20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1290199 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #3585 på: 16. Juni 2011, 13:44 »
Må jo fremdeles si at vi på papiret fremdeles har en solid sentral midtbane, hvis vi får det til å fungere uten Nolan. Matuidi hadde nok vært en fin tilvekst, men jeg er skeptisk til prislappen på ?13+ mill for en som sannsynligvis ikke stiller i en tenkt beste ellever.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3586 på: 16. Juni 2011, 13:49 »
Matuidi hadde nok vært en fin tilvekst, men jeg er skeptisk til prislappen på ?13+ mill for en som sannsynligvis ikke stiller i en tenkt beste ellever.

Ashley betaler aldri den prisen for en backup-spiller, det er helt sikkert.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3587 på: 16. Juni 2011, 13:51 »
The Chronicle understands that Swansea left-back Neil Taylor was on Tyneside yesterday and only formalities need to be completed before he signs a five-year contract.

Signed as back-up for either Jose Enrique or another senior left-back United are lining up, the 22-year-old Wales international has been signed by Newcastle after a release clause in his contract was triggered.

Read More http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news/2011/06/16/newcastle-united-offer-contract-to-demba-ba-72703-28888721/#ixzz1PRHMhyFL

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3588 på: 16. Juni 2011, 13:51 »
Kan ikke utelukke en 4-2-3-1 med Tioté og Matuidi som deffansive midtbanespillere, noe jeg tror kunne blitt veldig bra.

Ser da for meg noe slikt på midten:
Tioté - Matuidi
Ben Arfa - Cabaye - Jonas

Allikevel skal jeg være enig i at det er andre posisjoner som trenger forsterkninger før Newcastle bør bruke 13 europeiske millioner på en deffansiv midtbanespiller.

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3589 på: 16. Juni 2011, 13:54 »

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3590 på: 16. Juni 2011, 14:06 »
http://www.shieldsgazette.com/sport/football/newcastle-united/black-white/fans_warned_against_trusting_ashley_1_3485183

Strålende artikkel ! Få opp øynene folkens, jeg har sagt det i 3 år nå....

Ikke enig at den er bare strålende.

Sitat
Wraith, who runs Players Inc magazine, worked with Nolan at a charity dinner for the NSPCC last month, and admits to being unhappy with the sale of the Magpies skipper.

Javel, denne Wraith har gjort noe sammen med Nolan, og er misfornøyd med at han er solgt, NETTOP!

Sitat
?The club is saying that these players have been offered deals to stay, but no one knows what goes on behind closed doors.
Javel
Sitat
?Fans may say that Nolan didn?t have to leave, but I feel as if he was hung out to dry by circumstances.?
Javel, denne Wraith synser og har egne meninger. Basert på ovenfornevnte quote er det jo ikke noe annet enn akkurat det.
Sitat
?Cabaye may be a good player, but I was told that Albert Luque and Silvio Maric were going to be good players,? added Wraith.
KONGE. La oss begynne å rakke ned på Cabaye før han har fått et eneste minutt til å bevise noe som helst. Helt strålende
Sitat
?Ashley is constantly splitting the fans.?
Javel, og han får strålende hjelp av deg\dere (altså vedkommende som har skrevet denne artikelen og også han som er sitert i artikelen).

Ikke at jeg er verken Ashley eller Lambias sin største fan, men dette blir jo bare synsing og lite annet, og fører overhodet ikke noe godt med seg for Newcastle United Football Club.

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3591 på: 16. Juni 2011, 14:11 »
Chickenman: +1!

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3592 på: 16. Juni 2011, 14:31 »
News: Inter Milan striker Samuel Eto'o has revealed he could be open to a Premier League move this summer.

?
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

vampish

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3593 på: 16. Juni 2011, 14:31 »
Sikkert City eller noe sånt.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3594 på: 16. Juni 2011, 14:32 »
Som forøvrig slapp Vieira tidligere i dag...
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3595 på: 16. Juni 2011, 14:40 »
News: Inter Milan striker Samuel Eto'o has revealed he could be open to a Premier League move this summer.

?

8)

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3596 på: 16. Juni 2011, 14:45 »
Rakker vel ikke ned på Cabaye i det hele tatt, men sier at det ikke er sikkert han lykkes, og da er det bedre å ha Nolan å sette inn eller Danny Guthrie eller Alan Smith !

Beklager men jeg deler ikke deres sympati med Mike Ashley, og det kommer jeg aldri til å gjøre. Han har ikke gjort en feil med denne klubben, han har gjort mellom 10-20 store feil, og alle er graverende.

Så dette er og blir en evigvarende diskusjon, som er gøy og engasjerer, men den dagen han er ute av klubben, så forsvinner den mørke mørke skyen som er over ST JAMES PARK (ikke@ashleyergøy@sportsdirect@stjamespark) :)

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3597 på: 16. Juni 2011, 14:57 »
Jeg var uenig i at artikelen er strålende.

Årsaken er at den er basert på subjektive meninger, og lite fakta, og den bidrar faktisk ikke til annet enn enda mer uro rundt klubben, og det er overhodet ikke nødvendig. Skribent og intervjuobjekt innrømmer jo at  ingen riktig vet hva som foregår, alliekvel denne artikelen, basert på 'I feel'. Jeg oppfatter det som tynn suppe som bare er med til å gjøre vondt verre, noe ingen er tjent med. Til slutt igjen så skrives det at Ashely og hans regime skaper splittelser blant fansen, akkurat som om de (skribent og intervjuobjekt) ser på det som en uting. Vel, da får de værsågod å få av skyggelappene og se at de bidrar sterkt til akkurat det samme selv.

Ellers utvilsomt en evigvarende diskusjon, så lenge Mike Ashley eier NUFC, og en diskusjon som engasjerer. Og det siste er jo i det minste bra. Mine tidligere atferd her på forumet signaliserer tydlig at heller ikke jeg er fornøyd med Ashley og hans regime, men dette følte jeg altså allikevel for å svare imot. Ikke deg Tommen, for at du postet den, men for innholdet i den. Alle quote's-ene i første innlegget mitt var brukt som eksempler for å få frem poenget mitt.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3598 på: 16. Juni 2011, 14:58 »
Rakker vel ikke ned på Cabaye i det hele tatt, men sier at det ikke er sikkert han lykkes, og da er det bedre å ha Nolan å sette inn eller Danny Guthrie eller Alan Smith !

Beklager men jeg deler ikke deres sympati med Mike Ashley, og det kommer jeg aldri til å gjøre. Han har ikke gjort en feil med denne klubben, han har gjort mellom 10-20 store feil, og alle er graverende.

Så dette er og blir en evigvarende diskusjon, som er gøy og engasjerer, men den dagen han er ute av klubben, så forsvinner den mørke mørke skyen som er over ST JAMES PARK (ikke@ashleyergøy@sportsdirect@stjamespark) :)

Deler dine oppfatniger om Cashley fullt ut, Tommen. Den dagen Flæskerten og Liambas dingler i brua i Newcastle, så er våre sorger over. Møkkamenn.

Who else...... Alan Shearer

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3599 på: 16. Juni 2011, 15:00 »

Det er ingen tvil om at MA har gjort noen feil. Men alt var allerede satt i bevegelse av Fat Fred som hadde vanskjøtet  klubben  over flere år. Jeg tror ikke MA hadde kjøpt klubben hvis han visste hvor dårlig tilstand klubben var i. Det kan godt tenkes at vi hadde blitt en ny Leeds om Fat Fred hadde fortsatt i samme stil.

Her er forøvrig en god artikkel om NUFC økonomiske tilstand flr MA og om MAs rolle..God lesning.

http://swissramble.blogspot.com/2010/12/newcastle-uniteds-finances-in-black-and.html