20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Barclays Premier League 2011/12  (Lest 457359 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Barclays Premier League 2011/12
« Svar #4110 på: 11. Mai 2012, 10:24 »
Jepp. Tror det er greie sjanser for å se en norsk manager i PL om et år og et par måneder. Uansett - denne gangen har han antakeligvis truffet mye bedre med valg av klubb enn hva han gjorde i Tyskland. Respekt til Wolves også for ikke å vektlegge hva som skjedde i klovneklubben Köln for mye.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4111 på: 11. Mai 2012, 10:27 »
Solbakken til Wolves ja. Den så jeg faktisk ikke komme.
Men jeg tror det er en klubb som kan passe han bra. Engelske lag kan soneforsvar. Så også Wolves. Wolves har heller ikke vært vant til å spille blendende fantastisk offensiv festfotball. Snarere tvert imot. Det blir spennende å se hva som er igjen av laget når vi skriver 1. september. Men får Solbakken beholde kjernen i laget, så burde det være gode muligheter for å rykke opp.

Jeg kjenner dårlig til tysk fotball, men jeg tipper han tar over et mye mer homogent mannskap i Wolves, enn i Köln. Han slipper nok også alle konspirasjonsteorier, baksnakking og krangel med sportssjefen.
Solbakken er Morgans første manageransettelse som Wolves-eier, og jeg tipper han vil være tålmodig.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4112 på: 11. Mai 2012, 10:41 »
Drømte i natt at Newcastle havnet på tredje og Tottenham på fjerde. Vanligvis husker jeg ikke drømmene mine, men denne sitter klistret. Får virkelig håpe at jeg er sanndrømt. Hvem som kommer på fjerde er egentlig irellevant, men tredjeplassen hadde vært artig. :)
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4113 på: 11. Mai 2012, 10:45 »
Skulle vi, mot formodning, kapre tredjeplassen vil jeg sannsynligvis ikke være tilregnelig før tidligst 17. mai.
 :iik: :P
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #4114 på: 11. Mai 2012, 12:21 »
Drømte i natt at vi lånte Kazenga LuaLua fra Brighton hele neste sesong. Han hadde en spesiell avtale med oss som gjorde at han kun kunne spille i Europaligaen.

Får heller håpe at SvampeBoB er sanndrømt.

Kjenner forøvrig at jeg er veldig avslappet med tanke på søndagen. Hadde jo selvfølgelig vært helt drøyt med CL, men sommeren er ikke ødelagt med 5. plass akkurat.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4115 på: 11. Mai 2012, 14:23 »
Selvfølgelig håper jeg, som resten her, at vi tar 3 plassen. Men det er noe meget tirrende ved tanken på at vi kaprer 4. plassen, for så å se bayern gruse chelsea i cl-finalen. Endelig betyr cl-finalen noe for oss også liksom! DET hadde vært rått:)
Same old Shearer, always scoring!

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4116 på: 11. Mai 2012, 17:48 »
C Dempsey   Groin Strain   no return date   

:snufs:
Same old Shearer, always scoring!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4117 på: 11. Mai 2012, 18:05 »
Bittert!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4118 på: 11. Mai 2012, 18:07 »
Fuuuuuuuu!

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4119 på: 11. Mai 2012, 18:19 »
Snesnjy(?) er usikker til WBA kampen. Fabianski i mål?  :wink:

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4120 på: 11. Mai 2012, 18:24 »
Keepere er ofte usikre til kamper, men stiller som regel likevel.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4121 på: 11. Mai 2012, 20:04 »
Hørte at Dempsey er ute for  Fullham :(
Stort loss :(

Christian

• Gjest
« Svar #4122 på: 11. Mai 2012, 22:22 »

:spytt:

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #4123 på: 12. Mai 2012, 00:01 »
Perch ble "truffet" i hodet og holdt seg til hodet. Dermed ikke filming. ::)
Bra du uthever "truffet". Det var en skam, for alle som kan se objektivt på denne saken.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4124 på: 12. Mai 2012, 00:11 »
Grunnen til at jeg ikke tok med Perch (Mascherano x1000, Barton, Suarez x 10000, Ivanovic, Nani x 10000, Ronaldo x1000 osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv) var fordi jeg trodde ett eksempelvar nok. Hadde jeg visst at jeg måtte ta med syttifire forskjellige situasjoner for at folk skulle forstå hadde jeg droppet hele driten, da det hadde tatt utrolig lang tid. Og siden det allerede var prat om carrlol brukte jejg han i eksemplet mitt. Hadde forventet at folk skulle forstå såpass ::)
Nei.