20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Man Utd 19.april kl. 20.45  (Lest 12267 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Man Utd 19.april kl. 20.45
« på: 15. April 2011, 17:34 »
Preview kommer!

Håper gutta kan gi meg den bursdagspresangen jeg ønsker meg mest av alt denne dagen! Kommer til å se matchen sammens med en fellow Geordie, og sikkert 6-7-8 ManU-supportere.

Regner med dette laget:

Harper

Simpson - Williamson - Coloccini - Enrique

Barton   -   Guthrie   -   Tiote   -   Jonas

Ameobi - Løvenkrands

Pardew har bekreftet at Ireland vil starte på benken i denne matchen.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Man Utd 19.april kl. 20.45
« Svar #1 på: 15. April 2011, 19:21 »
Når vi møter ManU hjemme føler jeg alltid at det er en liten mulighet for seier. Midtbanen dems er veldig sterk og er ofte på 5 mann. Derfor synes jeg at NUFC også bør spille forsiktig og bruke 5 man på midtbanen.
Kvaliteten på spillerne til ManU er så god at det ikke er mange mulighetene de trenger for å få målene de trenger. Med den kvaliteten de har kan de også skru opp tempoet i kampen noen hakk om de trenger det, da føler jeg meg tryggere om vi bruker en femmer på midten.

Håper på dette laget
Harper
Simpson - Coloccini - Williamson - Enrique
R. Taylor - Guthrie - Tiotè - Barton - Jonas
Ameobi

Skulle gjerne sett Stephen Ireland 100% matchfit og i form istedenfor Guthrie, men ellers er jo dette det sterkeste vi kan stille pr nå mener jeg. Bortsett fra Guthrie og R. Taylor er jo dette laget ganske så sterkt synes jeg.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 15. April 2011, 21:49 »
Nøkkelen er å nekte scums høyre og venstreside å legge inn. De er gode på løp i boksen og får Nani stå uten press på kant og servere kommer de til å score. I tillegg må vi nekte dem overganger.

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #3 på: 15. April 2011, 23:36 »
United har hatt ett tøft program, og har flere tøffe kamper igjenn. Tipper dem ikke stiler sitt beste mannskap til start. Dem kommer til å kjøre hurtige overganger, og ligge bakpå. Tviler på dem utfodrer luftromet våres i særlig grad, når det er 50/50 i styrke forholdene. Tror nøkkelen her er og vinne sentral midtbane, er tiote barton og guthrie i maks form har vi sjans. Kunne tenke meg og se ferguson på venstre og jonas høyre. Greit og matche ferguson når han har vært god når han har spilt. På topp håper jeg på ranger alene. Han er god til det meste. Manglere bare det siste, og det kommer. Ireland kan være en joker på benken. Nå har ferguson 5 på sin benk. Tipper 2-1:) ranger og en av stopperne:) og valencia

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #4 på: 16. April 2011, 01:23 »
United har hatt ett tøft program, og har flere tøffe kamper igjenn. Tipper dem ikke stiler sitt beste mannskap til start. Dem kommer til å kjøre hurtige overganger, og ligge bakpå. Tviler på dem utfodrer luftromet våres i særlig grad, når det er 50/50 i styrke forholdene. Tror nøkkelen her er og vinne sentral midtbane, er tiote barton og guthrie i maks form har vi sjans. Kunne tenke meg og se ferguson på venstre og jonas høyre. Greit og matche ferguson når han har vært god når han har spilt. På topp håper jeg på ranger alene. Han er god til det meste. Manglere bare det siste, og det kommer. Ireland kan være en joker på benken. Nå har ferguson 5 på sin benk. Tipper 2-1:) ranger og en av stopperne:) og valencia

Å sette Ranger som ensom spiss blir heilt feil. Han klarer ikkje å holde på ballen slik at resten av laget får flyttet seg opp. Der vet eg at Ameobi er mye bedre.
Newcastlesupporter siden 1992

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5 på: 16. April 2011, 04:59 »
Pards har vært ute og sagt at han ikke vil ofre Ameobi for denne kampen, så valgene på topp er Kuqi, Løvenkrands og Ranger.  :-[

Stygt å si, men denne tror jeg bare blir kriseminimering. Så lenge de ikke vinner med mer enn to mål så tar jeg det med åpne armer og ser frem til neste kamp heller.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 16. April 2011, 08:22 »
Jeg er fornøyd med uavgjort. Vi bør ikke starte med Shola i denne kampen. Han vil være for viktig for oss mot de Blackpool etc.

