20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Wolverhampton, lør. 02.04 kl. 16:00  (Lest 25530 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Wolverhampton, lør. 02.04 kl. 16:00
« Svar #180 på: 03. April 2011, 11:54 »
Orker faktisk ikke å snakke om Europa denne sesongen. Tipper vi taper de neste 4-5 kampene og så blir det neglebiting dei par siste. Villa borte blir i alle fall en vanskelig nøtt, med Tiote og Nolan ute...

wiigen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #181 på: 03. April 2011, 12:06 »
Angående ManUtd kampen så er det muligheter for å plukke litt poeng:

1. ManUtd er inne i ett tett program med
- CL-kamp mot Chelsea på tirsdag 12. april
- FA cup semi mot rivalen ManCity på lørdag 16. april
- 3 dager etter, kamp mot Newcastle på tirsdag 19. april

2. De topper skadelisten på physioroom.com, og sliter spesielt i forsvar.
3. Newcastle har hjemmebane.
he shagged your lass, taylor shagged your lass

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #182 på: 03. April 2011, 12:24 »
Liverpool har hatt en god del marginer og fleire svake kampar etter at "kongen" tok over. Etter rapportane var dei svake i går, spesielt i midtbaneleddet, og kampen mot Sunderland var også svak til tross for et fint resultat.

Ser for meg at vi kan by dei på problem på Anfield, og det hadde vore deilig å ta en dobbel over Lpool. Litt pga Carroll, meir pga Dalglish og aller mest pga den jævla fansen.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #183 på: 03. April 2011, 12:31 »
Ettersom det var nærmest umulig å få sett 'castle igår, med livesport247 nede, så fulgte jeg med en del på Liverpool sin kamp og de var langt ifra imponerende. Dessverre så tror jeg ikke vi er gode nok til å ta Liverpool på Anfield, men du verden så morro det hadde vært.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #184 på: 03. April 2011, 12:34 »
Bare å sette Williamson som frimerke på Carroll, så er han temmet. Du verden han imponerer i duellspillet!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #185 på: 03. April 2011, 12:40 »
Bare å sette Williamson som frimerke på Carroll, så er han temmet. Du verden han imponerer i duellspillet!

Helt enig. Bortsett fra kampen i går hvor Colo var helt fantastisk, synes jeg Williamson har vært vel så god som sin partner. Mot lag som poler er Williamson viktig å ha. Han vant vel hver duell i går, hvilket gjør det vanskelig for disse lagene å stusse baller inn i bakrom.

Og Lpools resulater har vært mildt sagt flatterende. Som jeg sa tidligere, så lenge Gerrard er ute har ikke Pool spillere til å slå de ballene Carroll liker. Og da sliter han.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #186 på: 03. April 2011, 12:44 »
Vinner vi mot Villa har vi faktisk muligheten på Europa.

Etter hva jeg har skjønt så gir kun 5. plassen europa i år så ser umulig ut. Angående Williamson hadde jeg aldri trodd at han skulle imponere slik har gjort og passer veldig bra sammen med Colo.  Ikke lenge siden han spilte for Wycombe.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #187 på: 03. April 2011, 13:09 »
Eneste jeg bekymrer meg over når det kommer til Williamson er at han til tider holder og drar altfor motstanderen, og dytten i går kunne også medført kort uten at det hadde vært galt av dommeren å gi kort. Skummelt!
Nei.

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #188 på: 03. April 2011, 13:14 »
Deler helt klart din bekymring, Boris. Willy er ganske ekstrem på holding, spesielt defensive dødballer, inne i feltet. Ganske utrolig at vi ikke er blitt straffet hardt for dette, da vi absolutt burde hatt flere straffer imot  :-\

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #189 på: 03. April 2011, 14:03 »

Etter hva jeg har skjønt så gir kun 5. plassen europa i år så ser umulig ut. Angående Williamson hadde jeg aldri trodd at han skulle imponere slik har gjort og passer veldig bra sammen med Colo.  Ikke lenge siden han spilte for Wycombe.

Hvis et CL-lag vinner FA-cup'en går europacupplassen til 6.plassen på tabellen..

Anders Nordeide

• Supersub
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
« Svar #190 på: 03. April 2011, 14:17 »
Williamson blir uhyre viktig mot Scouser Scums... Selv om han ikke vil vinne alle duellene mot Carroll, er han i alle fall god nok til å gi Big Andy nok kamp i lufta til at han ikke får briljert som han vanligvis gjør i lufta. Det er bare å holde og rive i Carroll, han legger seg ikke som ei lita pingle :)

Noen som vet hvilke spillere vi kan forvente å ha tilbake til den kampen? Tenker Nolan og Tiote har sonet sine karantener til da?

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #191 på: 03. April 2011, 14:21 »
Det er 1 mnd til Lpoolkampen og 3 kamper skal spilles før den tid. Så vi har gode muligheter til å stille med et fulltallig lag, bortsett fra HBA..

JcVik

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #192 på: 03. April 2011, 14:22 »

Hvis et CL-lag vinner FA-cup'en går europacupplassen til 6.plassen på tabellen..
Har du link til desse reglane?

Eg meiner nemleg at om laget som vinner FA-cupen allerede er kvallifisert for CL vil tapande finalist få europaligaplassen. Dermed må City gå til finalen og ende på 5.plass i PL for at 6.plassen skal gje europaligaplass.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #193 på: 03. April 2011, 14:29 »
Er rimelig sikker på at reglene er slik som jeg nevnte. Tidligere fikk derimot den tapende fa-cupfinalisten plassen hvis vinneren var CL-klar. Men dette har nå blitt forandret. Var derfor jeg fikk det med meg..

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #194 på: 03. April 2011, 14:35 »
Og so var det snakk om Europa-spel att! :P Nei, det trur eg mi berre kan gløyma. Tvilar på at mi tek poeng mot Villa, og so har mi heima mot Scums. Desse to utan toppskåraren vår, Nolan.