20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Barclays Premier League 2011/12  (Lest 456126 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Barclays Premier League 2011/12
« Svar #735 på: 17. Okt. 2011, 18:18 »
Tenk på det svakeste laget som år etter år må tape nesten alle kampene. :P Og det må jo være forferdelig å rykke ned og aldri få sjansen til å rykke opp igjen, uansett hvor overlegen du er i CCC... Kommer nok aldri til å skje uansett.
« Siste redigering: 17. Okt. 2011, 18:20 av thomashaer »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #736 på: 17. Okt. 2011, 18:39 »
Ja. Dalglish skal selvfølgelig også få tiden til å implementere dette med et ganske nytt lag denne sesongen. Men jeg tror nok de vil bli et lag å regne med - dog ikke tittelutfordrere over natta. Avstanden opp til de tre beste er større enn som så og tettes ikke i en håndvendning og ei heller "kun" med de millionene han har brukt når hans motstandere også har brukt såpass mye millioner. Skal huske på at Hodgson klarte pokker meg ødelegge mye med de innkjøpa han fikk lov å foreta seg på en sommer. Men jeg frykter absolutt Cunt Kenny's prosjekt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #737 på: 17. Okt. 2011, 18:49 »
Heldigvis har Kenny kjøpt noen Duds. Downing Carroll Henderson og Adam er i mine øyne ikke gode nok til mer enn en topp4-5 plassering. Men CL-plass er jo seier for Pool-fansen, så det er ikke helt bra det heller...

Suarez er rett og slett for god. Håper han blir skadet faktisk  :lol:
If it has tits or wheels, count on problems!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #738 på: 17. Okt. 2011, 19:11 »
Suarez er veldig god, men fortjener faen meg et rødt kort i hver eneste match. Jævlig kuk!
Carroll kan bli latterlig god, men i den grad Liverpool nekter å spille på hans sterke sider så er det jo ikke veldig lett for han.
Hendersen er ikke verdt en tiendedel av hva Sunderland fikk for han. Middelmådig er mellomnavnet hans.
Downing og Adam er helt greie, men burde ikke være noe annet en subs for lag som vil være et top-4 lag.

Men Liverpool kunne fått dobbelt så mange dobbelt så gode spillere om de hadde hentet noen spillere fra utlandet til en fin og billig penge og stedet for middelmådige britiske spillere som er overpriset til tusen.
Nei.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #739 på: 17. Okt. 2011, 20:15 »
Suarez veldig god?? Neh! Avkledd av King to ganger, og bortsett fra de to målene mot ManU i fjor, hvor de manglet både Vidic og Ferdinand har han vel ennå til gode å skåre mot de beste lagene...Dog veldig god inne i boksen en mot en.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #740 på: 17. Okt. 2011, 20:16 »
Suarez veldig god?? Neh! Avkledd av King to ganger, og bortsett fra de to målene mot ManU i fjor, hvor de manglet både Vidic og Ferdinand har han vel ennå til gode å skåre mot de beste lagene...Dog veldig god inne i boksen en mot en.

haha, hatet ditt mot LFC gjør deg blind thomas. Seriøst, Suarez er latterlig god. en av de beste i PL.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #741 på: 17. Okt. 2011, 20:19 »

King er latterlig god, så at han kan bli avkledd av en av PLs desidert beste stoppere er kanskje ikke så veldig rart.

Suarez er veldig god, enkelt og greit. Men jeg synes arbeidsmoralen hans er slapp og kroppsspråket virker veldig negativt så fort ikke alt går veien, og han sløser en del. Men jo, han er selvfølgelig en veldig god spiller.
Nei.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #742 på: 17. Okt. 2011, 20:23 »

King er latterlig god, så at han kan bli avkledd av en av PLs desidert beste stoppere er kanskje ikke så veldig rart.

