20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Arsenal, lørdag 13. aug 18:30  (Lest 53676 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Arsenal, lørdag 13. aug 18:30
« Svar #60 på: 11. Aug. 2011, 00:26 »
Koscielny kunne gjerne spilt for min del, men resten av navnene som er nevnt er jeg glad er usikre til kampen  :)

------------------------Krul------------------------
Simpson----Taylor----Coloccini----Enrique
-----------------------------------------------------
Barton-------Cabaye------Tiote-------Jonas
-----------------------------------------------------
--------------------Ba----Ameobi-----------------

Sub: Harper, Williamson, Ferguson, Gosling, Marveux, Obertan, Best

Et solid lag, med gode og fleksible valgmuligheter på benken dersom det må litt raskere ben på kant og topp for å bryte ned Arsenal.

2-0, Taylor (50), Ba (84)

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 11. Aug. 2011, 00:35 »
Jeg tror, etter det som meldes av de fleste lokale journalistene, at det er 0% sjanse for at Enrique spiller, uansett om overgangen til Liverpool skulle bli klar eller ei. Det beste vi kan håpe på er at Pieters blir klar, om ikke så ser jeg ikke helt løsningen på det problemet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 11. Aug. 2011, 02:59 »
Om kampen blir utstatt blir jeg sur, ettersom det kan føre til at mange av Arsenal spillerne kan rekke å returnere fra skade, bla. Vermaelen, Van Persie og Arshavin. Akkurat nå er visst Wilshere, Walcott, Van Persie, Nasri, Vermaelen, Gibbs, Arshavin, Koscielny, Diaby skadet. Helt sykt.

PS: Ifølge fantasy er det 75% for at Van Persie skal spille. Det samme med Arshavin, Walcott, Vermaelen og Gibbs. Dessverre.
« Siste redigering: 11. Aug. 2011, 03:09 av thomashaer »

Juma

• Gjest
« Svar #63 på: 11. Aug. 2011, 03:48 »
  Mark Douglas
@MsiDouglas
One way or another, Enrique won't play for #NUFC on Sat. The question is, will Pieters? NUFC to sign him regardless of Enrique situation...

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 11. Aug. 2011, 06:31 »
Quoter en Arsenalsupporter.

Sitat
Ramsey og Arshavin ble også byttet ut etter skader i dag også forøvrig.

Så vi er kanskje uten Fabregas, Nasri, Koscielny, Vermaelen, Gibbs, Diaby, Ramsey, Arshavin og van Persie når sesongen sparkes igang på lørdag.

Edit: Glemte at Wilshere også er usikker.

Tippar dei fleste startar. Men eg håpar at Fabregas og Nasri ikkje spelar.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 11. Aug. 2011, 08:54 »
  Mark Douglas
@MsiDouglas
One way or another, Enrique won't play for #NUFC on Sat. The question is, will Pieters? NUFC to sign him regardless of Enrique situation...

Er helt i orden..Dumt å risikere langtidsskade på en spiller som vil vekk pga en kamp..Dessuten har han vel ikke vært imponerende i treningskampene: hjertet er ikke på rett plass visst..

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 11. Aug. 2011, 14:04 »
Sitat
@JamesOlley:

Sitat
Some good news for #Arsenal fans: word from Colney is #VanPersie and #Vermaelen will be fit to face #nufc. Wilshere and Gibbs struggling tho

Arshavin har også uttalt at han vil bli klar. Tipper mange av de andre "usikre" også vil bli klare.

Regna med det. Kjipt!
Nei.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #67 på: 11. Aug. 2011, 14:25 »
lee_ryder: Shane Ferguson in full training today ahead of #afc clash #nufc  ;D
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 11. Aug. 2011, 14:59 »
Mye som tyder på at Shane kan være aktuell for en startplass da, med Enrique på veg ut, og Tavernier på lån i Carlisle. Eneste alternativet er vel slik jeg kan se det Pieters, og det gjenstår vel å se om han i det hele tatt blir Newcastle-spiller.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 11. Aug. 2011, 15:41 »
R. Taylor var mye venstre back i Wigan så han er vel også en kandidat.

Tror ikke noen nye spillere som evt. måtte bli kjøpt i dag eller i morgen vil være aktuelle.

Ikke bare å spille kamp uten 0 trening med resten av laget.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 11. Aug. 2011, 16:45 »
Hvis verken Jose eller Pieters spiller mot Arsenal, hvilket vil gjøre meg sånn akkurat passe fly forbanna, så har vi såvidt jeg kan se følgende alternativer, i prioritert rekkefølge.

1. Shane Ferguson
2. Ryan Taylor
3. Jonas
4. Steven Taylor
5000. James Perch (never in a million years)

Har jeg da glemt av noen?

Jeg mener hvis Pieters skriver under i morra, trener lett med laget og hilser på sine nye lagkamerater, og har spilt en og annen kamp for PSV i det siste, så skal han starte mot Arsenal i mine øyne.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #71 på: 11. Aug. 2011, 20:30 »
Gleder meg til denne kampen  8)

Krul blir nok valgt i mål. Håper Pieters blir klar eller så blir det Ferguson. Tiote er selvskreven som defensiv midtbaneanker og hvis de 7 på Arsenal fremdeles er skadet lørdag klarer han den jobben fint. Obertan bør få tjangsen så heller bytte ham ut midtveis (hva kan vi tape på det?) Jonas på andre kanten og Cabaye sentralt og gjerne litt offensiv slik eg har lest han skal være. Ameobi og Ba på topp mener eg er det beste alternativet vi har og om det er godt nok vil tiden vise, men tror ikke det.

Faustino

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #72 på: 11. Aug. 2011, 23:47 »
Ryan Taylor bør vel være det mest opplagte valget som venstreback. Synes det er litt drøyt å hive stakkars Ferguson inn fra start mot et lag som Arsenal, selv om han forhåpentligvis slipper å bryne seg mot Walcott. Og om Pieters blir klar i løpet av morgendagen er det vel neppe gunstig å bruke han fra start anyway, selv om situasjonen nå er som den er.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 11. Aug. 2011, 23:52 »
Ferguson spiller ikke mot Arsenal, det bekrefta Pardew i dag. Han trente for første gang i dag etter skaden, og har mista 90% av pre-season, så tar vel noen uker før han er match fit.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 12. Aug. 2011, 00:44 »
Antar Simpson tar venstrebacken, mens Raylor får starte på høgrebacken. Evt går Williamson inn som midtstopper og så spiller Saylor høgreback.