20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Barclays Premier League 2011/12  (Lest 455733 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Barclays Premier League 2011/12
« Svar #480 på: 11. Sep. 2011, 18:30 »
Ok. Klubbdirektøren i Twente sa at vi ikke hadde gjort det, nemlig. Om vi mot formodniing likevel hadde gjort det, virker som om at vi i så måte hadde flaks. Hardt dømt basert på en kamp, men måten han spilte på i dag, tyder på at Ruiz er en møtende spiss som liker å være med i det oppbyggende spillet . Det trenger vi derimot ikke. Vi har behov for en spiss som jakter bakrom og som er bevegelig utenfor og i boksen.
« Siste redigering: 11. Sep. 2011, 18:34 av InspectorC »

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #481 på: 12. Sep. 2011, 10:25 »
? Premier League-stjerne testet positivt på kokain
En av Premier Leagues største stjerner skal ha testet positivt på det narkotiske stoffet kokain.
http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/-premier-leaguestjerne-testet-positivt-paa-kokain-3582037.html

Hmm, nå er jeg spent. Får håpe det ikke er noen jeg har sansen for.
Nei.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #482 på: 12. Sep. 2011, 10:30 »
Tja, "en av PLs største stjerner" utelukker vel egentlig våre spillere. Eneste det KAN være er vel Carroll ettersom han er solgt videre til en sum på over 100 millioner kroner. Men uansett er det vel ikke slik at NUFC hadde hatt opplysningsplikt om dette til LFC da LFC valgte å kjøpe ham.

Tipper på at det enten er en Chelsea- eller City-spiller...

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #483 på: 12. Sep. 2011, 10:38 »
Ser på flere andre forum at noen spekulerer i at det kan være Carroll i alle fall, men det trenger jo absolutt ikke være riktig.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #484 på: 12. Sep. 2011, 10:44 »
Ok. Klubbdirektøren i Twente sa at vi ikke hadde gjort det, nemlig. Om vi mot formodniing likevel hadde gjort det, virker som om at vi i så måte hadde flaks. Hardt dømt basert på en kamp, men måten han spilte på i dag, tyder på at Ruiz er en møtende spiss som liker å være med i det oppbyggende spillet . Det trenger vi derimot ikke. Vi har behov for en spiss som jakter bakrom og som er bevegelig utenfor og i boksen.

Veldig spesielt da at selv Ruiz for et par dager siden pratet om budet til Newcastle da, og at de hadde gjort klart helikopter for å frakte ham nordøstover.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #485 på: 12. Sep. 2011, 12:11 »
Ser på flere andre forum at noen spekulerer i at det kan være Carroll i alle fall, men det trenger jo absolutt ikke være riktig.

Men HVIS det faktisk er Carroll, noe som langt ifra er umulig, så er det vel ikke sånn at NUFC har gjort noe galt fordi de eventuelt IKKE har opplyst LFC om dette da LFC plutselig ville kjøpe ham for latterlig mye penger?

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #486 på: 12. Sep. 2011, 12:34 »
Husker dere festen til Nolan og Caroll? Kilden sa at beibsa som var på festen sniffet kokain hvis jeg ikke husker feil? Carroll var jo som kjent med en av dem opp på rommet..

Jeg tipper det er Carroll.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #487 på: 12. Sep. 2011, 13:50 »
Veldig spesielt da at selv Ruiz for et par dager siden pratet om budet til Newcastle da, og at de hadde gjort klart helikopter for å frakte ham nordøstover.

Så veldig spesielt er det nødvendigvis ikke. Ville i så tilfelle bare føyd seg inn i en lang rekke med (svada)uttalelser fra nysignerte spillere som snakker om alle valgmulighetene de hadde før de endte opp med å signere for "den eneste rette" klubben.

"I had a lot of options, but there was never any doubt in my mind that [insert clubname here] was the only right choice for me. It is a club with a great history and fantastic support".

At disse frieriene til fansen ofte er rent oppspinn er iallefall ikke helt utrolig synes jeg, selv om de selvsagt også kan være sanne.

Men jeg personlig tror nok at akkurat her så er det noe i det Ruiz sier, så får man heller spekulere hver for seg hvor reell denne interessen fra Newcastle var og hvorvidt det forelå et bud. For meg virker flere hendelsesforløp plausible.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #488 på: 12. Sep. 2011, 14:09 »

Men HVIS det faktisk er Carroll, noe som langt ifra er umulig, så er det vel ikke sånn at NUFC har gjort noe galt fordi de eventuelt IKKE har opplyst LFC om dette da LFC plutselig ville kjøpe ham for latterlig mye penger?

Jeg kan heller ikke se at det skal være noe NUFC må opplyse om. Det er ikke en bruktbil vi snakker om. :) Hva med en medisinsk test? Ville ikke det plukket opp noe slikt?

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #489 på: 12. Sep. 2011, 14:21 »
Hva med en medisinsk test? Ville ikke det plukket opp noe slikt?

Nei, ikke med mindre personen har brukt kokain så-så lenge før testen er tatt. Er da snakk om blodprøver og sånne ting i såfall. Men det blir værende i kroppen en stund, også går det bort. Så vidt meg bekjent i allefall, men er langt ifra noen ekspert på det.
Nei.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #490 på: 12. Sep. 2011, 14:33 »
Er sikkert tidsbegrenset ja, men kan liksom ikke se for meg at vi skal ha noe ansvar for å vite om dette og plikt for å informere Liverpool all den tid de sikkert skal stå for all "nødvendig testing" selv.

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #491 på: 12. Sep. 2011, 14:49 »
I ein hårtest vil du finne bruk av narkotiske stoffer i lang tid. Kanskje dette burde bli fast prosedyre på medisinske tester?

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #492 på: 12. Sep. 2011, 16:25 »
Er blitt veldig nysgjerrig  på dette ???
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #493 på: 12. Sep. 2011, 16:51 »
Kvalifiserer ikke dette til utestengelse? I så fall bør det ha skjedd etter overgangen til Liverpool, ettersom det kommer ut nå. Ble ikke Mutu utestengt da han ble tatt for dette i Chelsea?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #494 på: 12. Sep. 2011, 18:28 »
Kvalifiserer ikke dette til utestengelse? I så fall bør det ha skjedd etter overgangen til Liverpool, ettersom det kommer ut nå. Ble ikke Mutu utestengt da han ble tatt for dette i Chelsea?

+1, rart at ikke disse "stjernene" har vært utestengt om det stemmer...