20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Stoke - Newcastle 19/3 kl. 16:00  (Lest 41993 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
Sv: Stoke - Newcastle 19/3 kl. 16:00
« Svar #150 på: 19. Mars 2011, 17:26 »
dæven a Ferguson! herlig med tanke på fremtiden ihvertfall...
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #151 på: 19. Mars 2011, 17:26 »
Tror vi skal klare oss godt. Resultatetet i dag er mildt sagt flatterende. Det er vel kun en kamp vi virkelig har blitt utspilt i år og  det var borte mot Bolton.  I dag mistet vi Enrique tidlig. I tillegg sliter Shola med masken, og Best er ute. Og vi mangler HBA, Ireland og Jonas. Der er FEM førstelagsspillere + en spiss som mangler sidesyn.  Det er ikke noe rart at vi har problemer. Jeg hadde vært mye mer bekymret om vi spilte slik med toppet lag.

Det hjelper ikke å skylde på skadede spillere. Vi vil alltid ha (mange) skadede, det viser både historien og nåtid. Det er absolutt grunn til bekymring. Jeg tror enda ikke at vi rykker ned, men jeg liker dårlig tendensene i det siste. Forøvrig er nå Pardew den tredje dårligste manageren statistisk sett gjennom alle tider.

Simmi

• Gjest
« Svar #152 på: 19. Mars 2011, 17:27 »
Herre så viktig kampen mot Wolves blir...

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #153 på: 19. Mars 2011, 17:28 »
Tror vi skal klare oss godt. Resultatetet i dag er mildt sagt flatterende. Det er vel kun en kamp vi virkelig har blitt utspilt i år og  det var borte mot Bolton.  I dag mistet vi Enrique tidlig. I tillegg sliter Shola med masken, og Best er ute. Og vi mangler HBA, Ireland og Jonas. Der er FEM førstelagsspillere + en spiss som mangler sidesyn.  Det er ikke noe rart at vi har problemer. Jeg hadde vært mye mer bekymret om vi spilte slik med toppet lag.

Vi kan ikke henvise til en teoretisk førsteellever uten skader HVER gang vi driter oss ut.
DETTE ER LAGET VÅRT PDD. Ser det tynt ut? That`s because it is.
Jeg driter i om vi styrer kampene eller ikke;

Tar vi poeng, ja/nei?

nei? Det er fordi vi mangler vinnermentalitet og evnen til å tette igjen bakover.
Jeg tror vi maks tar 4 poeng til denne sesongen, if that.

Ikke umulig at dette ender med nedrykk.
1 seier på de 10 siste kampene er klar tale.
Championship lag.
If it has tits or wheels, count on problems!

wiigen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #154 på: 19. Mars 2011, 17:34 »
Tiote griseheldig som slipper rødt
he shagged your lass, taylor shagged your lass

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #155 på: 19. Mars 2011, 17:34 »
Løven har vært direkte svak i dag ja. Nydelig av Ferguson som har klart seg godt i dag. hva skal vi med enrique? ;)

For det første, endelig ser du selv det vi diskuterte tidligere idag!
For det andre, Ferguson er ving og ikke back!

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #156 på: 19. Mars 2011, 17:34 »
vi trenger 2 seiere eller 1 seier/3uavgjorte for å redde plassen i år tipper jeg.
41 poeng should see us safe.
Alt under det så kan det bli ulidelig spennende. Når det er sagt har vi fremdeles MYE bedre målforskjell enn de under oss, så selv om vi er à poeng kan det godt hende vi blir i ligaen, men SÅ spennende håper jeg ikke det blir...

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #157 på: 19. Mars 2011, 17:37 »
Hvorfor er all selvtillitt borte de første minuttene etter mål i mot? Usikkerheten sprer seg over hele laget, det har vi sett ved flere anledninger denne sesongen. Laget havner i en slags sjokkstilstand de første minuttene etter mål i mot, og det kommer fort et til i mot... Som en gjeng nervevrak er man svært sårbare mot et hvert lag i hele ligasystemet.

På dette nivået skal det ikke skje. Må gå an å nullstille seg MED EN GANG etter mål i mot.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #158 på: 19. Mars 2011, 17:38 »

Det hjelper ikke å skylde på skadede spillere. Vi vil alltid ha (mange) skadede, det viser både historien og nåtid. Det er absolutt grunn til bekymring. Jeg tror enda ikke at vi rykker ned, men jeg liker dårlig tendensene i det siste. Forøvrig er nå Pardew den tredje dårligste manageren statistisk sett gjennom alle tider.

Skader er en del av gamet ja . Det er sikkert lag som har tilsvarende med skader..Det som er avgjørende er hvor stor grad av dekning man har. Dekningen vår er skral, mildt sagt. Når vi møter lag ala stoke kan skadesituasjonen være helt avgjørende for resultatet. I dag har vi bøttevis med skader, mens stoke har kun en spiller på skadelisten. Tror du virkelig Stoke hadde vunnet denne kampen med fem spillere ute mens vi hadde stilt med toppet lag? Da lpool møtte Scum hadde sistnevnte både vidic og ferdinand ute. Det er sannsynlig at slike frafall har betydning for sluttresultatet. Tom. Scum klarer ikke å erstatte Ferdinand eller Vidic.  Feilene i dag kommer til dels fordi vi er tvunget til å spille med spillerne som i det lange løp rett og slett ikke er gode nok, jfr Harper, Campell, Løven. Vi kunne ha ansatt Gud som manager og han ville ikke klart bedre resultater.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #159 på: 19. Mars 2011, 17:38 »

Han må slutte å spille sånn, ellers blir han solgt.

trondie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #160 på: 19. Mars 2011, 17:40 »
Unge shane og ranger er vel de einaste positive vi kan dra ut av kampen. barton trur eg  må in sentralt for å få utnytta han, har ikkje tempo nok til å springe fra folk på kanten.....og ranger MÅ starte meste kamp.....

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #161 på: 19. Mars 2011, 17:41 »
At folk snakker om nedrykk er PATETISK. Vi taper en elendig kamp, det betyr ikke at det blir nedrykk for det.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #162 på: 19. Mars 2011, 17:41 »

Defansivt imponerar han meg ikkje.

wiigen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #163 på: 19. Mars 2011, 17:41 »
Arsenal har utlignet i kampen mot WBA. Ett lyspunkt i alle fall :)
he shagged your lass, taylor shagged your lass

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #164 på: 19. Mars 2011, 17:41 »
Den eneste spilleren som har blitt bedre i det siste er Gutierrez :)