20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1291066 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #2100 på: 26. Mai 2011, 22:00 »
På generelt grunnlag så synes jeg det er sjanseløst å skulle "vinne" fram i en diskusjon med "vedd med meg om at X skjer for Y kroner, hvis du ikke gjør det så har du feil".  ::)
Det er vel ikke snakk om å vinne en diskusjon her. Men så sikre som enkelte her er på at Liverpool vil mislykkes, så må det jo være lett-tjente penger for de å ta et enkelt og artig veddemål.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2101 på: 26. Mai 2011, 22:02 »
Men du er så irriterende positiv, Inspector!

- Du legger opp til at vi skal kjøpe 5-6 Tioter, mens Liverpool skal kjøpe seg vekk på tull. Hva er sannsynligheten for dette? Newcastle har ikke akkurat en historie for å lykkes på transfermarkedet!

- Etter én dårlig sesong er plutselig Gerrard piss elendig, mens Ben Arfa og Ireland er panserspillere som skal få oss opp og fram... DE HAR IKKE BEVIST EN DRITT!

Jeg velger å være skeptisk til alt av gode nyheter til det motsatte er bevist, og er mer en villig til å dele ut blåsejobber til samtlige på forumet hvis vi ender over Liverpool neste år. Det skjer nemlig ikke.

Og du er irriterende negativ :) Gerrard begynner å bli gammel. Og spissene til Lpool har ennå ikke overbevist. Du sier at vi kommer utelukkende til å kjøpe møkk, mens Lpool kommer bare skyte gullkalven. Jeg påpeker at dette ikke trenger å være tilfellet. Dessuten er ikke  Zog og Gameiro tiotekjøp (ukjent og blinkskudd til 1000).  Zog holder allerede høyt nivå i PL, og Gameiro har allerede et stort navn i Frankrike. . Hvis vi får inn et par gode spillere og treffer på noen "low-key" kjøp har jeg store håp for neste sesong. Som Hughie sier: hvis vi treffer blink og Lpool er litt uheldige kan vi fort være å kjempe om den samme plassen..Det har skjedd før.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2102 på: 26. Mai 2011, 22:04 »
det tror faktisk jeg og.. tror de får 6 plass. new tar 9plass. blir close med 15 poeng.. tipper pool blir 17 foran. :)

men poenget her er jo kurven i pool og kurven i new. new går sakte oppover med smarte,billige,unge kjøp, kvitter seg også med dyre,eldre og overvurderte spillere..
med slik trensfer politikk er alt å vinne!

pool handler dyre, nesten uprøvde spillere sikter da til skadet carroll til sinnsyk pris,og la oss ta fakta carroll er jo ingne stjerne, han spilte godt en ses i championship og spilte bra i en halv ses i pl. liten suarez som var god i æresligaen. som jeg mener allerde har et halvt bein i flopphjørne. maxi rod som er 200 år. altså en helt annen transfer politikk. som egentlig er alt å tape. for slår de igjennom er det jo som ventet.

jeg liker utviklingen i begge klubber som hjertet mitt elsker og hjertet mitt hater.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2103 på: 26. Mai 2011, 22:04 »
Jaja, det er bare å skrive seg på lista for de som ønsker:

Jeg setter mine 500,- på at Liverpool ender topp 6, samt minimum 15 foran Newcastle.

Hvem er i mot?

1.
2.
3.

Stygg måte å tjene penger på    ;)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2104 på: 26. Mai 2011, 22:04 »
Jada, jeg også har gode håp for neste sesong Inspector, hvis vi treffer bra på våre kjøp. Men vi kommer fortsatt ikke til å ende foran Liverpool. De kommer selvsagt til å treffe på flere av sine kjøp de også, i tillegg til at Carroll får en skikkelig pre-season foran seg, og at Suarez har fått tilvendt seg tempoet i PL bedre.

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2105 på: 26. Mai 2011, 22:06 »
Hvis Suarez fortsetter med det negative kroppsspråket, så vil han bli et større hatobjekt enn Ronaldo var i sin tid.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2106 på: 26. Mai 2011, 22:07 »
Det er vel ikke snakk om å vinne en diskusjon her. Men så sikre som enkelte her er på at Liverpool vil mislykkes, så må det jo være lett-tjente penger for de å ta et enkelt og artig veddemål.

Det er derfor jeg setter "vinne" i anførselstegn. Jeg sier bare at det blir for meg en latterlig måte å argumentere på med "vedd på X for Y kroner da".

