20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1292234 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #2130 på: 26. Mai 2011, 23:21 »
Forøvrig er Rangers høreback Steven Whittaker også en mann vi kan se nærmere på, ville passe godt inn, men har CL fotball i RFC så lite sannsynlig...

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2131 på: 26. Mai 2011, 23:25 »
Jeg skjønner faktisk ikke at det er noe å diskutere engang. Liverpool er langt bedre enn oss for øyeblikket og med litt flaks tror jeg de kan gjøre en helt fantastisk sesong. Vi kommer forhåpentligvis til å gjøre det bra vi også, men let's face it: Å vedde mot Daniel her er å gi bort 500,-

Du kommer ikke til å finne navnet mitt på den lista hans over hvem som vedder imot ham, for å si det sånn.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #2132 på: 26. Mai 2011, 23:33 »
Kan vi drite en lang tynn en i Liverpool i denne tråden?

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2133 på: 26. Mai 2011, 23:51 »
Daniel : Skal ha veddemålet i bakhodet jeg når Vinduet er stengt ;) punktum, nok om dette pisse :P
Joey Barton 7

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #2134 på: 26. Mai 2011, 23:59 »
Her trykker eg inn på transfer tråden og ser at det er 5 hele sider som eg ikkje har lest siden 18:00 og trur at her har det skjedd store ting på transfer markedet, men så e det ein jævla diskusjon om Liverpool blir bedre enn oss og veddemål om dann og vann.

Får vi inn Gamerio og Zoggi som det ryktes om, blir laget skikkelig spennande til neste sesong.
Newcastlesupporter siden 1992

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2135 på: 27. Mai 2011, 00:03 »
Ja, nok off-topic nå, please.

Triste sitater fra Barton. Hvilke råd får fyren? "skyld på eierne, da kan du kreve hva du vil.."

Hadde håpet at vi ikke måtte se etter erstattere for Joey allerede.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2136 på: 27. Mai 2011, 00:12 »

Jeg velger å være skeptisk til alt av gode nyheter til det motsatte er bevist, og er mer en villig til å dele ut blåsejobber til samtlige på forumet hvis vi ender over Liverpool neste år. Det skjer nemlig ikke.

Hehe, den skal jeg huske neste gang jeg møter deg på fest Eivind, kanskje det blir no på meg for engangs skyld også ;-)

Samtidig, gi meg 1 mnd med overganger, så signer jeg lett opp på veddemålet som er gående her... er jo faen meg knapt nok 15 mellom nedrykk og topp 4 i PL om dagen.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

baerb

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2137 på: 27. Mai 2011, 01:12 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_6953334,00.html

Lorient forward Kevin Gameiro has expressed his delight that Valencia have reportedly rekindled their interest in him.

The France international striker has been strongly linked with a move to England in recent months.

Arsenal and Liverpool were believed to be keen, while North East sources claimed Newcastle had lodged a ?10million bid, but Valencia now look firm favourites to land him.

Los Che sealed a deal for Lille's Adil Rami in January to secure his arrival this summer and they are looking to make that a double French swoop with Gameiro's signature.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #2138 på: 27. Mai 2011, 07:45 »
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1391321/Kevin-Nolan-follow-Joey-Barton-Newcastle-captain-stalls-new-deal.html

Ikke bra med Nolan og Barton dette her, men tar det med en klype salt.

Herlig og halleluja dette med Ferguson vist stemmer.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2139 på: 27. Mai 2011, 07:49 »
Nå har Liverpool lyst på Barton, Enrique, Gutierrez.. De kjøpte Carroll fra oss, og det var like før de snappa Ben Arfa også før vi fikk skreve kontrakt med han. I tillegg har de lyst på nesten ALLE vi er ute etter...

vampish

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2140 på: 27. Mai 2011, 08:07 »
Spørs om Kenny vil ødelegge Newcastle, igjen :)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2141 på: 27. Mai 2011, 10:15 »
Kan ein ikkje slutta med å snakka om LIVERPOOL heile tida! Argh!

Ein kan sei kva ein vil om Barton, men eg er ikkje imponert øve dei som styrer skuta, eg stolar rett og slett ikkje på dei. Og Nolan har jo uttrykt at han vil ha Barton med vidare, eg håpar verkeleg at Nolan er meir lojal og "dumsnill" enn Barton og helde ut med klubben.

Teink dette scenarioet; Enrique, Barton og Nolan ut. Då går det vel ikkje lenge før Jonas og Colo går ut og. Og Carroll er allereie ute.

Kven vil gå til ein klubb som kvittar seg med alle dei beste spelarane? Kva skjer med samholdet i laget?  SKEPTISK.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2142 på: 27. Mai 2011, 10:23 »
Nei, jeg er vel bare mer realist enn det du er. De fleste på dette forumet er nok enige med meg i at Liverpool vil ende ganske langt foran oss neste sesong. De har allerede en bedre stall, de har eiere som viser ambisjoner og tydelig ønsker å forsterke klubben og de har et navn som gjør det mye enklere å tiltrekke seg gode spillere. Vi sliter med at en av våre beste spillere ønsker seg bort, vi solgte stjernespissen vår i januar og vi har en eier som ikke viser ambisjoner overhode.

Men i Barton-tråden meinar du at Barton vil sitta på benken neste år uansett. Altso ein av våre beste spelarar på benken, det vil vel sei at eigaren vår MÅ visa ambisjonar i sommar skal det skje?
Eg er einig i det du skriv her, men ikkje i det du skreiv i Barton-tråden :). Mi viser ingen ambisjonar i det heile teke, vertfall ikkje til no. Carroll er ute, Barton er på veg vekk og kven følger etter... Kva signalar sende dette til spelarar av topp kvalitet som Pardew preikar om at mi skal få inn.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #2143 på: 27. Mai 2011, 11:19 »
Newcastle skal ha fått et bud på £5mill avvist på N`Zogbia?

Newcastle United have failed with an offer for Wigan Athletic winger Charles N'Zogbia.
The Daily Mail says Wigan have turned down a £5million bid for N'Zogbia by Newcastle.
N'Zogbia is expected to leave the DW this summer, though Latics will only sell for the right price.

Earlier this week, Wigan boss Roberto Martinez insisted he would only sell his best players to a top four club
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #2144 på: 27. Mai 2011, 12:06 »
«What does Imogen Thomas & Fernando Torres have in common?? They were both fucking good footballers 6 months ago.»
Newcastlesupporter siden 1992