Suarez er veldig god, enkelt og greit. Men jeg synes arbeidsmoralen hans er slapp og kroppsspråket virker veldig negativt så fort ikke alt går veien, og han sløser en del. Men jo, han er selvfølgelig en veldig god spiller.

??? Han jobber jo som besatt? Syter og klager mye, men løper som en duracell-kanin!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #743 på: 17. Okt. 2011, 21:01 »
King er latterlig god det er jeg enig i, men hvis Suarez er så latterlig god, hvorfor skårer han ikke mot de beste lagene? Det gjør ham bare til en god spiller etter mitt skjønn..

Peter

• Gjest
« Svar #744 på: 17. Okt. 2011, 21:16 »
Trenger ikke alltid å score mot de beste lagene for å være veldig god. Om du så kampen mot ManU ifjor da Suarez finta hele forsvaret til ManU med blant annet Vidic og Ferdinand på ræva og serverte ballen til Kuyt... off det var verdensklasse.
Suarez er rett og slett utrolig god, og selv om han er en klyse er det vanskelig å ta fra nettop det.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #745 på: 17. Okt. 2011, 21:23 »
Trenger ikke alltid å score mot de beste lagene for å være veldig god. Om du så kampen mot ManU ifjor da Suarez finta hele forsvaret til ManU med blant annet Vidic og Ferdinand på ræva og serverte ballen til Kuyt... off det var verdensklasse.
Suarez er rett og slett utrolig god, og selv om han er en klyse er det vanskelig å ta fra nettop det.

Argh! Hvor mange ganger må jeg gjenta dette..Den kampen hvor Suarez skårte mot Scum så spilte ikke Vidic og Ferdinand. Forsvaret besto av en urutinert Smalling og Evans. Sistnevnte er jo ikke god nok for vårt forsvar engang!

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #746 på: 17. Okt. 2011, 21:23 »
Suarez : Meget god, men en altfor stor drittsekk til at jeg egentlig gidder å bite meg merke i de positive tingene han gjør.
Same old Shearer, always scoring!

Peter

• Gjest
« Svar #747 på: 17. Okt. 2011, 21:58 »

Argh! Hvor mange ganger må jeg gjenta dette..Den kampen hvor Suarez skårte mot Scum så spilte ikke Vidic og Ferdinand. Forsvaret besto av en urutinert Smalling og Evans. Sistnevnte er jo ikke god nok for vårt forsvar engang!

Det er egentlig akkurat det samme. Smalling er fantastisk og er i mine øyne, definitivt en av de beste stopperne i PL, tross alderen. Evans er god. Når han spiller kamp etter kamp er det klart at han har store kvaliteter selv om han driter seg ut av og til.
Dette var uansett bare et eksempel på rundspilling av Suarez, det er veldig mange andre kamper han har hatt karusell med et helt lag.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #748 på: 18. Okt. 2011, 00:01 »

Om det så var Smalling/Evans som spilte, så sendte han hele forsvaret så til de grader i pølseboda den gangen. Du kan på ingen måte bruke den situasjonen til å dysse ned klasse til Suarez, for det var sjukt! MEN, kan vere enig i at han svinger i prestasjonene. Når det er sagt så gjør vel de fleste spillere det. Han er ikke nødvendigvis langt bedre enn Tevez, Silva og den gjengen, men fortsatt en klassespiller. Tør eg å påstå

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #749 på: 18. Okt. 2011, 00:04 »
Blir jo akkurat det samme å si at Ben Arfa ikke er klassespiller ettersom det bare var Everton han herja med. Suarez er en klassespiss, ja, helt klart. En ufordragelig en som spiller i en klubb det er veldig lett å mislike. Men han har en herlig teknikk - og springer som en gal mann på topp der - og er fullt i stand til å gi samtlige PL-forsvar vansker. Måten forsvaret til ManU har operert i år uten Vidic og Rio Ferdinand tyder veldig klart på at de er et PL-forsvar av øverste hylle.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida