å gutse litt mer og bruke farta si til å dra seg forbi forsvarer kan han bli en ypperlig spiller med tiden. Men vi må kunne rullere på laget når enkelte har spilt seg ut
Twitter: @Matserazzi

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 04. Sep. 2011, 16:06 »
Gjort seg fullstendig bort i 2 matcher på rad? Drikker du på en søndag?

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #21 på: 04. Sep. 2011, 16:12 »
                       Krul

Simpson - Saylor - Colo - Santon

Jonas - Cabaye - Tiote - Marveaux

Best - Ba

Hvorfor sette ut Raylor? Heller inn raylor på HB og sette ut simpson. Leget jeg vil se er

Krul
raylor               S.Taylor        Colo              Santon
Jonas             -Cabaye               -Tiote-       Marve
                     best                 Ba

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 04. Sep. 2011, 16:12 »
Obertan hadde et godt innhop mot Arsenal, selv om han da jobba dårlig bakover. Var dårlig mot Sunderland, og virka både lat og lite motivert. Mot FUlham, derimot, jobba han bra begge veier og var ganske god matchen igjennom. Mangler en del, selvfølgelig, men det kommer seg nok, samt at laget må bli samspilt, spesielt han og Simpson. Men ellers hadde han noen ekstreme løp bakover på banen hvor han hjalp til som bare det.
Men alt i alt har han hatt en ganske god match, i allefall i mine vakre øyne.
Nei.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 04. Sep. 2011, 16:14 »
Hvorfor sette ut Raylor? Heller inn raylor på HB og sette ut simpson.
Fordi Simpson er høyrebacken vår? Begynne å endre såpass mye på en forsvarslinje som har fungert bra ser jeg ikke poenget med.

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #24 på: 04. Sep. 2011, 16:18 »
Fordi laget kan bli enda bedre hvis du skifter på det? Skal vi fortsette med Raylor på venstreback også da?

Hvorfor sette ut Raylor? Heller inn raylor på HB og sette ut simpson.
Fordi Simpson er høyrebacken vår? Begynne å endre såpass mye på en forsvarslinje som har fungert bra ser jeg ikke poenget med.

Bestem deg Daniel  :P

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 04. Sep. 2011, 16:21 »
Bestemme meg? Selvfølgelig skal man bytte på laget hvis laget blir bedre av det. Ved å ta ut Simpson og sette inn Raylor blir ikke laget noe bedre, så hva er da poenget?

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #26 på: 04. Sep. 2011, 16:37 »
Det var mer argumenteringen din enn selve kvaliteten på spillerne jeg tenkte på. Cheer up lad  :)

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #27 på: 04. Sep. 2011, 16:56 »
Nei for guds skyld ska me ikkje ha Raylor på venstre, der sette me jo inn Santon. Sko kanskje ikkje ha skrev den siste setningen min i innlegget over. Så klart skal bedre spillere inn i lagoppstillingen. Men er ikkje enig med folk som vil ha ut Obertan og sett Jonas på høyre og Marveaux på venstre. Mener at Jonas og Obertan må få lov til å spille der etter hva dem viste i Fulhamkampen. Dessuten er Jonas ikkje særlig god på høyre. Marveaux kan heller komme inn som innbytter i andre omgang.
Newcastlesupporter siden 1992

Simba

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #28 på: 04. Sep. 2011, 17:02 »
Gjort seg fullstendig bort i 2 matcher på rad? Drikker du på en søndag?
Hvis du syns obertan har virket lovende vs mackems og fulham... jaha, deg om det. og spar deg for sånne kommentarer ;)
Twitter: @Matserazzi

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 04. Sep. 2011, 17:15 »

Enig. Var veldig oppgitt over Obertan etter Sunderland-kampen, men syns han gjorde en mye bedre figur mot Fullham. Han kom vel faktisk helt til linja en gang mot FUllham og la 45 ut da det kunne blitt farlig hvis flere av spillerne var med på notene. Obertan jobbet også brukbart bakover mot Fullham og var i tillegg flink til å holde på ballen mot slutten da vi ledet 2-1. Basert på det jeg har sett, og at det ikke har kommet inn noen direkte konkurrent, så syns jeg Obertan skal få fortsette å spille.

R.Taylor blir et ørlite problem nå. Vil helst se Santon på venstrebacken men vil gjerne også ha R.Taylors frisparkfot på banen. To frisparkmål på de tre siste er slett ikke dårlig, allikevel føler jeg meg fortsatt LITT tryggere på Simpson på høyrebacken enn Ryan Taylor. Men skulle gjerne hatt med sistnevnte når vi møter QPR....  :P