20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1298450 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Ny, SAKLIG transfertråd sommeren 2011
« Svar #7245 på: 12. Aug. 2011, 17:17 »
News:
PSV Eindhoven full-back Erik Pieters has played down talk that a move to Newcastle United is imminent amid suggestions he is the man Alan Pardew wants to replace the departed Jose Enrique.

Da må vi lete vider igjen!!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7246 på: 12. Aug. 2011, 17:21 »
News:
PSV Eindhoven full-back Erik Pieters has played down talk that a move to Newcastle United is imminent amid suggestions he is the man Alan Pardew wants to replace the departed Jose Enrique.

However, the 23-year-old has distanced himself from the rumours, insisting that his club may not want to sell and that following the death of his grandmother his mind is currently not on football matters.

"I am not focused on football right now, only my family counts," Pieters told AD Sportwereld.

"Moreover, there must first be serious discussions with Newcastle and PSV must be willing to let me go."
Nei.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7247 på: 12. Aug. 2011, 17:22 »
Det som bekymrer meg mest av alt er den fantastiske moralen vi har/hadde i laget. Nolan, Barton osv skal vel ha mye av æren for den. Føler at det er litt "sirkus" i klubben igjen.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

nemiarwen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #7248 på: 12. Aug. 2011, 17:22 »
Jaja, da er sesongen snart i gang, og vi har opplevd en berg og dalbane sommer. (Noen mener den kanskje har gått litt mer ned enn opp)
Har vært faste inne på forumet og lest, men er en stund siden jeg har ytret noe som helst. Men merker at det er blandede følelser her inne. Er enig at vi trenger ny spiss og venstreback som et minimum. Spissfronten er svært svak, med mindre Leon Best fortsetter der han slapp før han ble skadd. Da viste han ihvertfall tegn på at han kan være en målscorer. Enig at vi også må få inn en kjapp bakromsspiss. Gidder ikke spekulerer i hvem det kan være/burde være, men Ameobi/Løvenkrands er ikke gode nok.

Salget av Enrique var forventet og egentlig helt greit når det ble som det ble, men jeg var sikker på at vi hadde signert Pieters. Trodde aldri at de kom til å kvitte seg med Enrique før en erstatter var på plass, men så feil kan mann ta :-)

Har uansett forhåpninger til at vi får inn en back og en spiss før 01.09, og forholder meg rolig inntil den deadline er passert.

Det som bekymrer meg mest er egentlig at vi selger unna kvalitet som har bevist at de holder PL nivå, og erstatter de med ymse franskmenn som ikke har bevist noe som helst, i tillegg uttaler Pardew at vi skal spille mer possession fotball/finere fotball denne sesongen, holde ballen mer i laget etc og at kjøpene hittil gjenspeiler dette. En god tanke, MEN dersom Cabaye og de andre nye ikke lykkes så har vi ikke noen "Plan B", vi mangler krigere som Nolan, Barton og da er jeg redd for hva som skjer dersom den nye taktikken flopper eller at spillene flopper. Vi trenger folk som kan brette opp armene og gå i krigen også. De typene har vi ikke lengre desverre. Så får vi bare håpe at nysigneringen vi har gjort hittil slår til big time.

Uansett så blir det godt med sesongstart, ny drakt er bestilt til begge kidsa + meg selv og alt er rigget og klart!!

En annen ting til slutt: Er i utgangspunktet positiv til forsiktig pengebruk, og tror dette vil gagne klubben på lang sikt. Er allikevel ikke mer optimist enn at jeg tror vi kommer på en 10-14 plass denne sesongen.

Ah me lads, ye shud only seen us gannin',
We pass'd the foaks upon the road just as they wor stannin';
Thor wes lots o' lads an' lasses there, all wi' smiling faces,
Gawn alang the Scotswood Road, to see the Blaydon Races.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7249 på: 12. Aug. 2011, 17:39 »
News:

Hvorfor det?

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #7250 på: 12. Aug. 2011, 17:54 »
News:

Hvorfor det?

Fordi han ikke virker keen danne? :P
If it has tits or wheels, count on problems!

