20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Barclays Premier League 2011/12  (Lest 457119 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
Sv: Barclays Premier League 2011/12
« Svar #840 på: 29. Okt. 2011, 15:46 »
Det derre må være en av sesongens beste kamper. Fyfader for en herlig kamp - og du verden så god van Persie er!

Jeg vil faktisk si årets beste. Herregud så bra. Det er dette som er fotballunderholdning.

Robin van Persie er PL's beste spiss. For en sinnsykt god spiller! :wub:

-boris
Søte, søte blekkspruter.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #841 på: 29. Okt. 2011, 15:51 »
Det derre må være en av sesongens beste kamper. Fyfader for en herlig kamp - og du verden så god van Persie er!

Han var jo så god for tre (?)år tilbake da han sammen med  Hleb, Flamini, Rosický, og Eduardo var i praktslag og så å ut som å kruse mot seriegull.  Men så ble jo  Persie, Rodsinzky og Eduardo skadet for resten av sesongen. De to sistnevnte har jo ikke vært de samme siden. 

Any Cole er rubbish som ekspertkommentator btw.
« Siste redigering: 29. Okt. 2011, 16:06 av Thomas »

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #842 på: 29. Okt. 2011, 15:52 »

Jeg vil faktisk si årets beste. Herregud så bra. Det er dette som er fotballunderholdning.

-boris
Rolig nå! Må ikke glemme at vi hadde en ganske så spektakulær kamp mot arsenal i år vi også :D

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #843 på: 29. Okt. 2011, 15:53 »

-boris

Hva med en viss 4-4 den 5. februar?!  :blink:  ::p

Van Persie er sinnsyk ja selv om jeg mener at Cech er horribel i den kampen der. Kan stille spørsmål om alle målene strengt tatt skulle gått inn, men likevel er det imponerende det Persie klarer å prestere! :clap:

Edit: tveit kom meg i forkjøpet!  :lol:

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #844 på: 29. Okt. 2011, 15:55 »
Sesongens hittil beste kamp synes jeg!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #845 på: 29. Okt. 2011, 15:56 »
Det som har imponert meg er at Persie har levert til tross for at resten av laget har underprestert.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #846 på: 29. Okt. 2011, 16:01 »
Han var jo så god for tre (?)år tilbake da han sammen med  Hleb, Flamini, Rosický og Eduardo var i praktslag og så å ut som å kruse mot seriegull.

Who?

Det som har imponert meg er at Persie har levert til tross for at resten av laget har underprestert.

RvP er Arsenals viktigste spiller, no doubt. Både som leder på banen, og med de ferdighetene han har. Føler på mange måter at han, ufortjent, kommer i skyggen av Rooney, Aguero, Silva ++
« Siste redigering: 29. Okt. 2011, 16:05 av Thomas »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #847 på: 29. Okt. 2011, 16:05 »
Dere tok meg. Tenkte selvfølgelig på sesongens beste. :-[
Og ja, Chech er ikke god i dag. Skrev det på et annet forum og. Langt ifra bra.

-boris
Søte, søte blekkspruter.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #848 på: 29. Okt. 2011, 16:12 »
Han var jo så god for tre (?)år tilbake da han sammen med  Hleb, Flamini, Rosický og Eduardo var i praktslag og så å ut som å kruse mot seriegull.

Who?

Hva?  :wink:

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #849 på: 29. Okt. 2011, 16:14 »
Må jo være sesongens beste kamp til nå! Underholdende og spennende hele veien. Flott angrepsspill av Arsenal, men tidvis littrufsete bakover. Ellers litt enig med Hughie i at Cech må ta mye av skylda for tapet idag. Santos sin scoring er jo en svak avslutning som er mulig å ta, Walcott scorer i keeperhjørnet og også RVP sin siste er mulig å ta. Men jeg klager ikke, unnet virkelig Arsenal dette!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #850 på: 29. Okt. 2011, 16:17 »
Haha, så ufattelig kjip du er Thomas  :thumbd: Jeg som virkelig skulle arrestere deg der  :wink:

Enig med deg der Chicken. Cech burde ha reddet 3 av målene. Selger seg litt for lett når RvP er alene med han, men skal ikke lastes for det målet anyways. Cech har små muligheter til å redde.
« Siste redigering: 29. Okt. 2011, 16:19 av Anders »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #851 på: 29. Okt. 2011, 16:19 »
Haha, så ufattelig kjip du er Thomas  :thumbd: Jeg som virkelig skulle arrestere deg der  :wink:

Muuhaaahaaaaaa!! :blah:

Peter

• Gjest
« Svar #852 på: 29. Okt. 2011, 16:55 »
Lekent mål - bra kamp av to gode lag. Dog - fyfaen for et elendig forsvar Arsenal har. Santos og Mertesacker er all over the place.

Mertesacker har ikke fysikken ney..Dårlig markering av Terry på 2-1 målet..Hadde han plassert seg i Terrys løpsbane i stedet for på siden, ville jobben blitt mye enklere for ham

Mertesacker har en rå fysikk, noe også høyden på 1.98 vitner om...

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #853 på: 29. Okt. 2011, 16:57 »
Mertesacker har en rå fysikk, noe også høyden på 1.98 vitner om...

Fysikk og høyde trenger ikke henge sammen, vil f.eks ikke si at Crouch har en enorm fysikk.  :P

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #854 på: 29. Okt. 2011, 17:01 »
Mertesacker er mer en stopperversjon av Crouch ja. Riktignok ikke hengslete, men han er veldig treg, har dårlig spenst, er katastrofalt treig og ikke spesielt sterk. Hans styrker er taktikk og luftspillet basert på høyden, men det er ofte ikke nok til å være en god PL-stopper.