20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Man Utd 19.april kl. 20.45  (Lest 19385 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Man Utd 19.april kl. 20.45
« Svar #30 på: 18. April 2011, 20:19 »
Kuqi

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 18. April 2011, 20:22 »
Det er selvfølgelig en mulighet, men hvorvidt han holder noe høyere nivå enn Løven eller Ranger er en annen sak.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 19. April 2011, 10:09 »
Dette er de som har blitt tatt med i troppen til dagens kamp.. Det kan bli en spennende kamp det her

Newcastle United (from): Harper, Krul, Sodeberg, Simpson, Ferguson, Enrique, Coloccini, Williamson, S Taylor, R Taylor, Perch, Tiote, Barton, Gutierrez, Guthrie, Ireland, Vuckic, Tavernier, Richardson, Lovenkrands, Ameobi, Ranger, Kuqi.

Manchester United (from): Van der Sar, Kuszczak, Rafael, O'Shea, Brown, Ferdinand, Smalling, Vidic, Evans, Evra, Fabio, Valencia, Gibson, Anderson, Park, Carrick, Giggs, Nani, Rooney, Berbatov, Hernandez, Owen.

Krul
Simpson Colo William enrique
Barton tioute ireland Jonas
Løven shola

Tipper dette blir laget.
Han kom, ble mett og dett var dett....

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #33 på: 19. April 2011, 11:01 »
Tror du Ireland starter? Ser for meg at Ireland kommer på etter pause en gang, for Guthrie.

Håper jo at Ireland starter da :) Har bare fått inntrykk av at Pardew har tenkt å ha ham på benken...
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 19. April 2011, 11:09 »
Harper er ute, men med i troppen?

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #35 på: 19. April 2011, 11:23 »
Two Newcastle Players Face Late Fitness Tests

Ser ut som Harper er touch and go, men ikke bekreftet ute av kampen riktig enda.

Merker meg forøvrig at det er 3 keepere med i laguttaket, så det er vel sannsynlig at Harper ikke blir med.
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 19. April 2011, 11:25 »
ifølge George Caulkin på twitter har Pardew meldt at han er med. Men Steve Harper er nå usikker, Tim Krul mest sannsynlig i mål.
Pardew says "Harper doubt for tmw's game vs #MUFC - Krul to play. Ireland involved for 1st time. "He brings technical quality for us."

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 19. April 2011, 12:29 »
Kunne ha trengt Harper. Samtidig gjør han aldri det ekstraordinære, hvilket vil være nødvendig i dag hvis vi skal få med oss poeng. Krul på en god dag er i stand til å gjøre redninger som jeg tror Harper ikke tar etter ham. Den redninga til Persie borte mot Arse var et god eksempel. Jeg husker også at hans debut i UEFA-cupen hvor han i en periode holdt oss inne i kampen..

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 19. April 2011, 14:13 »
Den Palermokampen til Krul på Sicila var jo bare helt rå!  :D

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #39 på: 19. April 2011, 14:14 »
Håper på dette laget:                       

Krul
Simpson-Williamson-Coloccini-Enrique
       Barton-Guthrie-Tiote-Jonas
                     Ireland
                     Ameobi
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 19. April 2011, 14:47 »
Jeg bytter ut Guthrie med Raylor der Mats, og setter Barton sentralt og Raylor inn på høyre. Så er jeg enig med laget. Guthrie har vært okei, men var ikke spesielt god sist kamp mot Villa. I tillegg føler jeg Raylor gjorde sakene sine bra før utvisninga mot Bolton. Atpåtil føler jeg at Bartons dødballer har vært av en litt lavere kvalitet de seneste kampene, og Raylor kan i stor grad bidra på den biten. Ja, samt at han er en naturlig breddeholder på høyrekant.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 19. April 2011, 14:58 »
Enig Kristoffer. Ett av problemene til Barton er at han trekker for mye inn med det resultat at alt kreativt skjer på vår venstreside samtidig som at bredden forsvinner, som du nevner.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 19. April 2011, 18:56 »
Nerver...
Han kom, ble mett og dett var dett....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 19. April 2011, 19:14 »
Jeg er relativt sikker på tap her, så nervene mine ligger i at jeg ønsker at vi skal unngå stygge sifre.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 19. April 2011, 19:16 »
Einaste eg forventar ikveld, er at dei som spelar gir alt og sitt beste. Mi har ein elendig statestikk mot Scums, og dei er utruleg flinke til å skåra på sine sjansar. Det er so typisk at mi har spelet og får nokre sjansar, men dei puttar på sin første.

Howay the lads!