20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Birmingham - Newcastle 15. Februar kl. 20.45  (Lest 30571 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Birmingham - Newcastle 15. Februar kl. 20.45
« Svar #15 på: 14. Feb. 2011, 01:17 »
Taper vi denne kampen er de altså forbi oss, så et resultat på onsdag er meget viktig!

Er vel den han mener.

Aha! Retta det opp nå.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #16 på: 14. Feb. 2011, 02:30 »
Denne kampen går vel på tirsdag??
Stemmer det. Står det både i overskriften og i åpningsinnlegget! :)

Står nå onsdag i åpningsinnlegget :)

Hvor står det onsdag?

Sto onsdag helt til du redigerte innlegget ditt kl 01:16 ;)
Newcastlesupporter siden 1992

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #17 på: 14. Feb. 2011, 04:28 »
Selv håper jeg på uforandret lag, bortsett fra Ranger till for Løven. Begynner å bli lei av at dansken misser gigasjanse på gigasjanse. Ranger er uferdig, men jeg kan ikke forstå at han skal være noe dårligere enn Løven. Og i tillegg er han jo et stort talent for fremtiden, mens vår nr 11 bør se seg om etter en ny arbeidsgiver i sommer.

Forresten... Noen som vet hvordan dette med HD/HDMI fungerer? Har Tv2 Sumo og kjøpte meg nettopp et 32'' TV med HD. Er det bare til å kjøpe en HDMI-kabel og koble den fra dataen til fjernsynet? Må man ikke ha audiokabel i tillegg?
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 14. Feb. 2011, 07:33 »
Holder med HDMI - den overfører lyd også.

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #19 på: 14. Feb. 2011, 11:37 »
Spørs hvilken datamaskin du har. Eller rettere sagt sjermkort. Har du ganske ny pc har skjermkortet ditt nok en hdmi utgang som overfører bilde og lyd. Har du en litt eldre må du ha en overgang til hdmi. I tillegg til jack kabel som overfører lyd ;-)

*edit*
Glemte å si hva jeg mente om kamp en :-P håper Løven starter igjen. Utenom det kan vi stille med samme lag utenom skader.
« Siste redigering: 14. Feb. 2011, 11:43 av gardek »
Toon till I die.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 14. Feb. 2011, 11:43 »
Klager ikke på  uavvgjort her. Men det hadde vært deilig  med en seier også. Vi har blitt snytt en rekke ganger i det siste føler jeg. Rettferdigheten må seire, og da i  morgen ..

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #21 på: 14. Feb. 2011, 11:57 »
Eg trur Best/Løven kan vere eit bra spisspar dersom vi speler på styrkene deira. Som Pardew har nemnt i intervju, handlar det om å omstille seg til noko heilt nytt der framme. Vel er kvalitetsforskjellen frå Carroll og ned til dei øvrige betydeleg, men eit anna aspekt er at dei også er fundamentalt ulike som typar.

Birmingham-forsvaret er forholdsvis sterke i lufta, men forholdsvis temposvake langs bakken. Utnyttar vi aberet på ein betre måte enn vi gjorde i siste tredjedel av banen sist kamp, kan Løven/Best vere ein spissduo som fungerer.

Dersom vi derimot i same grad (med eit par unntak sjølvsagt) satsar på å kjempe i luftkrigen offensivt, bør Løven vere sist på prioriteringslista. Pardew ser forhåpentlegvis kva det ligg best til rette for.

Kunne personleg tenkt meg, som andre har nemnt, å få inn Guhtrie på midtbanen. Han var god i dei siste kampane han spelte, og med han kan vi flytte Nolan fram mot området på banen der han er best. Nemleg i og rundt boksen.

Harps - Simmo, Colo, Willo, Jose - Joey, CT, Guth, Jonas - Nolan - Best.

Så kan Ranger/Løven/The Kuqi Monster, som alle tre representerer ulike ting frå Best, skiftast inn utifrå kampbildet.
« Siste redigering: 14. Feb. 2011, 11:59 av Hans J »

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 14. Feb. 2011, 17:52 »
Carr, Bowyer eller Martins kjem garantert til å putta :P

Tippar mi vinne 1-2.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #23 på: 14. Feb. 2011, 21:48 »
Airey's Fit To Phil Striker Role

http://www.nufc.co.uk/articles/20110214/aireys-fit-to-phil-striker-role_2281670_2293461

Då har me jo ein spiss som vet kor målet står ;)
Newcastlesupporter siden 1992

Tommi H

• Benkvarmer
  • **
  • fikk værtfall ta Alan Shearer i honda:D
    • Vis profil
« Svar #24 på: 14. Feb. 2011, 22:09 »
oba i rekkene til birmingham

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 15. Feb. 2011, 09:53 »
Godt innlegg Hans J, bortsett fra forslaget ditt med å sette Guthrie inn i midten og Nolan opp på topp. Dette blir en krigekamp først og fremst. Guthrie har vist flere ganger at han sliter mot fysisk sterke lag. I tillegg er Nolan best på sentral midtbane og ikke som offensiv midtbane. Han er ikke bevegelig eller teknisk nok til å beherske sistnevnte rolle. Den krever at han er i stand til å jobbe oppover til spissen, samtidig som at han skal være med ned og støtte midtbanen, noe han ikke har kondisjon til. Han har endt med å ikke utfylle noen av rollene godt nok. I tillegg må en offensiv midtbanespiller være god til å holde på ball slik at resten av laget får flytte etter. Her kommer hans manglende teknikk inn. Mister han ball mens laget er på vei opp i banen, blir det kontringer i mot.  Nolan må spille sentralt. Dermed kan vi prøve å bruke en kombinasjon vi har lyktes med før, men nå med Best i rollen for Shola: Best holder på ball, venter til Barton har fått flyttet seg opp i banen, slår ut på kant, Barton slår inn på en eller to touch og i løpet av den tiden har Nolan fått flyttet seg opp i boksen og tar seg av innlegget sammen med løven.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 15. Feb. 2011, 13:08 »
Argh, teink om mi hadde hatt ein skadefri tropp. Greier ikkje la vera teinkja på det.

Holand

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #27 på: 15. Feb. 2011, 13:30 »
Hvordan kan du si at Nolan ikke behersker offensiv midtbane?
Fleste av de 10 målene han har scoret så langt denne sesongen har kommet da han har spilt offensiv midt.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 15. Feb. 2011, 16:09 »
Blir faktisk vemodig om vi får se Oba i Birmingham-drakta i dag. Selv om det kan diskuteres hvorvidt han var en suksess hos oss, var han alltid en favoritt hos meg. På sitt beste fantastisk, og viste glede for å ikle seg drakta.

Simmi

• Gjest
« Svar #29 på: 15. Feb. 2011, 16:12 »
Blir faktisk vemodig om vi får se Oba i Birmingham-drakta i dag. Selv om det kan diskuteres hvorvidt han var en suksess hos oss, var han alltid en favoritt hos meg. På sitt beste fantastisk, og viste glede for å ikle seg drakta.

Jepp, han var en av mine favorittspillere. Har faktisk Martins trøye.