20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1304195 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Ny, SAKLIG transfertråd sommeren 2011
« Svar #7905 på: 20. Aug. 2011, 22:49 »
Og derfor kan Santon være eit kanonkjøp som er best som høgreback, men kan også bli brukt som venstreback. Inter har brukt han som venstreback pga Maicon.

Akkurat som vi har brukt R. Taylor som venstreback pga Simpson. ;D
« Siste redigering: 20. Aug. 2011, 22:51 av thomashaer »

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7906 på: 20. Aug. 2011, 23:01 »
Var vi ikke sterkt linket til Van Wolfswinkel tidligere, gikk det i dass?
Han virka for meg som en ung og lovende spiss med litt tempo og gode avsluttninger, noe vi virkelig trenger.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7907 på: 20. Aug. 2011, 23:03 »
Han ble solgt til Sporting i begynnelsen av juni for ?5.5m.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7908 på: 20. Aug. 2011, 23:05 »
MsiDouglas Mark Douglas
5 pages of derby reaction, quotes, pics & reports in Sunday Sun tomorrow. Plus a couple of positive pieces of #NUFC news...

Fra twitter....

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7909 på: 20. Aug. 2011, 23:08 »
Han ble solgt til Sporting i begynnelsen av juni for ?5.5m.

Og jeg som trodde jeg fulgte med.  ::)

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7910 på: 20. Aug. 2011, 23:11 »
Godt mulig at Newcastle skulle fulgt litt mer med på han også, virker som en type spiller vi trenger! Men regner med at man har sett endel på han og funnet ut at det ikke var noe for oss.  :-\

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7911 på: 20. Aug. 2011, 23:36 »
Han mangler farten vi er ute etter...

Juma

• Gjest
« Svar #7912 på: 20. Aug. 2011, 23:45 »

i tillegg til at det er et hælvete å uttale navnet hans

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7913 på: 21. Aug. 2011, 00:58 »

i tillegg til at det er et hælvete å uttale navnet hans

Det og selvfølgelig ;)

En jeg gjerne skulle sett inn var Papiss Cisse. Overrasker meg stort at han ikke har dratt til en annen klubb ennå. Har alt det vi mangler på topp. Bøtta inn i hele fjorårssesongen, og 4 mål på 3 kamper er en helt grei start på årets ;D

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7914 på: 21. Aug. 2011, 01:09 »
http://www.insidefutbol.com/2011/08/20/newcastle-united-expected-to-bid-for-lyons-aly-cissokho/47396/

Newcastle United are preparing to lodge a bid for Lyon full back Aly Cissokho before the summer transfer window closes.

The Magpies recently lost Spanish defender Jose Enrique to Liverpool and Cissokho would appear on the face of it to be a perfect replacement for the former Villarreal man; Cissokho was also targeted by Liverpool earlier this summer.

Lyon are willing to listen to offers for the 23-year-old and, according to Le Parisien, Newcastle are expected to send a bid of ?8M to the Stade Gerland.

Whether that amount will find favour at the French side remains unclear, although Cissokho?s availability is not in doubt, with Lyon coach Remi Garde recently admitting that the door was open for the defender to leave.

Under contract with Lyon until 2014, Cissokho endured a disappointing 2010/11 campaign with the Ligue 1 club.

And with Michel Bastos also at the Stade Gerland, Lyon are prepared to bid farewell to Cissokho if they are made an attractive offer.

Cissokho landed at Lyon in 2009 from FC Porto after a proposed move to AC Milan broke down. Lyon paid for ?15M for the promising Frenchman.

8 mill euro, faktisk et bra bud det som vi har sjans på å få godtatt. :) Håper de legger inn det!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7915 på: 21. Aug. 2011, 09:23 »
Må si jeg liker Santon linken, og selv om vi kanskje må gi ham litt tid, som kø1 påpeker, så syns jeg det er verdt det. Forutsatt at man ikke øser ut en stiv overpris for ham, men det er vel ingen fare med det med (C)Ashley og Lambajass trygt plassert på hver sin side av pengesekken. Det jeg dog liker dårligere, er nugcblog sin siste linje i Santon-linken:
We have no idea whether these reports out of  Italy are accurate.

Og til slutt et spm: hvem er det Santon eventuelt må konkurrere med om backplassene i Roma? Det er jo ikke en helt uvensentlig faktor, selv om italienere ofte liker seg best i Italia... (kanskje ikke så rart) :P

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7916 på: 21. Aug. 2011, 10:11 »
Alan Pardew is due to watch Erik Pieters play for PSV vs Den Haag this afternoon. #NUFC

Skuffende med tanke på muligheten for å skaffe Cissokho..

Og ja, BESTEM DEG.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7917 på: 21. Aug. 2011, 10:20 »
Alan Pardew is due to watch Erik Pieters play for PSV vs Den Haag this afternoon. #NUFC

Og ja, BESTEM DEG.

Skuffer litt ja, for hadde vært best med Cissokho syns jeg. :) Men skal ikke bli for grådige her.

http://www.sportal.co.in/football-news-display/pardew-hopes-to-splash-cash-134851

Newcastle United boss Alan Pardew said his side's strong start to the season will hopefully result in a bigger budget for transfers.

The Magpies followed up their goalless draw with Arsenal in their opening game of the season with a 1-0 win away to Sunderland on Saturday.

Pardew praised his team after the win and said he hopes it will inspire the club's owners to invest in some new players.

"What a victory like today helps is it helps me and Derek and Mike to go upstairs and say 'Come on, let's try and get them (new players) in this week'," Pardew said.

"Because, we want to get the right players and we want to get them for the best value that we can and we're trying to do that."

"The group I've got are sound, they're aware to balance us up we perhaps need a left back in the building and we need a striker and that's what we're going to try and do."

Les mer i artikkelen. :)

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7918 på: 21. Aug. 2011, 10:45 »

Og ja, BESTEM DEG.

Jeg er mer lysten på Erik Pieters. En meget solid back defensivt og foreløpig fast inventar på det som pr dags dato er et av de beste landslagene i verden. Er også 1 år yngre enn Cissokho (som jeg aldri kan huske å ha sett spille).

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #7919 på: 21. Aug. 2011, 11:01 »
vis vi bruker 6-8 mill på v.back og 8-10 på en spiss må jeg si meg fornøyd med overgangsvinduet. da har vi brukt ca 25 mill til sammen, inklusiv div sign on fee. da har carroll pengene gått inn i laget igjenn, og resten går med på lønn og unge spillere.
men syns overgangene drøyer voldsomt, aldri positivt det.