I tillegg vil jeg ha Ranger ut. Han var dårlig mot to av de treigeste stopperne i PL, og da er det lite sannsynlig at han vil gjøre det noe særlig bedre mot Vidic og Ferdinand. Nolan har forøvrig fortalt at han tilbudt å være igjen etter trening med Ranger for å trene på avslutninger. Ranger har selvsagt takket nei..Holdningene til den gutten skremmer meg. Er det en ting han trenger å trene på så er det avlsutninger.

Yahh

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #7 på: 16. April 2011, 08:37 »
Pards har vært ute og sagt at han ikke vil ofre Ameobi for denne kampen, så valgene på topp er Kuqi, Løvenkrands og Ranger.  :-[

Quote Pards: “But as we head towards Tuesday in preparation for Manchester United, we have Stephen Ireland training and we think Shola will be fine – but we’ll wait and see on Sunday.” Hentet herfra http://www.nufcblog.com/2011/04/15/no-more-injuries-and-shola-likely-to-start-on-tuesday/

Ser ut som Shola kanskje starter.

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8 på: 16. April 2011, 08:56 »
http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news/2011/04/13/nufc-won-t-take-chances-with-shola-ameobi-72703-28512090/
Sitat
NUFC won't take chances with Shola Ameobi
“The scan’s come up clear, which is really good news.

“We obviously didn’t want to run without him until the end of the season.”

Should Ameobi fail to make it in time for the Man United game, Pardew must decide whether to keep faith with Nile Ranger and Peter Lovenkrands in attack or break up the ineffective frontline with a start for veteran Shefki Kuqi.

Tror uansett ikke Ameobi hadde vært den avgjørende faktoren. Tror vi taper, håper vi får uavgjort, får sikkert pest eller kolera dersom vi vinner for å balansere yin og yangs univers.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 16. April 2011, 09:01 »
Der tar du nok feil TIm :)  Sholas evne til å holde på ballen er faktisk viktig for hvordan vi spiller. Ranger klarte ikke å løse den rollen mot Villa og det medførte at vi ikke fikk flyttet laget etter.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 16. April 2011, 10:13 »
Tim: Tror du har misforstått hva Pardew sier om Shola. Han sier at de ikke vil risikere Shola hvis han ikke er 100%.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 16. April 2011, 15:37 »
Betsafe gir 1.80 på borteseier. Her er det bare å sette stipendet på spill...

nikman@SJP

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #12 på: 16. April 2011, 20:18 »
Da fikk scholes rødt kort i cupen. Betyr det at han ikke spiller mot oss?
Gan canny doon Toon!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 16. April 2011, 20:25 »
Det betyr det. Så fremt scum ikke anker. Men anken kommer sikkert til å bli avgjort før tirsdagen. Hater Scholes. Han ser at han kommer til å bomme på ballen, men bestemmer seg for å fullføre taklingen. Hvor mange ganger har ikke han sluppet unna slike taklinger tidligere? Forbanna idiotspiller. Vil være et stort pluss om han ikke spiller. Han er flink til å strø pasninger fra sin midtbaneposisjon.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 16. April 2011, 20:28 »
Ingen vits i å anke noe slikt uansett. Nå har seiersrekka til ManU sprukket, er det lov å håpe at de taper et par på rad som tidligere i sesongen? Eneste som er så grusomt kjipt er at Newcastle-dødaren Rooney spiller mot oss.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida