20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Yohan Cabaye  (Lest 111583 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Yohan Cabaye
« Svar #285 på: 01. Jan. 2012, 22:08 »
For å vere heilt ærlig så ser eg bare Cabaye setter opp foren for å blokkere ballen, når Spearing kommer susande inn og treffer Cabaye... Det som gjorde heile situasjonen var farta Spearing kom med!

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #286 på: 05. Jan. 2012, 03:34 »
http://www.tv2.no/play/sport/premierleague/cabaye-har-terpet-mye-paa-frispark-584763.html

Cabaye er ikke så stødig i engelsk. Fantastisk morsomt der han mumler i vei og gliser innimellom.. :smitten:

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #287 på: 05. Jan. 2012, 04:25 »
Haha, virker so en fantastisk kar! Elsk :wub:

morgan303

• Midtbaneanker
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
« Svar #288 på: 05. Jan. 2012, 08:28 »
haha :)

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #289 på: 05. Jan. 2012, 08:43 »
Jeg synes det er fantastisk hvor bra han har blitt på kort tid etter å ha vært helt blank.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #290 på: 05. Jan. 2012, 09:22 »
Sjarmerende til tusen. Og jeg er enig med Torfinn. Selv om han ikke har det største ordforådet er det han sier veldig enkelt og forstå. Knall!
Nei.

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #291 på: 05. Jan. 2012, 10:59 »
For et funn av speiderne

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #293 på: 30. Jan. 2012, 00:21 »
The referee Lee Probert took no action and, ominously for Cabaye and Newcastle, he told El‑Abd that he would watch it on the video, reinforcing the impression that he could not have seen the incident and opening the door to retrospective punishment from the Football Association.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #294 på: 30. Jan. 2012, 00:24 »
Og det må vi vel også bare innse at han fortjener.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #295 på: 30. Jan. 2012, 08:11 »
Cabaye har vist tendensar til slik før i sesongen. Skuffande.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #296 på: 30. Jan. 2012, 14:41 »
Vår kjære Dreamboat kan da ikke være helt perfekt. At han har temperament er det ingenting galt med. To hendelser på et halvt år. Han blir ingen ny Joey Barton med det begredelige tempoet.

Det ligner ikke så rent lite på Shearer-Lennon fra sent 90-tall. Ikke det peneste jeg har sett, men vi skal ikke overdrive betydningen av det heller. At han er en tanke småirritert fordi dette åpenbart ikke helt er vår kamp, er fullt forståelig. Sparket var ikke fullt så hardt og stygt som det kanskje kan se ut til, motspilleren fikk et lite kutt i leppa, men reagerte som om han hadde mistet hele tanngarden, kløyvd leppa og i det hele tatt blitt mishandlet og maltraktert på det groveste.

Jeg synes ikke Cabaye bør ha noen strengere straff enn det et ordinært rødt kort ville gitt, altså tre kamper.
Jeg har sett langt, langt styggere spark på en fotballbane enn dette.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #297 på: 30. Jan. 2012, 16:48 »
Enig med Joakim.
Syns ogsA det bQr nevnes at Cabaye ble utsatt for noen fryktelig stygge taklinger i forkant, uten at dommeren gjorde mye. Og nAr han i tillegg blir meid ned midt i angrepet er det for min del litt forstAelig at temperamentet tar overhAnd og at han sparker etter spilleren.
Selvsagt skal ikke dette forekomme, men jeg tviler pA at Cabaye siktet pA hodet, eller hadde noen intensjon om A gjQre noen langvarig skade.
Ettersom Rooney kom unna med sparkingen da Colo lAg nede i hQst, uten straff, bQr i  hvertfall ikke dette fQre til noe mer enn 3 kamper.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #298 på: 30. Jan. 2012, 17:10 »
Storm i vannglass, tror og håper han ikke får noe straff i det hele tatt.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
NewUtd.no: av supportere - for supportere!