20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Aston Villa - Newcastle 10.april, kl.17.00  (Lest 30640 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Aston Villa - Newcastle 10.april, kl.17.00
« Svar #45 på: 10. April 2011, 07:43 »
Vi har etter min mening vært overraskende gode borte denne sesongen, og likeså for svake hjemme. Sliter nok med å føre kamper.

Ja med noen lunde normal hjemmeform ville vi ha ligget skikkelig godt an ifht Europa.  Vi har jo tapt mot mye møkk hjemme, Blackpool, Stoke og Burn.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 10. April 2011, 12:01 »
Handler vel mer om at når vi vinner hjemme, vinner vi stort. Og når vi vinner borte, er det sjelden stort. Alle de store seierne denne sesongen har jo vært hjemme, samt Arsenal kampen, og alle de store tapene borte. Som sagt har vi like mange seire hjemme som borte, men alikevel scoret tre ganger så mye mål hjemme (36 hjemmemål på 16 kamper, 12 bortemål på 15 kamper). Men dette er kanskje litt off topic her.
« Siste redigering: 10. April 2011, 12:05 av thomashaer »

Alekss

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #47 på: 10. April 2011, 12:41 »
Hvis vi vinner idag, så tror jeg vi med 99% sikkerhet kan si at vi klarer oss i år, slik som resultatene gikk vår vei igår. Da er det 8 og 9 poeng ned til nedrykk. Det skal ikke være mulig og ta igjen på 6 runder. Jeg tror nå wolves, wigan og west-ham/blackpool går ned.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 10. April 2011, 12:51 »
Jeg trur ærlig talt at vi kan tape resten av kampene og alikevel ikke rykke ned.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 10. April 2011, 13:43 »
Jeg trur ærlig talt at vi kan tape resten av kampene og alikevel ikke rykke ned.

Villa kampen også?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 10. April 2011, 13:44 »
Jepp.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 10. April 2011, 13:51 »
Slettes ikke umulig det. Men hadde vært godt med seier i dag, da hadde jeg vært 95% sikker på at vi er i mål - og vi kan senke skuldra. Tror vi da også kan slippe oss litt løs og dra hjem endel gode resultater frem mot sesongslutt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #52 på: 10. April 2011, 14:03 »
Villa er der de er av en grunn. Jeg er nervøs fordi de har mer talentfulle spillere enn oss, men det er klart muligheter til å ta noe her dersom gutta kjemper gjennom hele kampen. Vi vant med bl.a Perch og Smith på banen forrige gang.

I tillegg så har Pardew jobbet med Bent når han var i Charlton, så han har forhåpentligvis en oppskrift på hvordan han skal bli stoppet.

1-2 (Villa: Young / Newcastle: Ameobi, Barton)

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 10. April 2011, 14:07 »
Det hadde vært utrolig deilig med både Barton- og Ameobi-mål i dag, men håper Ranger putter. Noe jeg gjør i hver eneste kamp han spiller, selvfølgelig. Han får 35 minutter og putter ett. Legger på til 3-1 i det 76. minutt.  ;)
Nei.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 10. April 2011, 14:58 »
Det er stor sannsynlighet for dette, men jeg håper for all del at spillerne ikke tenker likedan.
Det kan fort bli en sovepute, og vi skal uansett ikke ha som mål å bli nummer 17, nå som plassen er så godt som sikret. Da skal vi ha mål om topp 10, eller noe i nærheten av det. Og vi skal naturligvis avslutte over Sunderland på tabellen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 10. April 2011, 15:00 »
Slettes ikke umulig det. Men hadde vært godt med seier i dag, da hadde jeg vært 95% sikker på at vi er i mål - og vi kan senke skuldra. Tror vi da også kan slippe oss litt løs og dra hjem endel gode resultater frem mot sesongslutt.

Det viktigste med seier idag må være det å kunne føre Villa og fansen dems enda lenger ned i møkka. De har West Ham borte i neste kamp og vil med tap over NUFC idag være særdeles nærme nedrykk.
Villa har tittelutfordrer Arsenal og Europa League jagende LFC i sine 2 siste kamper. West Ham og WBA borte blir heller ikke enkelt for dem.
Gjør meg ingenting om Villa rykker ned. Vi skylder dem det. Har heller ikke sansen for Houllier.

Synes spillerne som var med da klubben rykket ned for 2 sesonger siden bør ofre det som er i dagens kamp. Så kan de og fansen kansje få sin lille "hevn" idag, og samtidig skrape sammen noen billige signeringer til sommeren.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 10. April 2011, 16:08 »
Herregud for et lag vi starter med i dag!

Harper; Simpson, Saylor, Williamson, Enrique; Barton, Guthrie, Coloccini, Jonas; Løven, Ranger.

Yahh

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #57 på: 10. April 2011, 16:10 »
Colo i midten! Ameobi ute....Dette blir mildt sagt spennende.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 10. April 2011, 16:10 »
Det var spesielt. Mange usikkerhetsmomenter her - stopperne, midtbanen. Nå har jeg alltid hatt trua på Colo som anker da, så det kan jo faktisk gå.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #59 på: 10. April 2011, 16:11 »
Lukter seier lang vei med det laget :)

Har skikkelig tro på Colo som midtbanespiller, vet han har noge kamper der før for andre lag, og han har faktisk et ganske bra overblikk.
Newcastlesupporter siden 1992