20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Birmingham - Newcastle 15. Februar kl. 20.45  (Lest 30414 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Birmingham - Newcastle 15. Februar kl. 20.45
« Svar #180 på: 15. Feb. 2011, 23:04 »
Og enda en bonus er at Tiote unngikk gult kort. Dermed kan han spille mot Bolton.

Får satse på at han holder seg unna kortet mot Bolton og, så han kan spille mot Everton!  ;)

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #181 på: 15. Feb. 2011, 23:08 »
Flott seier. Fantastisk viktig denne seieren.

Satser på at både Best og Løven er tilbake neste kamp, men synes uansett ikke Rangern gjorde et dårlig innhopp. Gutten blir etterlatt alene bak fiendens linjer da vi går til 4-5-1. Synes han kjemper bra om ballen og plager forsvaret. Klarte også å fremprovosere feil av keeper (der skulle vi hatt 4-4-2 og en sulten striker på løs ball!).

Ellers er det som andre nevner her midtbanen som er helt kongle. Hva skulle vi gjort uten Barton og Tiote?

Synes ellers Guthrie gjør et svakt innhopp uten noen som helst impact på kampen...
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #182 på: 15. Feb. 2011, 23:08 »
Hvor mange gule har Nolan & barton nå da ? Noen som har peiling ?
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #183 på: 15. Feb. 2011, 23:12 »
9 & 8.
Toon till I die.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #184 på: 15. Feb. 2011, 23:13 »
Begge har vel åtte gule?

-
Guthrie gjer for øvrig akkurat det han skal. Med mindre ein forventa eit hattrick av han, så ser eg liten grunn til å klage. Dekker rom, spelar ballen enkelt.

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #185 på: 15. Feb. 2011, 23:13 »
Og enda en bonus er at Tiote unngikk gult kort. Dermed kan han spille mot Bolton.

Får satse på at han holder seg unna kortet mot Bolton og, så han kan spille mot Everton!  ;)

Jeg vil gjerne ha ham med mot Stoke også. Der kan han eventuelt pådra seg kort, og stå over mot Wolves. Men har mine tvil om at han skal klare to kamper til uten kort  :-\

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #186 på: 15. Feb. 2011, 23:14 »
Dette var først og fremst en ekstremt VIKTIG seier, selv om vi ikke imponerte all verden. Men det er godt å se at vi har god defensiv kontroll mot hardtkjempende lag. Men jeg synes fortsatt det kan være litt småscary på defensive dødballer, og vi glipper markeringen nå og da, som vi ikke blir straffet for mot såpass såpass svak motstand som Birmingham.

Best er en svært begrenset spiller, men han vet hvor målet står. Det er ingen dårlig egenskap det.

Godt med en seier igjen. Håper vi kan vinne to-tre kamper på rad nå.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #187 på: 15. Feb. 2011, 23:15 »
Guthrie gjorde jobben greit ja. At han viser at han ikke er noen duellspiller er nå så, men han viser også at han kan spille ball og holde den i laget. Det var viktig i sluttspurten hvor Brums fikk låne ballen lite etterhvert.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #188 på: 15. Feb. 2011, 23:17 »

Jeg vil gjerne ha ham med mot Stoke også. Der kan han eventuelt pådra seg kort, og stå over mot Wolves. Men har mine tvil om at han skal klare to kamper til uten kort  :-\

Hehe, har mine tvil på det eg også!  :P Men er jo lov å håpe  ;D

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #189 på: 15. Feb. 2011, 23:23 »
Begge har vel åtte gule?

-
Guthrie gjer for øvrig akkurat det han skal. Med mindre ein forventa eit hattrick av han, så ser eg liten grunn til å klage. Dekker rom, spelar ballen enkelt.

Jeg trodde de hadde 9&8 :p tror det stod på altomfotball.no

Offisielle premier leauge siden sier 8 og 6. Telegraph sier 8 og 7. haha vanskelig å vite :p
Toon till I die.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #190 på: 16. Feb. 2011, 00:03 »
Tjah. Er skeptisk til Guthrie når det gjelder duellspillet som nevnt. Han blir rett og slett for lett og enkel å dytte bort fra ballen.

Men har han dagen kan han være litt av en spiller. Føler bare at han sjeldent har dagen og at han derfor ikke *gjør* noe for kampen sin del. Derfor er jeg ikke imponert over ham i dag, men han gjør ikke noe regelrett feil... misforstå meg rett...
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #191 på: 16. Feb. 2011, 00:04 »
Det er vel den offisielle siden man bør følge da :)

Håper Tiote spiller kampen mot Everton, da jeg skal over på den. Man hvis må stå over mot Everton, Stoke eller Wolves, ser jeg helst at det blir den første. Fysikken hans kommer veldig godt med mot Stoke og Wolves. Han er viktig i alle kamper, men ser at han hvertfall er med på de to :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #192 på: 16. Feb. 2011, 00:33 »
Nå har vi 35 poeng, ett mer enn nedrykksesongen 08-09. To gode bortekamper på rad. Vi har en midtbane som presterer meget godt og en herlig innsats, og særlig viktig i perioder når vi blir presset og slå tilbake. Det er bare å elske Tiote! Selv om Birmingham ikke er det beste laget i ligaen, må jeg påpeke at det er godt å føle seg komfortabel med forsvaret kampen igjennom, selv med noe smårusk.

Skadene er fortsatt mange, men nå er det en liten pause og de påfølgende kampene er to hjemmekamper mot Bolton og Everton. I mars er det bare to kamper (nevnte Everton og Stoke borte). Det er alltid vanskelig å si hvilke effekter pausene og de få kampene fremover har å si for prestasjonene på banen. Mange kamper i februar, og kanskje har spillerne godt av et ?enkelt? kampprogram før sesonginnspurten? Det er også lov å være optimist nå som flere spillere er tilbake i trening og snart matchfit.

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #193 på: 16. Feb. 2011, 00:57 »
Det ble visst et par kalde Brown Ales i dag, vi må jo tross alt feire at man er på god vei til en meget bra comeback season i Premier League! Herlige tre poeng i dag folkens.
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #194 på: 16. Feb. 2011, 01:18 »
la oss sikte oss inn mot 45 poeng i første omgang før vi snakker om Europa gutter :)
Nedrykks-spøkelset er vi kvitt i denne omgang... for et par kamper ihvertfall
If it has tits or wheels, count on problems!