20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1308503 ganger)

0 medlemmer og 9 gjester leser dette emnet.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Ny, SAKLIG transfertråd sommeren 2011
« Svar #8415 på: 25. Aug. 2011, 15:34 »
hahaha nå tar det helt av her inne. Linkene er uansett sinnsykt spennende! Noen som husker at jeg tok opp Roux for lenge lenge siden?  ;)

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8416 på: 25. Aug. 2011, 15:35 »
Sky Sports linker bort Danny Simpson til QPR, noe som vel ligger litt i kortene om vi henter Santon. Santon inn for Simpson vil potensielt være en stor oppgradering, men vi står etterhvert igjen med rundt halve startelleveren vår av spillere uten særlig erfaring i Premier League  ???

http://www.skysports.com/story/0,,11678_7123829,00.html

Edit: Ser nå at historien bygger på spekulasjoner fra forrige uke, men kan uansett ligge litt i kortene.
« Siste redigering: 25. Aug. 2011, 15:38 av Jon87 »

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8417 på: 25. Aug. 2011, 15:36 »
Simmy ut, Santon inn og Raylor the hero as backup. :)

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8418 på: 25. Aug. 2011, 15:37 »
Jeg vil ærlig talt ikke bytte Simpson mot Santon. Santon hadde vært en konge forsterkning, ikke minst fordi han kan bekle begge backene. Men uten Simpson så blir ikke bredden i stallen noe større. I tillegg mister vi en engelskmann, og det er mer en nok "usikre" kort i laget allerede.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8419 på: 25. Aug. 2011, 15:38 »
Endelig litt rykter her og der, men har kun tro på et rykte og det er Pieters.

Ashley kjøper ikke en ny høyreback når vi har Simpson. Var jo derfor han ikke kjøpte ny venstreback når Enrique var her.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8420 på: 25. Aug. 2011, 15:44 »
Tviler på Simpson er like dyr i drift som Enrique da.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8421 på: 25. Aug. 2011, 15:45 »
http://sports.yahoo.com/soccer/news?slug=afp-fbl_eng_pr_qpr_newcastle_barton_20110825

Og:

http://www.skysports.com/story/0,19528,12876_7123829,00.html

Skjønner ikke at bredden blir mindre om vi bytter Simpson med Santon? Vi får bare en mye bedre høyreback og har fortsatt Raylor og Willy som backup..

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8422 på: 25. Aug. 2011, 15:56 »
Bredden blir ikke mindre, men like stor.

Jeg vil ærlig talt ikke bytte Simpson mot Santon. Santon hadde vært en konge forsterkning, ikke minst fordi han kan bekle begge backene. Men uten Simpson så blir ikke bredden i stallen noe større.

I tillegg mister vi en engelskmann, og det er mer enn nok "usikre" kort i laget allerede.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8423 på: 25. Aug. 2011, 15:57 »
News: "Freiburg chairman Fritz Keller has confirmed three foreign clubs have tabled bids for in-demand striker Papiss Demba Cisse. Fulham, Sunderland and Blackburn have all been linked." Fra Skysports.

Der mener jeg vi bør kjenne vår besøkelsestid. Mener det er den beste spissen vi har mulighet til å få.

Kroken

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #8424 på: 25. Aug. 2011, 16:12 »
Hei, ny mann her inne men har fulgt flittig med på diskusjonene de siste sesongene ;) . Som de fleste andre her mener jeg også at v.back og spiss må inn! Kommer dette på plass sier jeg meg fornøyd med vinduet. Andre spillere, f.eks Santon vil være ren bonus. Som den eneste NUFC-supporter i venneflokken får jeg ofte høre hvilken sirkusklubb dette er for tiden, og for øyeblikket må jeg vel si meg enig. At ikke eb back og en spiss er på plass for lengst er temmelig amatørmessig. Demba Ba føler jeg ikke er den som skal score 15-20 mål pr sesong.... Men men, det er ennå noen dager igjen, og vi har jo blitt overrasket før  ;D

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8425 på: 25. Aug. 2011, 16:19 »
Velkommen!

.tror du har fått noe på øyet?

En av dere sa at santon har vært brukt på venstre back i inter. Er det ukke naturlig å tro at vi vil ha han der?  Tror ikke vi kjøper han for høyre siden.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Vegard Nilsen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #8426 på: 25. Aug. 2011, 16:22 »
Om vi får om bord Pieters, Santon og Roux vil jeg synes våre transfers det siste halve året har vært ekselent. Snakker om landslagsback fra nederland i ung alder, italia i ung alder, Roux har vært i landslagsdiskusjonen i Frankrike og er bare 23 år, samtidig er han spådd en stor framtid for landslaget til frankrike.

Vi har da i tilleg hentet Ben Arfa med landslagstid for Frankrike, sammen med Cabaye. Marveaux har spillt MYE for yngre landslag for samme land men har blitt holdt utenfor de siste årene pga en stygg skade.

Ba er vel også landslagsspiller for den del, men det ifra ett kontinent man heller kan mislike.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8427 på: 25. Aug. 2011, 16:34 »
Ba er vel også landslagsspiller for den del, men det ifra ett kontinent man heller kan mislike.

Jaaaaaaha?

Vegard Nilsen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #8428 på: 25. Aug. 2011, 16:34 »
Stikker jo av 2 sesonger på rad fordi de nekter å flytte sluttspillet sitt.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8429 på: 25. Aug. 2011, 16:46 »
Velkommen!

.tror du har fått noe på øyet?

En av dere sa at santon har vært brukt på venstre back i inter. Er det ukke naturlig å tro at vi vil ha han der?  Tror ikke vi kjøper han for høyre siden.

Meget opplagt, men fortsatt så lo jeg godt :p
Same old Shearer, always scoring!