20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Favoritt Newcastle-mål?  (Lest 7535 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Favoritt Newcastle-mål?
« Svar #15 på: 21. Juli 2011, 22:58 »
Hadde ikke Martins et mål mot Arsenal der han egentlig sentrer ballen, men så har løpet til den som skulle ha ballen stopper? Martins kobler inn turboen, og sender ballen i mål. Ikke at jeg husker det som spesielt fint, men artig situasjon. Tror det enten var i 06/07 (i så fall var det på Emirates) eller i 07/08.

Klarer ikke helt å koble det du skriver, men jeg er ganske sikker på at Martins kun scora mot Arsenal en gang og det var på hjemmebane den sesongen vi rykka ned i en kamp vi tapte 1-3/4 eller noe lignende. Det var også samme kamp han bommet på straffe..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #16 på: 22. Juli 2011, 00:05 »
Laurent Robert X 2 vs Spurs er jo ganske SYKE mål !!

Så er jo en del av Shearer mål ganske syke, +++ Martins !!

Dette er en av mine klare favoritter.. Litt mer en "et treff" som målet mot Everton.

Dette er også en av mine fav mål, PGA han står MIDT i mellom Rio & Silvestre. Btw de ble EID :P

Her viser han hvor SYK han var på hode :p

Første målet etter skaden..
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #17 på: 22. Juli 2011, 00:06 »
Stemmer, husker dog situasjonen som Anders refererer til! Martins skal sentre ein pasning på 16 meteren, bommer totalt, og springer opp sin eigen pasning! Han blåste dog ballen over trur eg. Var det Tottenham?
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #18 på: 22. Juli 2011, 00:06 »
Husker Martins hadde eit jævli fint kryss-skudd som gikk tverrlegger-ned-opp-i-tverrlegger og ut igjen. Ballen hadde vært inni mål, og det blei feilaktig annulert. Nåken som kanskje husker mot kem og kan finne link? Overhead-kicket til Martins var og nice ;)
Venter i spenning...

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #19 på: 22. Juli 2011, 00:15 »
Shearer er nok en spiller vi ser èn av hvert 50ende år i klubben vår. What an absolute legend.
Jeg er glad jeg opplevde han i min levetid :)
If it has tits or wheels, count on problems!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 22. Juli 2011, 00:29 »
Om vi overhodet får en slik legende igjen slik fotballen er blitt?
Blir lettere sentimental av å se klipp av ham. Den mannen er helt enorm!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 22. Juli 2011, 00:29 »
Husker Martins hadde eit jævli fint kryss-skudd som gikk tverrlegger-ned-opp-i-tverrlegger og ut igjen. Ballen hadde vært inni mål, og det blei feilaktig annulert. Nåken som kanskje husker mot kem og kan finne link? Overhead-kicket til Martins var og nice ;)

Er ganske sikker på at det var i en cupkamp mot Chelsea. Mulig det var den ligacupkampen vi røk i ekstraomganger..(0-2)
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 22. Juli 2011, 14:59 »
Mye bra her også: ;)

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 23. Juli 2011, 12:25 »
Mine 2 favoritt Shearer-goals er uten tvil linken over mot Chelsea, og skuddet hans mot Spurs i FA Cupen semi hvor vi vant 2-0. Fant ingen link.
Ellers synes jeg Martins sitt mot Bolton og SPurs står høyt oppe.

Av målene jeg har klikka mest over var snu-operasjonen mot Leeds for mange år siden, hvor Nobby satt inn 4-3 etter at vi lå under 3-1 en god stund av matchen.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #24 på: 23. Juli 2011, 14:57 »
Hva med kampen mot Leichester ? Der Shearer scorer fra 1-3 til 4-3 på 11min eller no i den duren :P
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 23. Juli 2011, 16:28 »
Joa, men så den ikke. Har fortsatt avisutklippet fra VG etter den kampen, med overskrift "Et kvarters magi"
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #26 på: 23. Juli 2011, 18:53 »
Herligt..

Ta bilde og last opp om du kan ;) eller kanskje jeg kan søka på vg..

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 23. Juli 2011, 22:52 »
Hehe, skal se hva jeg får til. Tror faktisk ikke vg hadde nettavis på den tiden :-) har det i en skuff hjemme hos muttern og fattern
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #28 på: 24. Juli 2011, 19:54 »
Mine 2 favoritt Shearer-goals er uten tvil linken over mot Chelsea, og skuddet hans mot Spurs i FA Cupen semi hvor vi vant 2-0. Fant ingen link.
Fann ein dårlig link, da målet va legendarisk. Husker Gullit hoppe som ein idiot med rastaflettene sine etterpå ;)

E kje akkurat nåke dårligare denne heller ;)
« Siste redigering: 24. Juli 2011, 19:56 av alop123 »
Venter i spenning...

tigerstaden

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #29 på: 24. Juli 2011, 20:19 »
Synes bare denne er fantastisk :D