20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Spillere vi IKKE har sjans på!  (Lest 61949 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Juma

• Gjest
Sv: Spillere vi IKKE har sjans på!
« Svar #105 på: 16. Aug. 2011, 21:47 »
Agüero

Har aldri blitt nevneverdig blåst vekk av denne mannen, her. Sjølvsagt er det eit talent der, men eg ser lite som tyder på at han skal vere heilt der oppe i framtida. No ser eg ikkje all verdens La Liga, men eg tippar på at han aldri blir talisman i ein storklubb eller på landsen.

Da håper jeg du så city kampen i går ::)

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #106 på: 16. Aug. 2011, 23:54 »
Agüero

Har aldri blitt nevneverdig blåst vekk av denne mannen, her. Sjølvsagt er det eit talent der, men eg ser lite som tyder på at han skal vere heilt der oppe i framtida. No ser eg ikkje all verdens La Liga, men eg tippar på at han aldri blir talisman i ein storklubb eller på landsen.

Da håper jeg du så city kampen i går ::)

Haha, en ganske stor bommert fra Hans J vil jeg si!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #107 på: 17. Aug. 2011, 08:04 »
Ja - spesielt siden Aguero for lengst har vist seg å være uvurderlig for Shitty denne sesongen ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #108 på: 17. Aug. 2011, 08:16 »
Ja - spesielt siden Aguero for lengst har vist seg å være uvurderlig for Shitty denne sesongen ;)

Vel, ifølge Hans kom han aldri til å ende opp i en storklubb. ;) Og han påstod at han aldri ble blåst vekk av ham, da har han ikke sett de syke målene hans scorte for Atletico.. Men Agüero blir stor i shitty, vent og se du. ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #109 på: 17. Aug. 2011, 08:23 »
Han skrev bare at han ikke blir noen talisman i en storklubb - ikke at han ikke kunne komme til å gå til en.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #110 på: 17. Aug. 2011, 08:31 »
Tror han kommer til å ta feil der. :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #111 på: 17. Aug. 2011, 08:37 »
Det vil tiden vise ja. Håper selvsagt han får rett :)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #112 på: 17. Aug. 2011, 18:53 »
Jeg ble fullstendig blåst vekk av Maradonas svigersønn da RBK møtte Atletico Madrid i Europa League forrige sesong. Jeg tør påstå at han alene var den store forskjellen på lagene, og at Rosenborg fort kunne vunnet både borte og hjemme, hvis det ikke hadde vært for Agüero.

Når Mancini sammenligner han med Romario, så er jeg ikke så sikker på om han overdriver.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #113 på: 19. Aug. 2011, 13:00 »
Ja, men han passer nok dessverre inn i denne tråden ;)

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #114 på: 19. Aug. 2011, 13:04 »
Tenk det! Er vel kun Arsenal av klubber som er større enn oss som burde være på utkikk etter venstreback. Kanskje Tottenham. Om han skulle gå for £5-6-7-8 mill så kunne det vært et varp.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #115 på: 19. Aug. 2011, 13:08 »
Ja... Å bruke såpass med penger på stopper ville uansett ikke vært et smart trekk for oss.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #116 på: 19. Aug. 2011, 13:17 »
Kan nok vente seg noen telefoner fra kjøpelystne klubber nå, den godeste Kenwright.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #117 på: 19. Aug. 2011, 15:12 »
Håper de ikke selger. Har lenge hatt sansen for Everton og spillerne deres. Ville vært tris om de solgte spillere som Fellaini, Baines og Jagielka. Liker alle de tre spillerne godt.

Peter

• Gjest
« Svar #118 på: 19. Aug. 2011, 15:18 »
Mange klassespillere vi kan få tak i da, om dette er tilfelle. En av mine favorittspillere i PL, Tim Cahill, hadde vært hjertlig velkommen her! Baines hadde vært en drøm, Rodwell og Fellaini likeså. Alle fire hadde vært ganske klare valg i start 11'ern!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #119 på: 19. Aug. 2011, 15:22 »
Tim Cahill er faktisk min favorittspiller i PL, bortsett fra NUFC spillere. Men mannen begynner å bli litt gammel. Men kunme absolutt vært den spissen vi trengte.

Rodwell og Fellaini er begge sentral midt og kommer til å bli veldig dyre. Er ikke akkurat den posisjonen vi burde bruke penger på. Men er veldig stor fan av Fellaini også.
« Siste redigering: 19. Aug. 2011, 15:24 av thomashaer »