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7251 på: 12. Aug. 2011, 17:56 »
Begynner å tvile på om denne Pieters kommer. Ikke har det vert seriøs kontakt mellom klubbene. Treneren vil ikke la han gå. Nå som vi har mistet den eneste VB vi hadde burde klubbene nå sittet i forhandlinger vist vi hadde vert interessert i spilleren.
Er faktisk bare denne klubben som klarer å selle den ene venstrebacken man har uten å ha en plan videre. Herregud!
« Siste redigering: 12. Aug. 2011, 17:58 av Fluffy »

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7252 på: 12. Aug. 2011, 18:02 »
News:

Hvorfor det?

Jepp, han virker ikke særlig keen på en overgang. Tror ikke at han fikk vann i munnen som Enrique akkurat.

Når heller ikke treneneren vil at han skal gå er det kun mye penger som må på bordet og med Ashley som eier så er jo ikke det aktuell.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7253 på: 12. Aug. 2011, 18:02 »
News:

Hvorfor det?

Jeg ser ikke helt hvordan han ikke er keen? Han uttaler jo at han er opptatt av familiere forhold nå, og at det må bli forhandlinger mellom Newcastle og PSV hvis det skal bli aktuelt.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #7254 på: 12. Aug. 2011, 18:15 »
News:

Hvorfor det?

Jeg ser ikke helt hvordan han ikke er keen? Han uttaler jo at han er opptatt av familiere forhold nå, og at det må bli forhandlinger mellom Newcastle og PSV hvis det skal bli aktuelt.

Synes ikke akkurat det hørtes ut som tennene løp i vann nei :P
If it has tits or wheels, count on problems!

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #7255 på: 12. Aug. 2011, 19:32 »
Lenge siden jeg har skrevet her nå. Men jeg kjenner jeg er litt skeptisk til hvordan denne sesongen skal bli, vi har en alt for tynn stall, noe som vi også så i fjor. Vi trenger en spiss, midtstopper, venstreback + backup.

Jeg var skeptisk til ansettelsen av Pardew allerede etter første dag, men det meste tyder jo på at han har lite å si i kjøp av spillere og hvordan laget skal være. Mike Ashley og Derek Lambidas bruker Pardew som en puppet

Jeg skjønner jo at klubben ikke kan øse ut med penger, men pengene som kom inn for Caroll skulle brukes sa de. Hvis man bruker litt penger, så gir jo det et lite signal til spillerne og fansen at klubben vil opp blant de 10 beste, men dette tviler jeg strekt på at vi gjør med dagens tropp.

Eneste positive jeg har å si i dette sommervinduet er de tre spillerne vi har kjøpt, virker som helt grei kvalitet over de!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7256 på: 12. Aug. 2011, 19:43 »
Vi har da vitterlig kjøpt 5 spillere :) I alle fall 4 om du trekker vekk Abeid som eg tviler på kommer til å bli så veldig mye rundt første 11'ren i PL i år

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7257 på: 12. Aug. 2011, 19:56 »
La merke til at Abeid fikk et såpass sentralt nr. som 13, så skal ikke se bort i fra at han blir å se en del på benken denne sesongen.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7258 på: 12. Aug. 2011, 19:59 »
Vi har da vitterlig kjøpt 5 spillere :) I alle fall 4 om du trekker vekk Abeid som eg tviler på kommer til å bli så veldig mye rundt første 11'ren i PL i år

Vi har da også kvittet oss med Carroll, Nolan, Routledge, Enrique og en Barton som hverken er inne eller ute. Så vi har da absolutt ikke noen bredere tropp.
Men om den er bedre eller dårlige enn den vi hadde er ikke lett å si.

Formannj

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #7259 på: 12. Aug. 2011, 20:00 »
Mye negativt her nå. Har dere virkelig trodd at vi skulle kjempe i toppen med de store gutta?
Nå er det slik at pr dags dato er vi kun en farmerklubb til de store gutta, men jeg syns det jobbes bra ØKONOMISK av styret.
Husk med lønnstak og "kjøp billig, selg dyrt" policyen til Ashley så blir det jo mye cash i NUFC. På sikt er jo dette gull verdt og om noen år (5år?) Så kanskje vi kan spise kirsebær med Fergie og Wenger.

Jeg syns vi har kommet sterkere ut iår enn i fjor og itillegg minket lønningsposen. Fått inn endel spennede spillere :)

Om dere syns vi er svekket, så se på arsenal. De har store skadeproblemer forran oppgjøret på lørdag.

Eneste vi virkelig trenger er en spiss og back.

Topp10 er realistisk mål og det MÅ vi være fornøyd med. Vi er ikke Scum eller Chel$ki.