Forøvrig så får vi passe på så vi ikke avsporer tråden helt inn i tåka nå!  ;)

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2107 på: 26. Mai 2011, 22:09 »
Liverpool kommer nok ikke til å vinne PL neste år, men tipper de klarer iallefall topp 5-6, mens vi nok ikke klarer høyere enn topp 7. Men det er jo uansett alt for tidlig å begynne å begynne å spekulere i dette, det er mye som skal skje i sommer. Liverpool har tatt mange poeng etter at kenny kom inn, men de har på ingen måte overbevist med strålende fotball og har nok hatt en god dose flaks, men de kommer til å bruke MYE penger, og de kommer nok per 31/8 ha en ganske mye bedre stall enn oss, så derfor tror jeg det blir vel håpefult å tenke at vi skal avslutte over dem. Det tar tid å bygge opp et lag som skal kjempe jevnt i toppen av pl, vi er på god vei, men det er langt igjen.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2108 på: 26. Mai 2011, 22:11 »
Jada, jeg også har gode håp for neste sesong Inspector, hvis vi treffer bra på våre kjøp. Men vi kommer fortsatt ikke til å ende foran Liverpool. De kommer selvsagt til å treffe på flere av sine kjøp de også, i tillegg til at Carroll får en skikkelig pre-season foran seg, og at Suarez har fått tilvendt seg tempoet i PL bedre.

Hah! Der gjør du det det igjen. Det er ikke sikkert Suarez og Carroll kommer til å gjøre det bra. Det kan godt hende at Carroll  ødelegger karrieren sin pga drikking, eller at han blir en ny woodgate, eller at han ikke passer inn i spillestillen til Pool. Det er jo supportere som har begynt med mishagsytringer allerede.  Og hvis ryktene stemmer om at Suraez  ikke gjorde det noe godt mot de beste lagene i NL, tviler jeg på at han kommer til å herje mot de best organiserte lagene i verden.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2109 på: 26. Mai 2011, 22:12 »
Liverpool kommer nok ikke til å vinne PL neste år, men tipper de klarer iallefall topp 5-6, mens vi nok ikke klarer høyere enn topp 7. Men det er jo uansett alt for tidlig å begynne å begynne å spekulere i dette, det er mye som skal skje i sommer. Liverpool har tatt mange poeng etter at kenny kom inn, men de har på ingen måte overbevist med strålende fotball og har nok hatt en god dose flaks, men de kommer til å bruke MYE penger, og de kommer nok per 31/8 ha en ganske mye bedre stall enn oss, så derfor tror jeg det blir vel håpefult å tenke at vi skal avslutte over dem. Det tar tid å bygge opp et lag som skal kjempe jevnt i toppen av pl, vi er på god vei, men det er langt igjen.

Helt enig, veldig bra sagt dette her!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2110 på: 26. Mai 2011, 22:13 »
Du så Suarez mot f.eks ManU denne sesongen eller? Han kommer til å bli kanongod neste sesong, uten tvil. Carroll kan selvfølgelig ødelegge alt med drikking osv, men hva er sannsynligheten for det? Og hva om vi selger Enrique? Skaden til Ben Arfa leges ikke sånn som vi håper? Vi kjøper kjeksen Ireland som du drømmer om, kanskje vi får 10 kamper ut av han?

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2111 på: 26. Mai 2011, 22:15 »
suarez knall kjøp?? mange netta han på antall kamper for pool ? han hadde noen lyspunkter men å si at han sikkert blir bra er jo totalt piss! for meg har han ett bein i flopphjørnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2112 på: 26. Mai 2011, 22:18 »
suarez knall kjøp?? mange netta han på antall kamper for pool ? han hadde noen lyspunkter men å si at han sikkert blir bra er jo totalt piss! for meg har han ett bein i flopphjørnet.
4 mål og 5 assist på sine 12 første starter i PL. Synes ikke det lukter så mye flopp av det. Alle vet jo at mange spillere trenger tid på å tilvenne seg en ny liga, men Suarez har allerede imponert.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2113 på: 26. Mai 2011, 22:19 »
Du så Suarez mot f.eks ManU denne sesongen eller? Han kommer til å bli kanongod neste sesong, uten tvil. Carroll kan selvfølgelig ødelegge alt med drikking osv, men hva er sannsynligheten for det? Og hva om vi selger Enrique? Skaden til Ben Arfa leges ikke sånn som vi håper? Vi kjøper kjeksen Ireland som du drømmer om, kanskje vi får 10 kamper ut av han?

Du var vel kanskje klar over at Lpool møtte Scum på et veldig heldig tidspunkt. Vidic var suspendert og Ferdinand skadet. Livet er litt enklere som spiss når du møter en urutinert Smalling og en ubrukelig Brown. Å ha begge sine faste midstoppere ute  utgjør en stoor forskjell.Alle kan være gode i en kamp eller to. Surarez var dårlig mot Tham. Og da møtte han King, som ikke har rørt en ball på 7 måneder. Det sier forøvrig litt om hvor god sistnevnte kunne ha vært om det ikke hadde vært for alle skadene.

Løven står vel forøvrig med 4 assist og 5/6 mål..Det betyr ikke at han er god fordi..hehe!
« Siste redigering: 26. Mai 2011, 22:22 av InspectorC »

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2114 på: 26. Mai 2011, 22:21 »
nei som jeg sier ett bein i flopphjøret. noen å 20 mill pund og 4 mål på 12 kamper. er i grenseland.. Se demba ba 7 mål på 10 kmaper + 2 innhopp. hmm....