20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1291533 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #1770 på: 18. Mai 2011, 22:33 »
Kjære Gud, gi oss Radamel Falcao.
Sleng med Messi i den samme bønnen a! :)

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1771 på: 18. Mai 2011, 22:40 »
Det føler jeg blir for useriøst.

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1772 på: 18. Mai 2011, 22:41 »
Kjære Gud, gi oss Radamel Falcao.
Hadde vært saker det. Man kan jo alltid krysse fingra og håpe. Og drømme. Og be til høyere makter. Alt på en og samme gang, og kanskje det går veien. :)

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1773 på: 18. Mai 2011, 23:01 »
Allerede i januar visste jeg at ba ville gjøre det bra i PL.
JA TAKK!
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Spekki

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1774 på: 18. Mai 2011, 23:25 »
Defoe vil vekk fra tottenham hvis han ikje får speletid.Skulle gjerne sitt han i nufc, da topp nivået hans e meget bra. Han og Ba på topp kan være ett realistisk spisspar som kunne fungere bra!!
Jackie Milburn vrir seg i graven når han hører navnet Andy Carroll

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1775 på: 19. Mai 2011, 07:36 »
Vil ikke ha Ba. Har gjort det brukbart for et dårlig lag. Men hans fysiske form er suspekt. Feilet den medisinske testen hos Stoke. WH var vel desperate nok til å ta den sjansen. Vi trenger en spiss som tåler trykket i PL.
Men Stephen Ireland sier du ja takk til?

Hehe... Det som er bekymringsverdig med BA er at han ikke bestod den medisinske testen hos Stoke.  Kan hende han sliter med en latent skade for alt vi vet.. Men han har imponert ja. Sterk i boksen. Får han innlegg vil han skåre

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1776 på: 19. Mai 2011, 11:23 »
Defoe vil vekk fra tottenham hvis han ikje får speletid.Skulle gjerne sitt han i nufc, da topp nivået hans e meget bra. Han og Ba på topp kan være ett realistisk spisspar som kunne fungere bra!!
Hadde ikke vært meg imot. Ba, Defoe og N'Zogbia inn, da begynner det allerede å se bra ut fremover.  :D

En solid stopper ved siden av Colo, og evt forsterkninger på backene (veldig avhengig av om vi beholder José Enrique eller ikke), og det begynner å se bra ut.

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1777 på: 19. Mai 2011, 11:44 »
Er ikke Steven Taylor en god nok mann ved siden av Coloccini, liksom? Vi bør heller fokusere på å gi Simpson hard konkurranse om høyrebackplass.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1778 på: 19. Mai 2011, 11:55 »
Usikker. Taylors største problem pr dags dato er at han er altfor skadeutsatt, og sliter derav med spille nok over lengre perioder til å prestere jevnt stabilt over tid. I utgangspunktet har nok Taylor et større potensiale enn Williamson, men helt frem til Williamson brakk armen, så har han vært like mye å stole på. Men kan Steven Taylor gå en hel sesong uten lange skadeavbrekk, tror jeg han vil være å foretrekke ved siden av Colo fremfor Williamson.

Skal dog være enig i at det er åpent for debatt om vi bør prioritere ny stopper eller høyreback først.

Venstrebacksituasjonen avhenger selvfølgelig nesten fullt og helt av hva som skjer med José Enrique.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1779 på: 19. Mai 2011, 12:59 »
Treng min. ein ny spiss, ein ny ving, ein ny stopper og ein ny høgreback som kan gå rett inni XI. (om Enrique blir)

Helst bør me ha to spisser og evnt. ein venstreback om Enrique går.

Enig med deg, Christian! Men ser heller at vi henter inn en god høyreback, framfor ny stopper.. Men å hente inn begge deler er jo det beste ;)
Ellers, synes også eg at to nye spisser bør hentes inn!

nebur

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1780 på: 19. Mai 2011, 13:09 »
Taylor er mer en god nok! Bør heller bruke penger på andre områder.

nebur

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1781 på: 19. Mai 2011, 13:13 »
Treng igrunn ikkje å hente spelarar som ikkje går rett inni XI. For me har mange gode backupspelarar itilegg til gode talenter på veg opp. Derfor håpar eg klubben prioterar å bruke pengane på spelarar som går rett inn å hevar nivået i XI.

Så 4-6 nye kjøp treng me avhengig av kva Enrique velger.
6 kjøp? ...Det ødelegger ihvertfall ikke moralen i klubben.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1782 på: 19. Mai 2011, 13:36 »
Treng igrunn ikkje å hente spelarar som ikkje går rett inni XI. For me har mange gode backupspelarar itilegg til gode talenter på veg opp. Derfor håpar eg klubben prioterar å bruke pengane på spelarar som går rett inn å hevar nivået i XI.

Så 4-6 nye kjøp treng me avhengig av kva Enrique velger.
6 kjøp? ...Det ødelegger ihvertfall ikke moralen i klubben.

Nei, det viser at Ashley og klubben er villige til å satsa og det trur eg kan føra til at for eksempel Enrique verte verande i klubben.

dagr

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1783 på: 19. Mai 2011, 13:38 »
En høyreback og 2 spisser; vil si meg mer enn fornøyd hvis vi får inn dette og det innebærer spillere av et vist kaliber.

Som tidligere nevnt har vi en del yngre spillere som vil få noen innhopp, forhåpentligvis en mindre skadeforfulgt stall og en bedre statistikk hjemme mot "drittlag".

Gleder meg til august  ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1784 på: 19. Mai 2011, 14:03 »
http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news/2011/05/19/charles-n-zogbia-targets-return-to-newcastle-72703-28723651/?

Zog skal visstnok ønske seg tilbake til Newcastle! Dersom det stemmer, så er jeg vel ikke fremmed for det. Må huske på at vi ikke lenger har en uduelighet som pubrotta Kinnear her lengre ihvertfall!

For meg trenger vi ikke nødvendigvis hente en stopper som går rett inn i førsteelleveren - men ihvertfall en talentfull stopper med litt andre kvaliteter enn dagens stoppere. Har også ganske god tru på at Taylor kan bli knall ved siden av Colo - men vi trenger uansett 4 stoppere. Er enig i at en høyreback som går rett inn på laget bør være av større prioritet enn en stopper.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida