20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1290896 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #2625 på: 05. Juni 2011, 00:25 »
Det er ikke Twitter-rykter, din julenisse. Det er lokal-journalist Mark Douglas som skriver at han har noen ekslusive transfernyheter som vil være et lite sjokk i morgendagens Sunday Sun. (Er vel brått denne Neil Taylor, men håper på noe mer spennende).

Douglas var jo blandt annet ute med Yohan Cabaye en uke før navnet ble kjent, så jeg stoler litt på han.

Theo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2626 på: 05. Juni 2011, 00:28 »
Det jeg ikke skjønner er hvordan man kan elske både Ashley og Carroll...

Men angående disse utalelsene er jeg bekymret.. Cabaye inn og hvem ut ???

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2627 på: 05. Juni 2011, 00:28 »
julenisse? Vi får se hvem som har juleskjegget i postkassa da det ikke skjer en dritt spennende nå mens det er landskamper. Tviler han velger legge noe på twitter før han legger ut saken i en avis. Det twitter pisset skulle vært banna fra hele newutd. er jo ingen ting i noe fra twitter. Bør hvertfall være avis/sky eller noe for litt mer troverdighet.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2628 på: 05. Juni 2011, 00:30 »
Det jeg ikke skjønner er hvordan man kan elske både Ashley og Carroll...

Men angående disse utalelsene er jeg bekymret.. Cabaye inn og hvem ut ???

For carroll ville videre. større klubb og så seff at 35 mill pund er gull for klubben han elsker. og ashley har ikke valg når en slik sum kommer opp. Så en vakker dag håper jeg carroll kommer hjem. mens slik situasjonen er nå er jeg 100% bak ashley i carroll sagaen også.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2629 på: 05. Juni 2011, 00:31 »
Ja, det ER jo avis. Sunday Sun. Men du har kanskje ikke hørt om den før?

Han ønsker selvfølgelig å selge aviser og legger derfor ut litt agn i dag for å få folk til å kjøpe avisa i morra.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2630 på: 05. Juni 2011, 00:32 »

Han ønsker selvfølgelig å selge aviser og legger derfor ut litt agn i dag for å få folk til å kjøpe avisa i morra.

Ja vet godt det er en avis bråkjekken. Men står det i en avis i dag da?? neida bare et rykte om at det vil stå i avisen.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2631 på: 05. Juni 2011, 00:34 »

Ja vet godt det er en avis bråkjekken. Men står det i en avis i dag da?? neida bare et rykte om at det vil stå i avisen.
Herregud, kødder du, eller har du tungt for det?

Mark Douglas er journalisten i Sunday Sun. Han har skrevet på Twitter at han har en artikkel i morgendagens avis ang transfernyheter rundt Newcastle. Og du trur han sitter og kødder om dette da eller? At han ikke har noen artikkel, men bare skriver det for å tru han er kul?

Theo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2632 på: 05. Juni 2011, 00:34 »
Det Carroll gjorde mot klubben han "elsker" i de siste timene den 31. Januar er noe jeg aldri tilgir han for. Men nå sporer jeg av, dette er jo transfersommer 2011 :)

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2633 på: 05. Juni 2011, 00:37 »

Herregud, kødder du, eller har du tungt for det?

Mark Douglas er journalisten i Sunday Sun. Han har skrevet på Twitter at han har en artikkel i morgendagens avis ang transfernyheter rundt Newcastle. Og du trur han sitter og kødder om dette da eller? At han ikke har noen artikkel, men bare skriver det for å tru han er kul?

Vi får se i morgen sa jeg hvem som har nisseskjegget i postkassa. I morgen kommer det ikke en dritt som er stort i the sun. bare sprøyt for å skape interesse rundt avisa. Men poenget mitt var er jo bare et twitter rykte. står ikke i noen avis enda.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2634 på: 05. Juni 2011, 00:41 »
Men poenget ditt er jo ikke noe poeng. Dette er ikke noe rykte, det er en bekreftelse fra journalisten som skrev artikkelen.

Men detta gidder jeg ikke bruke mer tid på. Takk til deg.

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #2635 på: 05. Juni 2011, 01:10 »
Kanskje jeg har fått solstikk eller er litt beruset, men helt seriøst: Kjøp Tom Høgli.

Ellers så er det jo spennende hvis det skjer noe i morgen. Synes dette vinduet har vært ganske så sprudlende så langt, og for all del håper jeg at det fortsetter å sprudle!
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

StevieT

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2636 på: 05. Juni 2011, 03:16 »
Synes forresten det er en del interessante spillere i de nest høyeste divisjonene i Europa om dagen. Jonathan Soriano avsluttet denne sesongen med å banke inn 31 mål på 36 kamper for Barcelona ll. Fyller(eller har nettopp fylt) 26 år, så er vel heller ingen unggutt barca kommer til å satse mye videre på. Videre har vi Guardado i Deportivo, Haruna Lukman og Park i Monaco, Ziegler og Poli i Sampdoria, til dels Huseklepp i Bari, Sloan Privat i Clermont, Demba Ba, Charlie Adam, Shane Long,  for å nevne noen. I tillegg bør vel Gio Dos Santos være tilgjengelig, virker å være langt bak i rekkene i Spurs, noe utlånet den foregående sesongen beviste. Ingen av de nevnte, med unntak av Adam, er spillere jeg tror vil koste over 5-6 mill pund, og ville vært potensielle "kupp"

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2637 på: 05. Juni 2011, 03:28 »
Får håpe han er i portugal og ser:p tom høgli blir kjøpt etter å ha latterliggjort Ronaldo:p (dette er mer et ønske om å ta utronaldo en å kjøpe høgli:))

haha, seier litt om ka Norge kan håpe på å få ut av den kampen.....

på kornet om ka vi akuratt fikk ut av den kampen Erlend :D

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2638 på: 05. Juni 2011, 03:34 »
Hvor får dere dette fra? Bare lurer, hvem er det snakk om? Og skulle ikke Gervinho gi svar nå denne uka?
Dette var fra Twitter. Mark Douglas (lokal-journalist) som skrev det.

Mirror har forresten en sak på at vi henter Neil Taylor fra Swansea for £1mill.

sist veke når mark douglas hadde "shocking news from north east in tomorrows news" på twitter, var at liverpool "mest sannsynlig" kom til å legge inn eit 10 milioners pund bud på henderson. Latterlig og tilbakeståande journalist.

TheBandit

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2639 på: 05. Juni 2011, 08:01 »
La signature de Gervinho ?  Newcastle semble imminente annonce ce samedi Sky Sports. L?attaquant de Lille pourrait rejoindre un autre joueur du LOSC, Yoahn Cabaye, chez les Magpies dès ce week-end. L?agent du buteur ivoirien de Lille négocierait actuellement les derniers détails de son transfert avec les dirigeants de la formation anglaise. Dans l?opération, le LOSC pourrait empocher 16ME. Pour mémoire, Gervinho avait rejoint Lille en 2009 moyennant 6,5ME payés au Mans

Oversatt med Google

Gervinho signering vises forestående kunngjøring i Newcastle lørdag, Sky Sports. Lille-spissen kunne bli med en annen spiller i LOSC, Yoahn Cabaye blant Magpies fra denne helgen. Den ivorianske spissen's agent Lille tiden forhandle endelige detaljene i overføre sin med lederne av det engelske laget. I drift, kunne LOSC lommen 16ME. For posten, ble Gervinho Lille i 2009 betalte i gjennomsnitt 6,5 ME på Le Mans

Kilde:

http://www.foot01.com/equipe/lille/gervinho-et-newcastle-c-est-chaud,72602

Troverdig?

vet a faen